Dviračiuose grandines keičia diržinės pavaros

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

sigitas 2008-09-05 20:33
Man tai nesuprantama kaip tokiu atveju bus su pavarų perjunginėjimu .
ligonis 2008-09-05 21:01
siaip tai 900$ normali dviracio kaina. o tie maximiniai prototipai tai yra nesamone. ir manau, kad pavaros bus vidines. ... db tik atejo mintis, kad dirzai bus taikomi tik dviraciuose skirtuose vaziuoti mieste lygiu keliu. nes visur kitur reikia standumo ir vidines pavaros netika.
Anonymous 2008-09-05 22:51
Dviračiai, kuriuose pavaros perjungiamos permetant grandinę yra šlamštas vaikams. Vistiek niekada nenaudosi 21 pavaros. Geriausi dvračiai, kuriuose pavaros perjungaimos viduje. O ir pavarų skaičius pats geriausias: 3, 5 daugiausiai 7. Pats turiu 3 pavarų. (Deja sugedusi 1 pavara tai į kalną sunku mint)
Anonymous 2008-09-06 00:11
Pft... ~900$ baxu, tikrai normali kaina, palyginti su tuo koki suda paradivneja maximalistai... Ash priesh 6 metus uz dvirati sumokejau 1550Lt, todel dar dbr vazinejuosi, ir buvo tik galiniu stabdziu troselis nutrukes ir susidevejusios stabdziu kaladeles... viskas, o vaziuoja nepakartojamai gerai ... taip kad tie 2000 lt ant geros kokybes dviracio, ypac jei megsti aktyvu gyvenimo buda yra niekai
Anonymous 2008-09-06 14:03
vidines pavaros: + patikimesnes - brangesnes - sunkesnes - mazesnis diapazonas isorines pavaros: - neatsparios isores poveikiui (ziema uzsala, blogu oru apsitasko purvais) - greiciau dyla + lengvesnis ssitemos svoris + mazesne kaina + didesnis diapazonas ------------------------------------ miestiniai/turistiniai dviraciai turetu naudoti vidines pavaras, vienadieniam pasivazinejimui, rimtai sportui - isorines P.S. cia daugiau mano nuomuone nei rimta analize
Anonymous 2008-09-06 17:10
[quote="HardAxe"]vidines pavaros: .............. miestiniai/turistiniai dviraciai turetu naudoti vidines pavaras, vienadieniam pasivazinejimui, rimtai sportui - isorines ................. kaip tik papriestarausiu del miestiniu/turistiniu dviraciu-ju rasyti per bendra zenkla negalima visiskai skirtinga paskirtis. mieste naudoti vidines pavaras zinoma patogiau,bet ant turistinio dviracio bent jau as deciaus tik isorines pavaras,nes jeigu jau kokiam ilgam turistinaim zygyje suges tos vidines pavaros tai ir uzsikasi su jomis (dar gerai jei esi prie mechanikos ir zinosi kur suluzo ir kaip susiremontuoti).lauko salygomis zymiai paprasciau susitvarkyti isorine begiu sistema
Anonymous 2009-04-03 00:46
kur pavaros bus?
PostFactum 2009-05-26 12:30
Čia tai teisingas pastebėjimas. Be to jei kelyje nustojo funkcionuot išorinė pavarų perjungimo sistema, galima iš bėdos ir rankom sustojus nustatyt...
vanduo4 2014-07-06 21:33
- Pavadinimas tai klaidinantis ir visiska nesamone. Cia pasikeicia tik grandine ir daugiau niekas; - Kadangi dirzas netinkamas jungineti begius, bus naudojamos vidines pavaros, kurios gali buti ir esant grandinei; - Tad kokios ten pavaros is dirzo? Kas cia per nesamone?
Atk 2014-12-31 15:47
Aš tai pašalinau tuos bėgius. Ir padariau vienam dviračiui, kad būtų vienas bėgis. Priekyje ant didžiausios žvgždutės grandinė, galinėje ant mažiausios buvo, bet paskui įstačiau 28 ratą ir tada grandinę paskui uždėjau ant antros pagal mažumą žvaigždutės. Tos pavaros tik nuostoliai ir svoris papidomas ir vairo vaizdą gadina tie laidai visokie. Jos reikalingos būtų tik važiuojant kokiu smėliu, bet tada galima ir pesčiom pavilkti dviratį, o į kalną galima važiuoti atsistojus. Bet šiokį tokį nepatogumą turi, kad su juo negalima per daug lėtai važiuoti, kitaip pakankamai sunku pereiti mirtiną tašką ant pedalų, daug jėgų vartojama neproporcianaliai greičiui. Todėl reikia visada važinėti efektyviu greičiu, 15-29 km per valandą. Žodžiu, seniams sukriošusiems toks dviratis, turbūt, nepatiktų. Dar pastebėjau, trukūmą, kad priekinė ašis turi tris žvaigždutes, jei daryt bėgius, vieną žvaigždutę būtų galima išmest. Pačią mažiausią, kaip ir plentiniuose, nes su perjungimu tada problemos, kartais ant vidurinės grandinės nustačius pradeda trintis grandinė ir sunku atreguliuoti, kad nesitrintų ir lengvai bėgiai persijungtų, o kai dvi, tada galima su varžtais pareguliuoti ir kad į vieną ir į kitą pusę daugiau nesisuktų rankenėle perjungijanti bėgius ir nėra to vidurinio taško, kada jį sunkiausia nureguliuoti su rankenėle. Dar tokia maža žvaigždutė ji niekur netinkama, nebent tik per smėlį ar per žolę, važinėti, bet tada ir pesčiom galima pavaikščiot, vis tiek beveik tas pats bus, nes riedėjimas prastas per žolę važiuojant. Todėl diržas turėtų daug pliusų, nereikia tepti, nesitepliotų, nerūdytų, tik dėl perdavimo NK nežinau.
aurimokas 2015-01-01 13:15
Papasakok kaip su tuo vienu bėgiu sekasi įvažiuot į statų 6% statumo kalną ir tuo pačiu pasiekt ~50 km/h greitį lygiam kely. Diržas vietoj grandinės yra visiška nesąmonė ir tinkamas nebent mėgėjiškam važinėjimui nuo +10 laipsnių. Prie -25 toks diržas sutrūkinės ir stipriau spustelėjus pedalą palakstys ant dalių
mental1ty 2015-01-01 15:56
Tu gal diržą paskutinį kart matęs prieš 20 metų dar cccp gamybos? Net ir imant poelgį iš fantastikos srities, kad važiuosim dviračiu prie -25 šalčio, nematau problemos diržui prie tokios temperatūros. O šiaip paėmus trapecinį diržą ir sudėjus variatorius dar ir belaipsnio keitimosi „pavaros“ gautųsi
immortallt 2015-01-01 16:40
Aurimokai, kada paskutinįkart su dviračiu važiavai prie -25?
aurimokas 2015-01-01 19:05
Praeitos žiemos pabaigoje, o ką?