Rusijoje naują erą pradeda greitaeigiai traukiniai

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Mindė 2009-01-04 16:42
"Šio kontrakto sąmata siekia maždaug 600 mln. eurų." Ir kas ta 1.3 milijardo JAV dolerių bauda Siemens'ui... Kažkada buvo svajonė dirbti Siemens'e. Na kai sužinojau, kad gamina įrangą kosminiams laivams - kas nesvajojo būti kosmonautu ar bent jau pabūti "šalia" jo Bet Lietuvoj čia praktiškai tik vadybininkai (na ne visi aišku). Nėra jokio fabriko, naujų technologijų kūrimo...
kiesza 2009-01-04 19:47
greitis mazas kad... be to negi jis tix standtartiniam rusijoj esa\ntiems begiams???
Anonymous 2009-01-04 20:48
Tu gal neskaitei straipsnio? Taigi parasyta, specialiai pritaikyta platesniems Rusijos begiams...
Anonymous 2009-01-04 22:00
Lazinuosi kad per menesio ta traukiny kasnors pavogs
Darius55555 2009-01-04 22:06
nu ir ka kad skirtas platesniem? bet nesleiviem kaip rusijoje. nebent naują trasą nutiesė. LT traukiniai irgi atseit 160 gali pasiekti nauji tie, bet tiek nevažiuos dėl šleivų bėgių. Juo labiau nemnau, kad rusijoje bėgiai tiesesni nei LT
Smėlis 2009-01-04 22:53
unikalūs, nes platesnei vėžei. vadinasi VW Polo Anglijoje irgi unikalus, nes vairas dešinėje pusėje nepykit, man kartais chroniškai kikentis norisi nuo to, kokiais unikaliais rusai save laiko. p.s. dėl tų bėgių tai irgi pritarsiu - jei specialiai jų nepritaikys, tai susigarbanis jie
Darius55555 2009-01-05 10:26
šiaip teko matyti kaip bėgius kloja, tiksliau jų padą, Prancūzijoje greitiesiems traukiniams. Vaizdas kaip klotų autobamą, Blokai betoniniai storesni nei 30cm ant pagrindo klojami ir kelias lygus kaip stiklas. Juo labiau rusijoje sąlygos daug atšiauresnės, didesni temperatūrų svyravimai. vnž. be naujo kelio jis daugiau to 150km niekada ir nepajudės. Šiaip ar taip kur važiuoja tikri greitieji traukiniai ten nevažiuoja krovininiai.
Nightbringer 2009-01-05 19:01
Rusijai krizė nemotais, kad tiek išlaidauja, tai faktas...