Pasivažinėjimas po salą su elektriniu „Smartu“ (Video)  (9)

„Smartas“ arba „Smart Car“ - labai mažos klasės dvivietis miesto automobilis pirmą kartą pateiktas salone Frankfurte 1997 m. Serijiniu būdu gaminamas Prancūzijos Ambašo mieste nuo 1998 m. Tradicinis „Smartas“ turi trijų cilindrų variklį, kurio darbinė apimtis 0,6 l ir galingumas 45 arklio jėgų su kuro įpurškimu. Tačiau nedidelės masės ir manevringas automobilis beveik idealiai tiktų būti elektromobiliu.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Tuo labiau, jog gyvenant nedidelėje, 30 kvadratinių mylių ploto saloje, elektromobilio daugiau nei pakanka nuvažiuoti link savo tikslo. Tokia mintis į galvą atėjo inžinieriui Mark Parr, kuris kartu su broliu gyvena nedidelėje Guernsey saloje, esančioje tarp Prancūzijos ir Anglijos salų. Jiedu įkūrė kompaniją „The Electric Vehicle Company“ ir serijinės gamybos „Smartus“ ėmė perdarinėti į elektromobilius. Žemiau pateiktame video kaip tik ir demonstruojamas vieno iš tokių modelių testinis važiavimas.

Kaip ir reikėjo tikitės, pagrindinė problema, kurią teko spręsti konstruktoriams – akumuliatoriai. Iš pradžių buvo bandomi rūgštiniai akumuliatoriai, kurių pagalba automobilis galėjo nuvažiuoti be pakrovimo nuo 32 km iki 55 km. Šiuo atveju elektromobilis kainavo apytiksliai 7200 eurų. Vėliau, panaudojus jono ličio akumuliatorius, nuvažiuojamas atstumas išaugo iki 100 km, o maksimalus pasiekiamas greitis siekė 95 km/h. Tačiau šiuo atveju automobilio kaina išaugo iki 18 000 eurų. Lyginant su tradiciniais varikliais, elektromobilio kaina išauga beveik dvigubai.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(0)
(0)
(0)

Komentarai (9)

Susijusios žymos: