Naujos kartos hibridinio "Prius" kuro sąnaudos pasieks 3,6l/100km

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Anonymous 2009-02-04 13:06
"kada isigyti?" manau kad isigyjus jis greitai pasens, per metus , nes vyksta lenktynes visame kame.
Anonymous 2009-02-04 14:02
Esminė detalė neaiški: benzinas čia ar dyzelis? Ir paaiškinkit, kodėl? (čia diskusijos dalyviam.) Smalsu.
Anonymous 2009-02-04 14:57
Elektra atneša tik apie 1/3 jai pagaminti sunaudotos energijos, tai tiek ji ir "taupo". Kita dalis eina pastatų ar artimiausio ežero šildymui.
Anonymous 2009-02-04 15:25
as taip ir nesuprantu, kodel jie iskart prie licio jonu baterijosnepradejo, gi visi zinom,kadnimh turiatminties efekta ir siaipbeveikvisom prasmem jos levesnes, dar kai 3310 nokias visi turedavo tai jau buvo pasirodziusios licio batareikos
Anonymous 2009-02-04 15:32
Arvydai, o tu palygink baterijų kainą. (ir tarpo klavišą susitvarkyk) hibridai ekonomiškesni nes *stabdydami gamina ne šiloma o elektrą, *sėdint kamštyje nedegina kuro. Teoriškai hibridu važinėk mieste ir turėsi užmiesčio sąnaudas
elektrikas 2009-02-04 15:50
Net su dizeliniu generatoriumi automobilyje galima išlošti energetiškai, nes generatorius yra daug paprastesnis mechanizmas už vidaus degimo variklį ir kaip minėta gali generuoti energiją ir stovint kamštyje. Nebūtinai visa šiluma yra švaistoma elektrinėje, yra ir taip vadinamos termofikacinės elektrinės, kurios šildo buitinį vandenį, gal dažniau tą energiją švaisto, bet naudojant elektrą iš tinklo gaunamas maždaug dvigubas energetinis efektyvumas lyginant elektromobilį ir "tradicinį". Gali vikipedija pasikaityti, jeigu domina http://en.wikipedia.org/wiki/Hybrid_electric_vehicle
Anonymous 2009-02-04 15:52
teorija nuo praktikos stipriai skiriasi, senasis taupumo rekordininkas cepsedamas suryja 7!!! litrus vazinejant mieste, tai isitas praktiskai sues apie 6 N:
Tas_pac 2009-02-04 18:36
Ar dar niekas nesugalvojo padaryti "generatorinius-amortizatorius"?
mhm 2009-02-04 23:03
Kažkada rašė apie asfaltą, kuris nuo slėgio generuoja elektrą.
Anonymous 2009-02-05 13:39
nesupratau kodel ekonomikos lydere smartas paveziui ryje 3-5 miesto rezimu ir taip netaupant kuro.
Anonymous 2009-02-05 13:39
3-4
Nerkashis 2009-02-06 16:51
Tigi įsimeti priusan vietoj vidaus degimo variklio dyzelgeneratorių ir varinėji papigiai. Kam dar tai električkai tampyt tą variklį?
Anonymous 2009-02-19 20:16
VIENOK: jau senai rasiau ir rasysiu savo nuomone - manau, kad visi tokie elektriniai patobulinimai KAZKO rimtai verti tik elektromobiliuose ir TIK pritaikius juos kompleksiskai, t.y., visus kartu. Nes kalba eina ne apie detales pagaminimo ir jos vartojimo metu sutaupomos energijos santyki, o apie VARTOJIMO PATOGUMA. SKIRKIT TAI, na pagalvokit truputeli: kolkas elektromobiliai yra labai netobuli ir nepatogus naudotis, nes juos santykinai daznai reikia ikrauti ir jie santykinai mazai nuvaziuoja su viena ikrova. So, pritaikius tokius el.amortikus energijai gaminti, PLIUS el. generatoris ant stabdziu, PLIUS saules baterijas, PLIUS dar kazka - tai TIK BENDROJ SUMOJ, gauname nemaza energijos kieki, kuris ZENKLIAI pailgina vaziavimo distancija ir ZENKLIAI sumazina ikrovu poreiki. Net jei kaina del visu navarotu kazkiek isauga, BET tai atperka RYSKUS (ir TIK ryskus) patogumo skirtumas el.mobilio vartojimo srityje. Yra daugybe zmoniu, kuriems butent tai svarbiausia - kad daiktas, siuo atveju automobilis, butu kuo patogesnis vartojime, kad kuo reciau reiketu juo rupintis ir nervintis. Toks miesto el.mobilis, kuri ikraut reiktu, tik, pvz., karta per menesi - turetu DIDZIULI pasisekima ir vyru, ir ypac moteru tarpe - nes neburzgia, nedumina, nepurvina, tylus ir grazus, o svarbiausia - reikalauja MAZAI prieziuros. O kas liecia butent amortizatorius - cia ivairiu ideju jau senai skraido (newsuose tada toj temoj ir prirase ju liaudis), si xebra pritaike tik vienintele kolkas. Na, pvz, kad ta elektra juose gamintusi pjezokristaliniu ploksteliu pagalba - juk automobilis vaziuodamas supuojasi ant duobuciu. Arba - elementarios apvijos per visa amortiko ilgi, kuriose generuojasi elektra, nes amortizatoriaus virsutiniame gaubte yra magnetas. Arba - apvijos butent virsutiniame gaubtelyje, o magnetinis yra amortiko skystis (kas, rodos, jau senai naudojama, tik kitoms reikmems). Na ir dar atsirastu. Taigi ideju simtai. Visas POINTas - jas sujungti i visuma ir pagamint ISSKIRTINI gamini. Va cia butu tikroji sekme.
Anonymous 2009-02-20 19:38
o gal girdejot kurnors ar skaitet - nera minciu daryt ekologiskus hibridinius el.mobilius, su mazais vandenilio varikliukais-el.generatoriais, skirtais tik akumuliatoriu pakrovimui kai sumazeja ikrova?
Anonymous 2009-02-20 19:39
o gal girdejot kurnors ar skaitet - nera minciu daryt ekologiskus hibridinius el.mobilius, su mazais vandenilio varikliukais-el.generatoriais, skirtais tik akumuliatoriu pakrovimui kai sumazeja ikrova?
Anonymous 2009-02-20 20:00
o gal girdejot kurnors ar skaitet - nera minciu daryt ekologiskus hibridinius el.mobilius, su mazais vandenilio varikliukais-el.generatoriais, skirtais tik akumuliatoriu pakrovimui kai sumazeja ikrova?
algisle 2009-02-20 22:08
http://www.technologijos.lt/n/straipsni ... s-6522&l=0
Anonymous 2009-02-20 22:20
Na kaina didele to Prius,gerai Clarkson'as is "Top gear" sake: geriau pirkt "vw lupo",jis kazkur 1litra dyzelino 37km naudoja. Nu tai tersia maziau,plius kaina maza ;]