"Factor 001" - dviratis, pagamintas naudojant "Formulė-1" technologijas  (16)

F1 inžineriniais sprendimais užsiimanti kompanija "BERU f1systems" ateinančią savaitę pristatys jų teigimu "pažangiausią pasaulyje" dviratį "Factor 001", kuris potencialiai gali pakeisti visą ateities dviračių sportą.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

"Factor 001" iš esmės yra eksperimentinio projekto rezultatas, kurio metu pabandyta dviračiui pritaikyti jau egzistuojančius technologinius "Formulėje-1" naudojamus sprendimus ir medžiagas. "BERU f1systems" pagrindinė veiklos sritis - įvairių elektronikos ir kompozitinių medžiagų detalių tiekimas lenktynių komandoms. Todėl nenuostabu, kad dviratis yra ypač mažo svorio - su visa įranga sveria mažiau kaip 7kg; karkasui gaminti panaudota anglies pluošto monokoko struktūra, o projektavimas atliktas tomis pačiomis modeliavimo ir analizės programomis, kurios naudojamos gaminant "Formulė-1" automobilius. Integruotas borto kompiuteris ir sportininko stebėsenos sistema naudoja automobilių sportui pritaikytus jutiklius, GPS imtuvą ir radijo siųstuvą. Visa valdymo ir stebėsenos elektronika "paslėpta" dviračio rankenose ir likusioje dviračio struktūroje. Gamintojas teigia, kad "Factor 001" daugelyje dviračių sporto sričių bus "pirmasis". Jame įdiegta daugiakanalė elektroninė sistema, surenkanti, kaupianti ir analizuojanti ergonometrinius sportininko duomenis; ji gali koreliuoti dviratininko biometrinius duomenis, dviračiui tenkančias mechanines apkrovas ir aplinkos duomenis. Kuriant šia sistemą pasinaudota profesionalių atletų atsiliepimais. Anglies keramikos stabdžiai užtikrina ilgalaikį stabilų stabdymą esant bet kokiai temperatūrai. Beveik visos detalės yra originalios: esminiai komponentai pagaminti pačioje "BERU f1systems", naudojant F1 gamybai naudojamas medžiagas. Jutikliai, laidai, baterijos, hidraulinės stabdžių sistemos komponentai pilnai integruoti kompozitiniame karkase dar karkaso gamybos metu, todėl išoriškai dviratis atrodo niekuo neišsiskiriantis iš kitų analogų. "Aš labai patenkintas, nes tai, kas prasidėjo kaip 'švaraus popieriaus lapo' projektas, skirtas pademonstruoti mūsų patirtį kompozitinių medžiagų ir elektronikos komponentų srityje, virto tokiu stilingu ir pažangiu treniruočių įrankiu", teigia "BERU f1systems" direktorius John'as Bailey. "Dabar atletai ir jų treneriai galės pasinaudoti efektyvumą didinančiomis technologijomis, kurios jau seniai yra standartas aukščiausio lygio automobilių sporte, o individualūs asmenys, kuriuos domina ekskliuzyviniai aukščiausios klasės difernecijuoti dviračiai, juos galės įsigyti". Naujovę užsisakyti galima jau dabar, tiesa, šio technologinio šedevro kaina nėra maža ir siekia 20000 svarų.
(1)
(0)
(1)

Komentarai (16)