„Hyundai“ pristatys hibridinį automobilį „Blue Will“

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Anonymous 2009-03-31 14:33
man patinka toks futuristinis dizainas
zamzungas 2009-03-31 14:49
jeigu toki isleistu i prekyba taibutu antrasfuturistinis hitas po honda civic, o tokia drasa pasiteisina
Anonymous 2009-03-31 16:07
Grazus
Separatistas 2009-03-31 19:11
Civic tai gražus, Hondos vandeniliu varomas sedanas irgi gražus, bet jau šitas... Kas per dizaineris.
SaliamonXP 2009-03-31 19:32
O is tinklo galima pasikrovus vien ant elektros vazinetis? Man tai dabar labiausiai priimtini hibridai tokie kurie gali kokius 200km nuvaziuot net neijunge savo benzininio variklio. Kasdieniniam naudojimui uztenka ir elektrinio, o issiruosus i tolimesne kelione ar i pasidraskyma kaimo zvyrkelyje i pagalba ateina musu visu priesas vidaus degimo variklis
Anonymous 2009-03-31 21:03
Aš galvoju, kad jeigu būtų galima iš tinko pasikrauti, tada būtų tai parašyta, nors šimtu procentu negarantuoju, kad negalima iš tinklo pasikrauti. Taikos ir laimės!
Nerkashis 2009-03-31 23:48
Niekaip nesuprantu tų hibridų. Kam el. varikliui tampyt benzininį ir atvirkščiai?
Anonymous 2009-04-01 01:35
kada nustos kurti "kosmosus" ir prades gaminti normaliai atrodancius hibridinius automobilius, tada jie ir ispopuliares
Tas_pac 2009-04-01 02:17
Didelio akumuletoriaus dėka, šitas automobilis mažiau ekologiškas negu vidutinis nehibridinis automobilis. Kaip ir visi hibridai, tik muilina akis žmonėms kurie pradeda mastyti apie ekologišką ateitį. Labai liūdna...
Anonymous 2009-04-01 07:50
elektros variklis neveikia stovint. Taigi benzinu atvaziuojam iki miesto, jungiam elektra ir vaziuojam kelis kartus taupiau nei degindami kura kamsciuose
Anonymous 2009-04-01 08:10
Gal kas žino kiek lieka laisvos energijos hibridiniame variklyje elektriniam varikliui įkrauti. Nemanau, kad daug. Juk jei bus papildomos apkrovos papraščiausiai bus sunaudojama daugiau degalų.
Anonymous 2009-04-01 09:31
Kad būtų sutaupyta pinigų degalams. Mat elektrinį vien atomobilį būtų daugeliui problemos krauti ir būtų bėda jeigu negerai būtų apskaičiuota ir akumuliatorius viduryje kelio nusėstų (mat kol kas akumuliatorius ilgai kraunasi, o degalinės nelabai jaučiu leis tau iš rozetės krautis ir kol kas mažai nuvažiuoja kilometrų elektriniai automobiliai su pilnu įkrovimu). Taikos ir laimės!
Anonymous 2009-04-01 13:23
per top gear rode, kad akumo priusui gamyba labai uzhtershia gamta. tai finale tas ekologishkumas labai mazhas ma rods
SaliamonXP 2009-04-01 16:35
Nieko, jei motyvacija isliks, tai ka nors vistiek sugalvos.
Anonymous 2009-04-06 20:39
Skaičiau , kad ličio\jonų akumuliatorių talpumą šiuo metu padidino 50 procentų.Ir rašo, kad dar neviskas išspausta. Ruošia naujos kart. akum. įdiegti į gamybą. Tai būtų neblogai dvigubai toliau nuvažiuoti.
meslinukas 2009-04-06 22:03
gali būti, bet tu pasižiūrėk į variklio naudingumo koeficientą: benzininio ~22%, dyzelio ~25%, o elektrinio - ~95%+tau stovint prie šviesaforo variklis nedirbs ir energijos nevartos. jeigu tu tą mašiną naudosi kokia 10 metų, tai manau, kad tau ji tikrai turėtų atsipirkti. na, taip - krovimas tau tikrai užims nemažai laiko, o ir nuvažiuoti nelabai toli išeis (kolkas), bet (kaip čia jau rašė) tai šios technologijos labai sparčiai tobulėja ir po kokių 20m turbūt visi jau elektriniais važinėsime. tik va kaip tas elektromagnetizmas sveikatą veikia nežinau - čia juk jau ne šiaip mobiliakas...
Anonymous 2009-04-06 23:10
Vienintelė bėda elektromobilių ,kad nėra lengvų ir talpių akumuliatorių.Kai bus sukurti galingi akumuliatoriai, tai bus pasaulinė tech. revoliucija.Daugelyje sričių. Magnetizmas kaip čia baiminosi komentuotojas ,neveiks žmogaus jei jis sėdės metalineme korpuse. Ateities automobilis reikia tikėtis turės visus varančius ratus. Kiekviename rate po atskirą variklį , sumontuotą prie stabdžių diskų. Įmontuotas prosesorius valdys ir neduos [ buksuoti ] slidžiame kelyje. Tokios schemos panaudojimas leis atsisakyti pavarų dėžės, užpakalinio tilto, sankabos ,kardano o galbūt ir įprastų stabdžių.Žinoma tokie ratų varikliai turėtų būti varomi kintama srove po invertoriaus keitiklio. Keičent dažnumą būtų valdoma variklių trauka.