Japonijoje pradedama kurti elektromobilių rinka

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Svyturys 2009-06-08 22:17
Tigi Tesla pranasesnis uz visus , dau nuvaziuot vienu ikrovimu gali, pigus ir greitas.
wilkas 2009-06-08 22:54
pigus?
Zilve 2009-06-08 22:59
O zinot kodel elektromobiliai tokie brangus ? todel kad ju kaina dirbtinai ispusta . Elektromobilyje nera tokiu brangiu agregatu kaip :greiciu dezes ,starterio ,generatoriaus ,kuro bako , benzininio arba dizelinio variklio , beveik ausinimo sistemos . Ten tik kontroleris el variklis bei baterijos . Aisku baterijos ir kainuoja didziaja dali . Bet 47500 doleriu tai tikrai per daug . Uz tokia suma turetu buti sudetos licio jonu arba polimeru baterijos su kuriomis nuvaziuosi tikrai ne 160 km o 400km minimum . O tokio atstumo musu saliai per akis . ""Citata--Kol kas viena iš didžiausių problemų, sulaikančių pirkėjus, yra pakrovimo stočių infrastruktūros nebuvimas."" Kokia dar infrastruktura , labai jau daug kainuotu rozete i kiema isvest ???
wilkas 2009-06-08 23:02
Kaina nera ispusta. Isivaizduok, imi paskola, kad pastatytum gamybini cecha milijonui produktu pagaminti. Tuomet visa paskola ir gamyklos kaina pasidalina i milijona daliu. Dabar sumastei jog gaminsi nauja eksperimentini produkta, kurio duok dieve nupirks desimt tukstanciu vnt. Atitinkamai visos gamybines bazes kaina dalinsis tik i desimt tukst. daliu ir produktas bus brangus, nesvarbu, kad jame praktiskai tos pacios sudedamosios dalys, kaip ir kituose produktuose. O rozete kieme nepakraus taip greitai, kaip benzo kolonele pripila baka. Tam reikalinga visa akumo keitimo ar spartaus ikrovimo stotele.
Zilve 2009-06-08 23:15
Elektromobilius gamina ant tos pacios bazes kaip ir paprastus . niekas nestato naujo fabriko . O kam tau greitas pakrovimas , palieki nakciai krautis ir vel vaziuoji . Juk mobiliam telefone irgi nera greito pakrovimo kuris pakrauna telefona per 30 sekundziu bet kazkaip issiverti . Paziurek filma "Who Killed the Electric Car"
Nerkus 2009-06-09 08:20
issivaizduoju ta elektromobili kaip antra masina seimoje. tai vaziavimas i/is darbo, vazinejimas po miesta ir pan. o del rozetes, tai sudetinga ta rozete is daugiabucio isvesti, ypac jei gyveni 12 aukste. issivaizduoji kaip toks daugiabutis atrodyti, jei kiekviena seima pro langa po prailgintoja isleistu:) gyvenant privaciame name, tai tikrai problemos su elektra nebutu.
wilkas 2009-06-09 10:13
na tu ir prilyginai. Masina ne telefonas. Nera kada N valandu kraudineti. O jei tempsi kazkokius laidus i daugiabucio kiema, tai bet kas juos gali nutraukti, bet kas gali naudoti, nes pigiai spynos ant laido neuzdesi ir ne nuosavame name be valstybes pagalbos tai nera realu.
elektrikas 2009-06-09 10:14
Gamintojai išsikovos subsidijas elektriniams ir mokesčius kitiems automobiliams motyvuodami globaliu atšilimu, greičiausiai kainos bus konkurencingos dešimties metų bėgyje, kolkas tai neverta mokėti tokių pinigų už elektrinį automobilį, nebent yra noras pasimaivyti kaip kino žvaigždėms Kalifornijoje, ten populiaru.
kovas6 2009-06-09 10:38
visikai pritariu zilvei, tokiai masinai nera jokiu kliuciu apart kazko kazkam atkata kad ta reikala pristabdyti. Kokia dar infrastuktura, sumauto kabelio ismetimas per langa? viskas cia simple, tik duokit tas masinas. Viskas yra realu, ir akumu pakeitima galima labai lengvai organizuoti itraukiant pridetine kaina i naujo akumo kaina, panasiai kaip su bonkem, kuriu kaina itraukiama i nauja preke. Nebukim teslagalviai ir atsiminkim kad kazkam tai oi nenaudinga 1. kiek kainuotu nafta tokiem auto paplitus? 2. Kiek prarastu biudzetas akcizu is kritusio benzo pardavimu? va tie reikalai ir stabdo ta reikala, o kiek yra naftos dedziu turi auto kompaniju isigije ??? kodel tik maziukai auto gamintojai mato cia gera bizni??? ir t.t. ir pan. O didele ju kaina, jei ziuresim per rinkos prizme galetu buti del to , kad tai dar ne pas visus yra serijinis produktas, bet tai max metu laikotarpyje juos galima stampuoti kaip serijiniu budu... duok man ta masina uz normalia kaina ir man pofik kad ir 50 kilu su vienu ikrovimu nuvaziuosiu
Kęstutis 2009-06-09 12:11
kovas6, tai pirk Cirtroen Berlingo kokių ~ 1996 metų jis tau nuvažiuos 50 km, jau seniai šiaip tai gamino tuos elektromobilius gana ilgai, bet va deja čia nuo kažkurių metų nutraukė šituos elektromobilius.
elektrikas 2009-06-09 13:38
Pilna tų elektromobilių tik visi entuzijastai ragina kitus pirkti, o patys neperka ir ieško kažkokio sąmokslo. Tiesiog tie automobiliai dar nėra konkurencingi ir baikit tą isteriją apie naftos magnatus, pirkit jeigu patinka, aba važinėkit troleibusu, kuris irgi yra elektromobilis.
M.Mantas 2009-06-09 14:36
Nusipirko Xas elektromobilį. Brangus, padejavo DIENĄ DVI ir užmiršo. Vėliau džiaugėsi, kad už kilometrą vos kelis centus sumoka. Nusipirko Zas benzininį automobilį. Rankom trina, sumokėjo vos kelis šimtus, bet vat bėda, degalų rija tiek, kad už kilometrą moka po 30 centų. Tai taip KASDIEN ir keikia kai kurą pila. ----- Tam kas kasdien nuvažiuoja po 500km ir daugiau, tai tikrai kolkas nereikia elektromobilio.
Nerkashis 2009-06-10 00:24
Palauksiu kol kiti prisipirks. Tada ir detalės bus ne deficitas (batareikės, šepetėliai...). O kolkas mažosios firmos kraunasi nerealius pelnus. Už mobilaus minutę kažkada mokėjom 3lt, dabar gi ir dykai šnekam. Niekas 12 aukšte gyvenančio neverčia pirkt električkos. Jei labai norės būt "žalias" ras būdą pasikraut. O kolkas toks elektriukas privers prieš sėdant mašinon pagalvot kur ir pro kur reiks važiuot. Ir iš vis ar verta važiuot. Gal geriau pėstute...
Tir4elis 2009-06-11 09:02
" filmas, tai jis dabar "guli" Linkomanijoje. Keletas juo besidalinančiu taip pat tebėra.
SaliamonXP 2009-06-11 22:13
Geras tas filmas, visiem siulau paziuret, kurie netiki naftininku machinacijomis.
Nerkashis 2009-06-13 22:46
Kiba i darbą itin toli važinėji, kad taip kalbi . Aš prasuku darban ir atgal 30-35 km į dieną, taigi man tokio elektromobilio kuris 100-150 km su įkrova prasukt gali per akis . O jei važiuot kur toliau tada kol nėra kitų galingesnių batareikų galima su dyzeliuku arba tiesiog pasidomėt kur galima atvažiavus pasikraut. O kas link dalių, tai truputi abejoju ar ten kolektorinius variklius deda. Darban su dviračiu važinėju ir netoli - 8km. Man tokio elektriuko kilometražo irgi per akis. Tik diskusijose iškilo problema kai kam dėl mažo atstumo.