Diskutuojama apie ekologiškų automobilių saugumą pėstiesiems

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

M.Mantas 2009-07-11 20:20
Savotiškai. Aš manau, kad įjungtų šviesų pilnai užtenka.
WelniuRumai 2009-07-11 21:23
Na matai yra vienas dalykas, kai tu ketini pereit gatve, pries tai suplanavus. Tokiu atveju, tu apsidairysi pries eidamas. Kitas atvejas yra spontaniskas (vaiku atzvilgiu) ejimas. Tarkim koks kamuolys perriedejo. Girdedamas garsa dar vaikas paziures ir tai dazniausiai pasiziuri neuztikrintai, o cia dar ir garsas minimalus.
Nerkashis 2009-07-12 00:31
Nu tai reikia prisukt kaip dviračiui prie rato kokią kinietišką dinamą. Ta tai triukšmauja. O dar priedo kelis watus pagamins...
ligonis 2009-07-12 01:09
"Tarkim koks kamuolys perriedejo. Girdedamas garsa dar vaikas paziures ir tai dazniausiai pasiziuri neuztikrintai, o cia dar ir garsas minimalus." tai nuostabu, kad isdauzys tuos negalvojancius vaikus. protingi paziures. as taippogi manau, kad sviesos ijungtos yra pakankamai
Zarkell 2009-07-12 11:22
Na nezinau, as naudoju ausines su izoliacija nuo isorinio garso (tos su gumom ikisamos i ausis), ir kai vaikstau kazkur vienas visada einu su jom, negirdziu jokio isorinio triuksmo, girdziu tik muzika. Izoliuoja nuo isorinio garso iki tokio lygio, kad negirdziu siaubingai garsiai dirbanciu pravaziuojanciu motociklu, jauciu tik savo kunu ta milziniska garsa Na ir nenumiriau iki siol, niekas nesuvazinejo ir nepartrenke (tfu tfu tfu), tiesiog kai einu su tom ausinem, visada daug atsargiau elgiuos, pasiziuriu net ar is isvaziavimo is kazkokio kiemo kas nors neatrieda...
immortallt 2009-07-12 11:46
Dar vienas naftos verslo ketinimas sulaikyt elektromobilius ?
tomechek 2009-07-12 14:58
Tai kad ratai skleidzia tiek pat, o gal ir daugiau (priklausomai nuo greicio) garso, nei variklis. Manau cia absurdiskas klausimas iskeltas
kionig 2009-07-12 17:38
Ha, ta prius'a isjuoke net Topgear Irgi buvo uzsiminta apie isbeganti vaika pasiimt kamuolio tai, sako, kad tas vaikas spetu pasiimt kamuoli ir net suaugt Vnz beviltiskas automobilis bei toks pats klausimas iskeltas P.S kiekvienas iesmo dalyvis turi isitikinti ar neatvaziuoja masina, tai yra bet kada butina dairytis i kaire ir i desine einant per gatve.
immortallt 2009-07-12 18:46
Topgear isjuokia dauguma automobiliu O seip automobilis isibegejes iki 100km/h ir atleidus gaza + ismynus sankaba/ijungus neutralia pavara, variklis triuksmo skleidzia minimaliai palyginus su trintim. Dar pvz, mano mamos masina praktiskai be garso izoliacijos, uzsimetus ziemines padangas vaziuojant ant 50km/h variklio praktiskai negirdi, o girdi vos ne reaktyvini varikli nuo ratu sklindant...
M.Mantas 2009-07-12 19:24
Kažkaip apie tai nepagalvojau... Juk didesnę dalį garso skleidžia padangos, o ne variklis. Tegul paima kelias naujas mašinas ir pamatys, kad jos tiek pat girdimos kaip ir elektromobilis.
kionig 2009-07-12 21:13
Pritariu, kad padangu trinties metu skleidziamas garsas yra nemazas. Uz 50 metru su gera klausa dar galima isgirsti, jei automobilis vaziuoja kazkur 50-60 km/h greiciu. O atriedant is toli 40 km/h girdetume maziau. Taigi pritariu ir kitai nuomonei, kad ijunktos sviesos padeda tik musu tas neliecia Be to, tie visi hibridai neturi tiek smarves isibeget iki 100 km/h per 6 s, toyota prius 100 km/h pasiekia per 16 s .. Taigi vairuotoju demesingumas butinas ir galima isvengt eismo ivykiu.
sigitas 2009-07-12 22:13
Padanga padangai irgi nelygu . Tylios vasarinės padangos važiuojant 50kmh (miesto greičiu ) sukelia netaip jau daug to triukšmo . Kitas klausimas kodėl jau tokios audringos diskusijos dėl įsibėgėjimo . Taigi iškeltas klausimas kaip pėstininko nesuvažinėti , o ne netikėtai šokti iš vietos ir ir pervažiuoti nespėjusi pabėgti .