Kas paskatina rinktis eismą kairiąja puse?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Wolfy 2009-09-06 23:35
Idomiai,idomiai cia parasyta,bet manau butu visiems zymiai patogiau ir pigiau gaminti automobilius su vairais kaireja puseje ir vazineti desinia puse.
ligonis 2009-09-06 23:58
su begiu metymu kils daugiausia problemu, ir turbut dar del to kam pirmumas lygiareiksmese sankryzose.... bet kam rupi, svarbu ekonomika, o ne zmoniu saugumas
kionig 2009-09-07 00:57
Su begiu metymu tai mazai problemu, tiesiog priprantama. Savaite dvi ir norma. Bet va problemos perdaryt autobusus, kazin ar nesugalvojo dar vairo perkelinet i desine ? „Iš pradžių bus sunku, bet mes išmoksime – juk nesame idiotai“. Idiotai ir bukagalviai, kurie nesugeba rast kitu budu. Ir tai net nera uztikrint 100 %, kad sis budas pasiteisins Vnz EPIC FAIL.
arduain 2009-09-07 02:04
Manyčiau, problema ne IQ, o pripratime. Airijoj net pėstieji prasilenkia kaire puse. Siūlau Lietuvoj pabandyti, norėčiau pažiūrėti. Jei rimtai, tai kai reikia pereiti prie kairės pusės, yra problemų. Aš tai gana sunkiai tai dariau, nes stažas apie 30 metų. Per tiek laiko dauguma judesių tampa automatizuoti, t.y. apie juos visiškai nereikia galvoti. O čia kai kuriuos dalykus reikia daryti kitaip, bet labai trukdo automatiniai judesiai, šlifuoti dešimtmečiais. Sūnui buvo lengviau, jis daug mažiau važinėjęs. Ir dar. Kaip lietuviui nenoras būtų Lietuvoj kaire puse važiuoti, taip airis niekad nevažiuos dešine. (savo noru)
bahuriux 2009-09-07 08:14
anglai ir airiai vos ne visi kairiarankiai, tai jiems vaziuoti kaire, kaip mums desine.
Tadzia 2009-09-07 10:35
Gerai būtu visiems važinėti viena kelio pusė. Tik pripratimo reikalas. Deja, dešinės rankos taisyklės pakeisti į kairės rankos taisyklę ar atvirkščiai nepakanka. Visi kelio ženklai jei nekeičiami tai perstatomi į kitą kelio pusę. Horizontalusis kelio ženklinimas trinamas ir perpaišomas. Šviesoforai perstatomi, keičiamos sekcijos. Perstatomi transporto mazgai, keičiama vienkrypčio eismo kryptis kvartaluose (perorganizuojamas eismas). Viešojo transporto durys į vieną pusę. Matomumui lenkiant pagerinti visų transporto priemonių vairas perkeliamas į kitą pusę. Traukinių eismą perorganizuoti nelengviau (visokie iešmai ir kryptiniai keliai perdaromi). Pervažų šviesoforai ir šlagbaumai perstatomi. Keičiama signalizacija keliuose prieš pervažas. Na čia tik tiek kiek ta akimirka į galvą šovė. Kiek tai kainuoja ir užtrunka neįsivaizduoju. Kas dedasi pereinamuoju laikotarpiu visai nesuvokiama.
kiesza 2009-09-07 13:02
ziauriai daug darbo bus viska sukeist vietom zenklus linijas pertept..gatvese isvis chaosas ir skerdykla pirmom dienom bus Ir dar: Draugai gal galit pasakyt kaip pasidaryt kad po komentaru mano parasyta fraze rodytu ?
Arns 2009-09-07 13:12
po kairei puseje skydelis, kuriame yra aprasymas, ten visa info paredaguosi, galesi ir ta "savo fraze uz komentaro" rodytu. Svarbiausia zenklai, linijomis pietieciai retai vadovaujasi
rokazaz 2009-09-07 17:46
Nu idomiai cia kazkaip..
immortallt 2009-09-07 18:05
Pietieciai vadovaujasi viena taisykle - kas didesnis, tas pirmesnis...
marazas 2009-09-08 00:20
Ir dar kas pirmiau garso signalą paspaudžia