Dėl mirtino pavojaus „Toyota“ atšaukė beveik keturis milijonus automobilių

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

povilas a. 2009-09-30 20:10
avensis 2001 metų panaši problema su kilimėliu - jis slysta į priekį ir galų gale būna taip, kad tampa problematiška atleisti gazą, nes jis kliūna už kilimėlio.. galėtų tokių klaidų ir nekartot
MindaugasV85 2009-09-30 20:18
Man tai keista, kad paskambinti 911 laiko buvo, o užgesinti variklį ir tada stabdyti - nebuvo O šiaip tai tikrai kvaila klaida. Ką tuos automobilius testuoja nepilnai sukomplektuotus? Ar čia 1/100 tas pasireiškia, priklauso nuo to, kaip tą kilimėlį pastumdysi.
zemapavara 2009-09-30 20:59
Taigi amrikonai idiotai ko cia stbetis kad sudauze masina negesino variklio ir skambino 911
dds 2009-09-30 21:09
ne aš sugalvojau, bet teko pasiskaityt šiek tiek komentarų kituose puslapiuose, pataisykit jei netiesa, bet prieš varant ant "kvailų amerikonų": 1. naujesniuose automobiliuose su automatine pavarų dėže yra apsaugos kad negaletum perjungt į atbulinį, neutralų ar parkingą jei neatleistas akseleratoriaus pedalas; 2. jei kaip čia kažkas siūlo užgesinsi variklį, t.y. pasuksi raktelį užsirakins vairo mechanizmas (irgi ne kažinkas nusimato). Derinukas nelinksmas pridėjus užsikirtusį akseleratorių :-/
runce 2009-09-30 21:16
gal aš ko nepagavau, bet tai jei pakimba gazas, ar neapsimokėtų spausti stabdžių? tarkim nepagavau. o išjungus variklį bet ne degimą, irgi vairas užsiketra? kodėl rankinio nenaudot po truputį? arba kodėl nepatraukti kilimėlio? įdomiai čia..
dds 2009-09-30 21:25
vat ir aš norėčiau daugiau sužinoti iš tikro kas ten ir kaip, bet kartais gali būti kad ne viskas taip paprasta kaip gali atrodyt iš pirmo žvilgsnio :-/ O gal tas "kvailas amerikonas" iš tikro pasuko raktelį ir užsikirto vairas, o jau tada bumptelėjo į stulpą? Ką beje būtų padarę daugelis iš mūsų viską žinančių komentatorių :-/
MindaugasV85 2009-09-30 21:31
Na spaudžiant stabdį ir "gazą" vienu metu, lengvai mašinos nesustabdysi, o tik sudilinsi stabdžių kaladėles. Galėtų kas pabandyt kad ir ant kokio 1.8 TDI, papasakotų kaip sekėsi stabdyti nuo kokio 120km/h
vyckas 2009-09-30 21:31
truputi ne i tema bet, kad neleistu jungti atbulinio ar P tai suprantu, bet kodel neleidzia jungt neutralios ?
dds 2009-09-30 21:37
labai į temą, būtų gerai kad kas nors susidūręs su tuo dalyku galėtų pakomentuot, maža kaip ir kokios apsaugos veikia, gal tiesiog pavarų svirtis užsikerta ir kukuok :-/
dds 2009-09-30 21:46
lengva pasakyt patrauk iš po kojų kilimėlį, kai važiuoji dideliu greičiu ir dar susidaro stresinė situacija, tikrai ne iš karto sugalvosi kodėl tas pedalas užstrigo, o galų gale tai ne taip paprasta kai dar reikia vairuoti.
Tas_pac 2009-09-30 21:49
Šūdas tie nauji automobiliai. Gali būti kad nesustojus neina užgesinti automobilio. O ant automatinės pavarų dėžės važiuojant negali jungti į atbulinį ar neutralų. Nes dabar retas naujas automobilis turi normalų raktelį, visi su "start" mygtuku. Ir galbūt jam tas akseleratorius užstrigo ne dėl kilimėlio...
Zigzaueris 2009-09-30 21:56
mano motinos mašinoj buvo akseleratorius užsikirtęs ir stabdžiai visiškai nepadeda.Pristabdo,bet nė kiek nestabdo,vos vos jaučias.Variklį išjungt vienintelė išeitis buvo.
eMrot 2009-09-30 22:11
Truputy ne i tema - nelabai suprantu kaip pakiles kilimelis gali neleisti akseleratoriui atsileisti, kaip tik atrodo turetu neleisti akseleratoriaus nuspausti (kilimelis juk po apacia) O jei griztant prie temos tai turejom 92m gamybos fodra automata. Viena karta taip pat buvo uzsikirtes akseleratorius, isgelbejo greitai perjungta pavara is "D" i neutralia, bet tai buvo senas automobilis ir jokios mandros elektronikos ten nebuvo. Dabar turim keliu metu senumo masina, taip pat automatas ir ten viska atidziai priziuri apsaugos sistemos - pvz neunuspaudus stabdziu nepakeisi pavaros, nenuspaudus stabdziu neleidzia net raktelio pasukti.
meslinukas 2009-09-30 22:14
o tai toms firmoms ne lengviau kartais atšaukt kilimėlius būtų, o ne mašinas?...
Drutas 2009-09-30 22:23
Amerikoj kelionėj turėjom 2008 metų automatinę Toyota Highlander. Kadangi nuomotas, negaila pažaist buvo. Važiuojant tiek neutralų leido jungt, tiek iš neutralaus į D. Tik po ilgesnio junginėjimo negeras garsas pradėjo girdėtis pavarų dėžėj. O šiaip neaišku kokiam kely jie užsimušė.. Gi autostradoj važiuodamas gali aibę variantų sugalvot ir išbandyt, o kokiam keliuke tik spėk vairuot ant 120..
Tas_pac 2009-09-30 22:30
Ant tokio labai lengvai kilimėlis gali užslysti.
immortallt 2009-09-30 22:40
Kiek automatu esu vairaves, tai neutralia ijungti leidzia jei laikai bent vos vos stabdi. Kaip kazkas teige rankini traukti - tai nebent sulauzysi ji, nes gal ant 20km/h ir letins, kitais atvejais truputi sumazins galia. Beje uzgesinti variklio neleidzia, nes prarastum totaliai kontrole automobilio. Atbulinio begio jungti neleidzia, nes ant 60 jau vaziuodamas sudraskytum pavaru deze. Nesu su tuo susidures, bet manau geriausia butu imesti per prievarta zemiausia pavara kuria galima (buna 1-2-3-4 ar kaip kitaip, priklauso nuo masinos). Tokiu atveju, supjausi pavaru deze ir sustosi
kiesza 2009-09-30 22:59
geriausia yra vazinet su senom laiko patikrintom masinom 2 golfais ubagem , lasiukai s ir panasiais remontas centus kainuoja ir patiunguot lengvai galim dar galim sportini varijanta susirast.. eksplotacija pigi gedimai reti !! sedi ir vaziuoji
wolas 2009-09-30 23:01
Toyota aygo ne karta buvo prilipes gazas... Kilimeli patvarkius viskas ok. Seip yra knopke ten uzkabini kilimeli ir laikos jis bet kartais atsikabina dabar pasiziuriu, bet seniau kai is pradziu vazinejau nelabai ziurejau...
Tas_pac 2009-10-01 00:09
Geriausia yra užgesinti variklį ir stabdyti.