Kodėl tiek daug ekologiškų automobilių yra trijų ratų?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Manvydas 2009-10-14 12:00
Klausimas,kam 4 ratai,jei su 3 automobilis stabilus ir dar manevringesnis? Kam pirkt 4 padangas,jei gali 3,kam pirkt 4 ratlankius,jei gali 3. Aš tik už 3 ratų mašinas.
Borland 2009-10-14 12:36
klausimas kiek galesi pavezti su tais trim ratais? jei vaziuosi atostogaut su seimyna? kas tada? kur seimyna atsises? kur daigtai tilps? vietoj vienos masinos su keturiais ratais reikes dvieju su trim ratais, o tai reiskia jau sesi ratai va tau ir padangas keist
Arns 2009-10-14 12:38
"Be to jie neturi pereiti tokio sudėtingo saugumo patikrinimo, kokį turi pereiti keturratės transporto priemonės" Va šitas geriausias argumentas, pilnai už triračius automobilius, tegu pabūna jie "britvininkų" kailyje
immortallt 2009-10-14 14:38
Tai kam 3 ratai, kai motociklai puikiai vaziuoja ant 2 \ Pritariu Arns... Kazin kaip ten su saugumo testais, kas nors lieka is buozgalvio ar tik tai, kas zemiau kitos masinos vaziuokles ?
Zuykas 2009-10-14 15:10
O kaip triratis elgiasi kai patenka į avariją? Keturratis dažniausiai slysta, dviejų ratų virsta. Jau geriau užmokėsiu daugiau ir pasiimsiu 4 ratus ramiam važiavimui, o norėdamas manevringumo - 2 ratus.
HardAxe 2009-10-14 15:25
3 rata, 2 gale: blogesnis stabdymas, nes pagrinde stabdo priekinė ašis. didelė tikimtbė mestis į šoną. 3 ratai, 1 gale: pamirštam bagažinę, slidžiame kelyje daug lengviau užmesti mašinos galą.
M.Mantas 2009-10-14 17:31
Man triratukai tikrai neatrodo tokie "stabilūs ir saugūs" kaip teigiama straipsnyje. Ir trijų ratų sistema visiškai neuniversali. Visos triratės transporto priemonės yra mažos ir atrodo šlykščiai. Bandau įsivaizduot sportinį triratį.. niekaip neišeina. Kai tu turi du ratus, gali juos patraukt arčiau centro ir nukirst priekį, o kai ratas vienas ir centre niekur tu jo neišprašysi. Taip kad triračiai dar ir vietos netaupo.
kiesza 2009-10-14 18:54
jei 2 ratai gale ir jie abu yra varomi tai davus daug gazo manau apsiverstum su tokiu lauzu o jei noretum pasukt tai be sansu nes priekinis ratas butu arba pakiles nuo zemes arba vos vos sukibtu su ja.. na 2 ratai priekyje galbut geraiu..
Nerkashis 2009-10-16 23:36
Kitas argumentas triračių naudai - nereikia diferencialo. Tai mažina svorį ir savikainą. Paprasčiausias variantas, gale vienas ratas su įmontuotu el. varikliu. Be to konstrukcija su 2-iem ratais priekį daug stabilesnė nei 2 gale.
kionig 2009-10-16 23:46
As niekaip turbut nepamirsiu matyta auksciausios pavaros serija kai isniekino g-wiss, kuris yra keturratis...