Kaip vyksta termitinis bėgių suvirinimas (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

kionig 2009-10-27 15:13
Irgi darbas, suvest lygiai, poto sulydit, apslifuot, tik va pirma karta pamaciau, kaip gale apslifuoja O dar idomiau yra kaip gamina tuos begius, kaip juos isvalcuoja, tikrina. Beje termito rusiu yra ne viena, kazkada irgi domejausi, bet dar neisbandziau su gelezies suriku. P.S Sitas straipsnis turbut kilo is gincu apie latviu meteorita panaudojant termita
Alius N. 2009-10-27 16:19
Ne, šį straipsnį radome visiškai atsitiktinai
gabus 2009-10-27 20:44
Geležies oksido ir aliumino termitą ir pačiam teko daug kartų degint. Smagu.
SaliamonXP 2009-10-27 23:01
Kazkaip atrodo bereikalingai sudetingas ir grubus procesas... Galetu uzdet normalia forma ant begiu kad graziai apspaustu ir sulygiuotu, ipilt termito paskaiciuotai ir butu viskas. zodziu atrodo kaip ir devyniolikto amziaus.
kionig 2009-10-27 23:21
Puikus atidirbtas metodas ir nelabai ka cia prigalvosi blatniau. O norint tavaji buda atlik tai kaip tik jis butu sudetingesnis. Siaip is daugiau yra lengviau padaryt maziau, negu atvirksciai. Sitas metodas tinka bet kokiem begiam, kitaip turetum veziotis skirtingus irankius plius papildomas svoris..
kentas 2009-10-27 23:57
vienas toks suvirinimas kainuoja apie 1000lt
SaliamonXP 2009-10-28 00:07
Viskas labai paprasta, padarai forma standartine, standartiniams begiams, bet tokia kurioj butu ribojamas atstumas tarp begiu (esme kad tarpas visada butu taspats) tada is virsaus uzvarai to termito, bet taip, kad butu tik truputi daugiau, o ne taip kaip ten, kad rode. Nuimam forma ir nuslyfuojam nelygumus ant virsaus... Ps. cia tik pavizdys. Tikrai yra budu patobulint, nes taip kaip ten kad daro tai kaime auksarankiai ta pati gali padaryt Vakaruose jauciu tikrai tokiu budu nevirina, ypac kur greitieji traukiniai kursuoja ir reikia kokybisku begiu...
kionig 2009-10-28 00:36
Tai kad paprasciau ir negali buti Del trupucio nieks ten necicackina. Kam kelios formos jei uztenka vienos, o viska "podgoniajesh" su shmirgeliu. Darbo lygiai tiek pat, kas tos 5 min pamosuot su kuju. Nu yra budu kaip tobulint, atsinest lazerini matuokli del horizontalios linijos, plazmini pjovikli, bulgarke Bet tai visisiskai tas pats, kam isradinet dvirati, jei jau yra atidirbtas nesunkus budas. O vakaruose patikek, kad ten vakarai taip pat nereiskia kad viskas super duper kiekviename zingsnyje. Is tikruju jie taupo ne ka maziau uz mus. Gaila nerandu video kur maciau per laida "Dirty jobs" kaip butent taiso begius. Bet ten keite tuos rastus ant kuriu begiai sudeti. Beje, ten pamatytum su kokio siaurumo kuju sukalineja cviekus, vos ne kaip sachtoms seniau budavo kasti. Tai cia ir nereikia buti auksarankiu, juk padirbeje savaitele toki darbeli pats laisvai dirbtum ir nesiskustum O apie greituosius traukinius tai negaliu pasakyti tiksliai bet lyg ir sis budas neatsisakomas, tik kad ten paciu begiu gamine kontrole ir kokybe ohoho. Zinoma, ten rankomis tu begiu dabar nieks nebededa yra tam skirti spec lokomotyvai. Bet apskritai begiu taisymas tokiu pavieniu tai tik rankiniu budu.