Europos greitkeliuose pasirodys autotraukiniai (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

ligonis 2009-11-14 20:15
gera ideja, bet tam reiketu labai daug profesionaliu vairuotoju. ar tai butu tiesiog koks furistas kuris taip ar taip vaziuoja tuo keliu pagal nurodyta marsruta?
Wolfy 2009-11-14 22:51
Nu labai gerai manau bus,vairuotojai profesonalus tures darbo,o zmones su lengvomis gales pailseti keliones metu
omg 2009-11-14 23:44
Na tai gerai kad reikes zmoniu, atsiras darbo vietu kazkam siaip tai manau autobusu principu reiktu paleist tas furas kas 15-20 min didziosiom magistralem, siaip labai saunus dalykas, tik svarbu neuzmigt, o tai atsibusi kitam UK gale pvz
immortallt 2009-11-15 00:16
eee Seip cia profesionalus vairuotojai tai furistai ir autobusu vairuotojai Jokiu papildomu darbo vietu. Beje marsrutas is anksto nurodomas, o ne prisijungi ir vaziuoji velnias zino kur. Beje jei prieky vaziuojantis vairuotojas prades spaust 200 karavanas varys irgi paskui ar tiesiog issijungs ir nuvaziuosi nuo kelio, nes kiti miegos ?
aislandas 2009-11-15 10:20
Tam priekyje ir bus fūros su autobusais pas kuriuos max greitis 90km/h.
nikis 2009-11-15 17:44
Dėl mažesnio oro pasipriešinimo, tai gal ri gerai, bet juk važiuojant arti kitos mašinos patenki į išretėjusio oro tunelį, ir tada kaip ir oro mažiau, variklio darbas prastėja, nekalbant apie aušinimą. Na, idėja nebloga, visokiem elektromobiliam ir popierinėm mašinom tinkama, bet va tik šitas dalykas užkliuvo.
mindevas 2009-11-16 08:39
Įdomu kaip su psichologiniu faktu susitvarkys vairuotojai žiūrėdami kaip mašina, kurioje jie sėdi yra valdoma nežinomo "profesionalo". Įdomu kaip prof. vairuotojas suvaldys kelis automobilius vienu metu, juk kiekvieną automobilį veiks kelio nelygumai, oro gūsiai, žiemą arba per stiprų lietų sukibimas su danga priklausys nuo kiekvieno auto padangų ir stabdžių sistemos tvarkingumo. Ir dar daug klausimų kyla, bet kiekviena inovacija sveikintinas dalykas.