NVIDIA skelbia, kad jai pavyko įveikti pagrindinį virtualios realybės akinių trūkumą (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

bahuriux 2016-01-27 11:59
Tai kodėl tada paprasto monitoriaus plokščias vaizdas nepykina, jei tik yra pakankamas FPS?
Simplicity 2016-01-27 12:53
Negi tu vienas iš tų, kurie žaisdami kompiuterinius žaidimus, kėdėje siūbuoja kaip beržas vėjyje? O jei rimtai, tai straipsnyje tik pusė tiesos. Pykinimą gali sukelti ir GPU generuojamas nepastovus, nepakankamas fps skaičius, žemas LCD ekrano skleistinės dažnis. Problemų gali kilti ir dėl vėlavimų, kurie yra neišvengiami naudojant įvairius sensorius. Taip sakant, jei VR įrenginys nesugeba idealiai apgauti mūsų smegenų ir atsiranda kažkoks skirtumas tarp to, ką registruoja mūsų jutiminiai organai, ir to, kas vyksta prieš akis- prasideda galvos skausmai, pykinimas ir visa kita.
Stipa 2016-01-27 15:12
Teisingai paminėjai dėl ko kyla problemos su VR, bet jos jau senai išspręstos. Low latency I/O - check, 90+fps check, kai tuo tarpu akių fokusavimo problemos sprendimo dar nebuvo. Straipsnis teisingas. Man asmeniškai žiūrint 3D filmus, akims reikia trupučio laiko kad dėl fokusavimo problemos praeitų skaudėti akys. O jeigu filmas su neoptimizuotu parallax'u tai viso filmo eigoj akys žvairinasi...
Simplicity 2016-01-27 17:03
- tie žada, kad jų gaminys sugebės realiu laiku sekti akių padėtį ir fokusuoti vaizdą būtent ten, į kur žiūri žiūrovas.