„Dyzelgeitas“: visame pasaulyje galėjo būti suklastota 11 mln. „Volkswagen“ automobilių testų

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

MyPCIsgood 2015-09-24 21:12
Gan nemaži nuostoliai ir manau kad ne tik JAV pirkėjai o ir europos pradės tikrintis automobilius. Tai sudaro labai nepatikimą įvaizdį vieniems iš patikimesnių automobilių gamintojų.
biggie 2015-09-24 22:17
Čia labai įdomus skandalėlis. Liūdina tai, kad remiantis ta pačia formule galima "nutręšt" ir visus kitus dyzelių gamintojus. Iš užsieninių techno forumų supratau, kad problema yra su 3 dvilitriais turbo dyzeliais: 135KW kodas CUNA, 140KW CNHA, 176KW CUAA. Techniškai bėda tame, kad šie varikliai pakankamai galingi, juose pasiekiami tokie slėgiai ir temperatūros, kad sudega šiek tiek atmosferoje esančio azoto. Visa esmė tame, kad azoto oksidų matavimo įranga labai brangi ir civilinėse techninėse apžiūrose nenaudojama. Bet ją turi visokie prietrankos žalieji, o jų procedūrose aprašyta, kad matuojama stovint dynastende, kuomet automobilio galiniai ratai nejuda. VW liko tik užprogramuoti ECU taip, kad sumažėtų DPF temperatūra, EGR vožtuvas pilnai uždarytas, net sumažinamas turbinos slėgis. Ir "problema" "išspręsta" bėdų sušlavimo po kilimu būdu. Beje, iš nepatikrintų šaltinių raportuota, kad panašios "problemėlės" yra ir su BMW dvilitriais dyzeliais. Dėl kažkokių (galbūt net politinių) priežasčių amerikonai sugalvojo eliminuoti vokiečius iš savo rinkos?
kestutisz 2015-09-24 22:46
Prietrankos ne prietrankos, bet JAV jau turi bjaurios patirties su tetraetilšvinu. Azoto oksidai visgi ne kažkoks idiotiškas CO2 baubas.
lucy 2015-09-24 23:58
Jei JAV bent kiek rūpėtų ekologija tai ribotų savo pačios teršimą dabar yra tarp vos kelių šalių, kurios neribotai teršia Kinija, JAV ir Kanada išėjo iš tos sąjungos neperseniausiai.
serafanas 2015-09-25 00:26
lucy, didelių litražų V8 nėra toks baubas, kaip dyzeliniai motorai todėl ir kabinėjasi prie jų viršijamos taršos.
bahuriux 2015-09-25 09:09
Visi auto gamintojai sukčiauja, tiek dėl ekologijos, tiek dėl kuro sąnaudų, nieko naujo. Pas mane iš vw 1,9 tdi, kai užminu gazo pilnai eina tokie šviesiai murzinai geltoni/pilki dūmai (nemoku apibudinti kitaip spalvos), ar tai taspats "baubas" NOX? Ta nesąmonę EGR vožtuvą aišku, kad esu užglušinęs, pagerėjo trauka visose rėžimuose ir ekonomija šiek tiek ant mažesnių apkrovų, trasoj ir mieste.
vytautas50 2015-09-25 09:42
Manau tai konkurencinės kovos reikalai. Nepasirašo ES laisvos prekybos sutarties gauna spaudimą. Kas liečia ekologiją tai tikrai ne ta šalis kuriai tai rūpi. O jei kilo idėja patikrinti tokiu būdu vadinasi savi gamintojai tai taip pat daro ir žino. Chemija naudojama beprotiškais kiekiais visose srityse ir po to kalbama apie ekologiją. Iš kitos pusės ekologinius užsiduotus reikalavimus pasiekti ne taip paprasta. Viskas susiveda į kainą ir galiausiai automobilis ir jo išlaikymas tampa "auksiniai". Automatiškai krenta įperkamumas. O iš to ir visokie BVP nes krenta vartojimas. Iš esmės pats besaikis vartojimas kenkia visai planetai visomis prasmėmis. Šiaip galėtų įtaisyti katalizatorius kokiems ugnikalniams nes tie taip pat labai teršia gamtą.
Skywalker 2015-09-25 09:48
Das auto... fokiška kokibe.
langas 2015-09-25 09:56
pasirodo buvo daugiausiai teršianti. Tame ir mintis, kad kiti gamintojai atitinka reikalavimus bet negali girtis reklamoje, kad va mūsų mažiausiai teršia, o vw gyrėsi ir pasirodo apgaudinėjo. Bet tai nereiškia, kad gamintojams ekonomiškai neįmanoma pasiekti gerų taršos rezultatų ir, kad reikalavimai per dideli. Plius ypač amerikoje kur populiarėja visokie žalieji, tikrai dalis vartotojų rinkosi vw dėl to, kad jie skelbiasi kaip žaliausias dyzelis ir čia grynai jie buvo apgauti. Aš tikrai tikiu jei wv būtų tilpusi į taršos rėmus bet skelbtų realią situaciją tai ji negalėtų labai išsiskirti iš kitų gamintojų šiuo klausimu ir tikrai pardavimai būtų mažesni todėl nereikia čia vaidinti durnelių. Ir be abejo gaminti tokius variklius kurie teršia labiau bet apgaudinėti tikrintojus yra tikrai imtinai pigiau nei BMW gaminti mažiau teršiantį