Rekordinis atpigimas! Įrankis, kuris padės sutaupyti daugybę išlaidų: beveik 4 kartus pigiau nei Lietuvoje profesionalus automobilinės diagnostikos įrenginys - „čia tų funkcijų tiek, kad ir pats didžiausias fanatikas liks patenkintas“ („Thinkcar Thinkdiag Mini OBD2“ pirkėjų atsiliepimai, Video, Čekijos papildymas 2021-04-25)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Šaras 2020-12-15 15:12
Kuo jis pranašesnis už paprastą obd už kelis baksus + torque app?
woozyy 2020-12-15 21:02
niekuo, tas uz kelis baksus toks pat prastas kaip tas. Geriau jimt pritaikita markei VW-->VAG-COM BMW-->inpa ir t.t. O kainuoja iki 20Eur
California 2020-12-15 21:37
"Profesionalus"
dariusss 2020-12-16 00:33
Nepirkite šito, čia nuolaida po 100% pabrangimo.. Prieš porą mėnesių nusipirkau. Sumokėjau be šitos "nuolaidos" gal tik 30cnt brangiau.. o be to appsas mokamas, teks pirkti vėliau abonenta.. arba mokėti už kiekvieną atskirai prireikto funkcija.. kas tikrai nesutaupys jums pinigų..
mindaugas.vaitiekūnas 2020-12-20 14:32
O man įdomu kodėl auto gamintojai vis dar naudoja tą pasenusią obd2 jungtį? Kodėl nepereinama prie įprastos USB (type C) jungties? Ar gal jau naujuose auto yra kažkas universalesnio? Aš tą OBD2 palyginčiau su senuoju RS232 - kažkada kai buvo tik tokios techninės galimybės, tai buvo gana populiarus. Bet dabar techninės galimybės jau aukščiau poreikių. Ar jau yra auto, kur atsisakyta šitos senos technologijos?
immortallt 2020-12-20 16:45
Dauguma automobiliuose esančių sistemų nesikeitė jau 10+ metų. Todėl Tesla ir kyla problemų su inovacijomis, nes viskas kas nauja - tenka patiems daryti, išbandytų sistemų nėra.
lizunas 2020-12-21 00:28
VAG'as jau visą info rodo internetu, aišku papildomao dyleriui moki, bet kilometražau ir pnš matomi jų sistemoje. Nenustebčiau, jog ir dianostiką galėtų paleisti.
sigun 2020-12-21 16:06
Tikrai nebus greitai ir net jei kažkas keisis, tai jau tikrai nebus USB C, nes: 1) ne automobilių gamintojai norėjo šios jungties, o JAV už taršą atsakingos organizacijos pareikalavo visuose automobiliuose diegti šią jungtį, kad tech. apžiūros stotys galėtų prisijungti ir patikrinti. Dėl to tokie adapteriai kaip straipsnyje rodo tik labai bendrą informaciją apie auto, nes tik tokia yra aprašyta standarte. O viskas kas įdomiau dėl taupymo realizuota per tą pačią jungtį automobilyje, bet prieinama tik per specifius adapterius, kuriose per tuos pačius OBD2 kontaktus bendraujama išplėstiniais protokolais, per kuriuos jau galima gauti/nustatyti žymiai daugiau. Tai visi VagCom'ai, OpCom'ai, VCI ir t.t. 2) jungtis privalo būti didelė ir tvirta, kad pirmą kartą automobilį savo akyse matantis bet kokio sudėjimo tech. apžiūros darbuotojas rastų jungtį ir jos nesulaužytų bandydamas ją pasiekt sunkiau prieinamoje vietoje. 3) USB C "standartu" galima laikyti nebent telefonuose, kur planuojamas naudojimo laikas ~2 metai, nes ta pati "standartinė" USB-C per 6-ius savo gyvavimo metus jau perėjo bent 5 revizijas. 4) tiek gamintojus, tiek valstybines institucijas puikiausiai tenkina dabartinė jungtis, nes ji atlieka tai kas jiems yra reikalinga ir naujos naudojimas jiems neduotų apčiuopiamos naudos, bet kainuotų juntamus pinigus pakeisti įrangą. Tai kam keisti?
Talkatif 2021-04-25 16:23
Šiaip jau wifi daug daug metų yra. Kam tas usb?