Mokslininko išvada: ličio baterijų dienos suskaičiuotos

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

AP0323 2016-05-31 09:28
"Baterijos sudaro 90 proc. nešiojamojo kompiuterio svorio." ar čia nenusigrybauta???
Zebediejus 2016-05-31 10:17
O straipsnis apie ką? Apie tai, kad "kažkada kažkas turi keistis ir keisis"? Labai moksliška ir naudinga: 5 minutes sugaišti surasti istoriniams faktams, dar 5 pasenusiai informacijai apie nuvažiuojamus atstumus, 1 minutė surasti statistikos apie dabartinius kiekius ir 10 minučių sukurpti mišrainę iš visiems žinomų dalykų (tarša gaminant, baterijų funkcija mobiliuose įrenginiuose ir t.t.). Finale, per 20 minučių turim "mokslininko išvadą", kuri jokia ne išvada, o tiesiog kratinys visiems savaime suprantamų dalykų.
HardAxe 2016-05-31 11:35
jūs skaitot ką rašot?
Hmz 2016-05-31 16:29
Taigi čia Jono Grigo straipsnis. Profesoriaus-pensininko, kuriam nusisuko smegenys, kovojant su "mobiliąja radiacija".
AAA000 2016-05-31 21:07
Del licio bateriju greitos degradacijos, kiek zinau sita problema principe ispresta jau ir yra veikiantys prototipai. Tik neaisku kiek kainuos vartotojams. Jei bus kaina bent jau panasi i dabartiniu licio bateriju kaina, bet baterija taps zenkliai ilagaamze ir jos nereiks keist po 2-3, o tik po kokiu 20-30 metu - tai cia pakeis viska. Manau 5 metu begyje pamatysim. Tada elektromobilius ir visokius darbo irankius ekonomiskai naudingom salygom ipirksim visi. As manau ilgesneje perspektyvoje del ilgaamziu akumuliatoriu net tokie dalykai - kaip elektros tinklai gali subankrutuot, ne tik naftos pramone... Straipsni parase kazkoks stagnatorius...
SaMaras 2016-06-01 14:54
Na dėl naftos ateities tai manau kaip ir judama aiškia linkme, bet kaip akumuliatoriai sužlugdytų tinklus? O iš kur akumuliatoriuose atsiras energija? Kad pas galinį vartotoją sumažėtų kabelių tai tikiu, bet patys tinklai būtų apkrauti dar labiau, nes kur dabar naudojami autonominiai energijos šaltiniai (tarkim elektros generatoriai, ar VDV) būtų naudojami akumuliatoriai.
soulshot 2016-08-21 09:15
Pirmoji garais varoma elektrine israsta pries 134metus(1882) o pirmoji baterija pries 150.kazkaip ce nlb logiska..
punktyras 2016-08-21 11:05
O kur čia nelogiškumas? 1800 metais A. Volta išrado pirmąją tikrą el. bateriją, tai galėjo dar laiko praeiti, kol paplis labiau
AAA000 2016-08-21 12:44
Automobilis pagrinde yra autonominis. laivai irgi autonominiai. lektuvai irgi. Net traukiniu daug autonominiu. El. tinklai tereikalingi tik elektrickom, metro ir tramvajams. Bet principe pasauly vyrauja autonominis transportas. Galima sakyt kad elektros tinklu reikia didelems gamykloms - bet Muskas pastate savo gigafabrika ir apsistate saules baterijom ir vejo malunais - taigi nereikia jam elektros tinklu. Net "Azotas" Lietuvoje pasistate elektrine vidaus vartojimui. Taigi stambus nuo tinklu bega. O su pigiais akumuliatoriais ir smulkus begs. Teliks el. tinklu zonoje nebent miestai, smulkesniu imoniu sankaupos ir pan. O visi kiti gaminsis elektra patys ir kaups. Nes bus pigiau ir mokesciu is lempos negales uzdet valdzia - kai autonomine gamyba. Taip kad pigus akumuliatoriai apvers pasauli, kad maza niekam nepasirodys. Suzlugt kai kurios valstybes net gali, nes dauguma tegyvuoja tik is dirbtinai sukeltu mokesciu ant energijos.