Tai gali būti labai rimta baterijų „proveržio technologija“: iš laboratorinių tyrimų pereinama į technologijos komercializavimą, o dabar jau jungiasi ir „Hyundai“

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

daynewss 2018-08-01 14:12
"komercializavimas" = patentai = špyga progresui.
- 2018-08-01 14:16
25 metus lukteli, ir tada pasipils krūvos įrengimų.
AAA000 2018-08-01 18:28
nevisai taip. rinkoje visada yra pigiausias imanomas variantas su geriausiu savybiu rinkiniu. ir kaina ir savybiu rinkinys yra daugmaz aiskus. gali pagamint dvigubai brangesnes baterijas ir jos iskart nukonkuruos iprastas licio - jei bus pvz 4-5 kartus ilgaamziskesnes. arba gali pagamint kad ir 5-10 kartu brangesnes - bet 2,5-3 kartus lengvesnes uz dabartines licio - ir tures visa skraidymo aparatu segmenta, kur tikrai labai dideli pinigai sukasi, o tinkamu bateriju pasiulos isvis nera... o mes net nezinom i kuria puse jie ten tobulina parametrus... kad nesprogsta - nelabai cia kam idomu isskyrus sufailinusius mobilku gamintojus... jei prisijunge automobiliu gamintojas - galima daryt isvada, kad greiciausiai svori kazkiek mazina, bet nepakankamai. o kaina tiketina bus licio eiles ar brangesne...
immortallt 2018-08-01 18:47
Reiktų pasidomėti pirma, kam 25 metai taikoma, o kam tik 10 ar net 5. Daynewss, kiek pinigų savo sudėtum į technologiją, kurią kiti nemokamai galėtų nusikopijuoti ir naudoti?
AAA000 2018-08-01 19:20
sitai visiskai nesvarbu, nes cia visiskas piaras. technologija ivedama ilgiausiai gal per 5 metus - jei yra sukurta gamybine linija. paskutiniu metu net per 3 metus sugeba. jei skiedzia, kad bus veliau - vadinas technologines linijos nera. sakykim Muska tarkuoja pagrinde del to, kad jis neisipaiso i 5 metus net su technologinem linijom failina kaip vadybininkas.
raimism 2018-08-03 11:54
Dyson - a la siurblių pasaulio Apple - į kieto būvio baterijų tyrimus įdėjo vos ne pusę verslo santaupų ir po kurio laiko paskelbė, kad naujų laidinių siurblių nebegamins. Tai kultinė kompanija, garsėjanti puikiais ir naujoviškais inžinieriniais sprendimais. Ir neturi tiek pinigų, kiek automobilių gamintojai, kad galėtų neapgalvoti taškytis. Tai galėtų būti vienas iš argumentų - jie ten ''kažką'' tikrai mato. Ir mato naudą dabar, o ne po 25 metų.