Galingas proveržis: „Volvo Trucks“ pristato absoliučiai nulinės emisijos sunkvežimį – be sustojimo nuvažiuos iki 1 000 km, degalus pildys 15 min. (Foto, Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

donatasv 2022-06-29 09:53
Efektyvumo rodiklis nėra pagrindinis. Naftos produktais gaunasi dar mažesnis efektyvumas, bet visi važiuoja ir nelabai nori pereiti prie batareikų. Paprastam žmogui paprasčiau prisitaikyt, bet verslui bus bėdų. Mano akimis žiūrint, kad nusistovės tik batareikos maža tikimybė. Aukot darbo efektyvumą, dėl kuro efektyvumo verslas skaičiuos ir smarkiai, kas labiau apsimoka.
immortallt 2022-06-29 17:39
Nelabai nori pereiti prie batareikų? Klaidingas teiginys labai daug vietų. Spėju tu galvoji, kad dyzeliai patraukliausi Europoje. Tai vat, naujų dyzelių pernai parduota mažiau, nei naujų įkraunamų elektromobilių. Šįmet elektromobiliai, jei tiekimo grandinių trūkinėjimas nesutrukdys, gali aplenkti ir benzininius. Dar kitais metais, sudarys bent 2/3 visų naujų parduotų automobilių. Elektromobilių eilė laukti ilgesnė nei VDV. Elektromobilių gamybos apimtys kasmet +-dvigubėja, bet eilės netrumpėja. Taip kad esi neteisus, elektromobilių paklausa viršija pasiūlą, todėl jų kainos laikosi aukštesnės. Verslui bėdų? Vakaruose jau dabar taksi parkai darosi elektriniai, kurjeriai ir Lietuvoje eina ant elektrinių autobusiukų, ir t.t. Aukot efektyvumą? Jei tu su transporto priemone gali nuvažiuoti 300km, o nuvažiuoji per dieną 120km, tai kokį efektyvumą aukoji? Verslas būtent, kad skaičiuoja, ir dėl jo jaudintis mažiausiai reikia. Aišku, viskas priklauso nuo to, kaip naudojamas automobilis, ir kur. Jei daug tarpmiestinių ir lengvasis, na prabangios klasės niekas nepirks. Jei daug mieste - tai įmonės jau ir dabar perka EV. O mieste ir yra didžiausia problema automobiliai. Beje, automobiliai >90% nuvažiuojamų kilometrų (ar tai 95-97%) JAV įveikia kelionėse iki 120km kažkur.