Skandalingas saugumo testas „Tesla Model 3“ vs. „Lexus RX“: nušlavė vaikus tarsi jų nė nebūtų kelyje (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Marius.brn 2022-08-16 13:43
As irgi manau kad tai tik laiko klausimas ir tikrai su ateitimi bus minimali problema. Mano buves leaf'as irgi turedavo situaciju kur didesniu greiciu kelio vingyje (apie 80kmh) arciau vaziuojant kelio atitvaro nuspresdavo "pastabdyti" be reikalo. Bet gal geriau, nei is vis nestabdyti. Tikrai vienasyk leaf'as mane isgelbejo nuo "pabuciavimo i uzpakali". Dabartinis Ioniq 5 man "pagelbejo praleisti masina" parkingo aiksteleje (nesakau kad butu buvusi avarija), kai atbuline bandziau isvaziuoti is savo vietos. 5 zvaigzdes, suveike puikiai ir dar stebetinai dideliu atstumu. Bet uz tat, kai bandai manevruoti atbuline su priekaba ir pradeda be reikalo kaukti ar stabdyti kad pavojus, nes tipo kliutis ir supranti, kad vis tiek neisdirbta iki galo. Yra aisku galimybe "deaktyvuoti" vienu mygtuku, ir parkuoji sau kaip zmogus. Bet tikrai geriau tos sistemos kai yra, nes galutiniam rezultate vis tiek saugiau.
kukulis4 2022-08-16 15:51
Tikrai taip. Bet problema spresti kazkiek galima ir is kitos puses - standartizuojant kelius/gatves ir ribojant ten pasaliniu zmoniu/objektu patekima, tokiu budu aplinka padarant visiskai nuspejama. Kuri laika, manau kad bus tokiu vietu, kur vazinet gales tik FSD TP o zmonems/gyvunams patekimas i vaziuojama dali bus arba smarkiai apribotas, arba aplamai neimanomas. Taciau long run'e vistiek laimes sprendimas, gebantis veikti nezinomoje aplinkoje, pilnoje nenuspejamai besielgianciu objektu.
kukulis4 2022-08-16 16:03
Pagalbines sistemos padeda, ir daugeliu atveju jos yra labiau naudingos, negu trukdancios. Tavo mineti atvejai - geras pavyzdys. Kas esat vairave masina su Lane assist funkcija, tikriausiai pastebejot, kad bandant rikiuotis i kita juosta neijungus posukio signalo, masina siek tiek 'priesinasi', bet vos labiau pasukus vaira, leidzia atlikt ne visai grazu manevra. Ir cia yra labai gera iliustracija funkcionalumo, kurio esme yra - pagalba, o ne funkcijos peremimas. Lygiai taip pat ir su tuo vaiku. Jeigu lexusas nusprende, kad ju sprendimas veiks principu - identifikavau kliuti, perimu valdyma, stabdau masina - okey. Cia ju sprendimas. Jeigu tesla nusprende, kad masina valdymo is vairuotojo neperimines - irgi viskas ok, cia toks sprendimas, kuris yra lygiai tiek geras, kiek ir Lexuso. Esu vazinejes su Tesla ir bandes autopilota - i zmones reaguoja, kartais net per daug reaguoja. Ps. Laukiu to idioto komentaro apie tai, kaip blogai su masina vaziuot per vaikus.