Pirkti naudotą automobilį Lietuvoje išskirtinai pavojinga: net 1 iš 5 jus apgaus (Infografikas)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Galonas 2022-11-18 13:22
Šios statistikos nauda beveik niekinė, atrodo galėtum bent šalis palygint, bet kad visose šalyse skirtingai registruoja ridą, skirtingai ją viešina, skirtingai prieinami draudiminiai ir nedraudiminiai įvykiai, o kas liečia skaičius, tai jie visiškai netikslūs. Atsuktą ridą mato tik tada, kai kitoje šalyje ji buvo tvarkingai registruota ir atsuko daugiau nei paskutinė registracija, carvertical niekada nematys jei sukama iki prieš tai oficialiai registruoto ridos rodmens ar jei atsukimai daromi tarp ridos nurašymų ką mėgsta taksistai daryt. Nedraudiminių įvykių jie galima sakyt visai nemato, o net jei ir dvi mašinos susiduria, neretai tai baigiasi susitarimu. Realiai 10 metų mašina be menko įvykio yra retenybė, o pirkdamas, kad liksi apgautas greičiau 4/5, nei 1/5.
immortallt 2022-11-18 14:31
Labai daug nesupranti, kas yra statistika. Ir nėra niekinė šita analizė. Niekas nesako, kad čia suskaičiavo tiksliai kiek ridą atsuko - svarbus santykinis dydis. Ar skiriasi sąlyga, kad mato skirtumą tik tarp apsilankymo registrų centre ridos, ir jei atsuko tarp apslankymų, tai niekas nesužinos? Ne. Smulkios avarijos nemanau, kad kam įdomios. Kai jau konstrukcija pažeidžiama, nežinau ar kas sutiktų neforminti. Ir viena yra nedeklaruotas bamperio nubrozdinimas, kita, kad automobilis iš dviejų skirtingų suvirintas.
gytis13 2022-11-18 17:09
Vis dar yra tikinčių pasakėle apie iš dviejų suvirintus automobilius, kuriuos siūlo turguj ant kiekvieno kampo...O jei automobilis atsuktas 50 000 km galima nekreipti dėmesio į tokį menkniekį
HardAxe 2022-11-18 18:03
Nėra pagalvių, atsukta rida, išoperuotas DPF, restauruota pakaba, sėdi ir važiuoji. Nėra taip blogai, gi važiuoja Arba palygini su pvz švedija: https://www.car.info/en-se/license-plate/S/XYZ123 laisvai prieinama "paviršutiniška" informacinja iš kasmetinių patikrų, gali matyti visus buvusius skelbimus, prašytą kainą, sąvininkų istoriją ir t.t. Savaime tai negarantuoja gero automobilio, bet istorija ir atsekamumas savo įnašą duoda.
mindaugas.vaitiekūnas 2022-11-18 18:43
Kai moki kokius 10-20% nuo naujo automobilio kainos, tai nereikia tikėtis, kad auto bus kaip naujas Mane tai juokas ima iš tų, kurie nusiperka auto už kelis tūkstančius, o kai į remontą reikia įkišti kokius 500, jau pradeda galvoti apie defekto užmaskavimą ir auto pardavimą Reikia įsikalt į galvą, kad senas (10-15 metų) automobilis kainuoja ~2 kartus tiek, kiek už jį prašoma skelbime - tada ir nebus abydna, kad į remontą reikia sukišti tūkstantį ar daugiau. Aš asmeniškai į pirmo savo auto remontą per 3 metus sukišau maždaug tokią pačią sumą kokią mokėjau už auto. Su kitu auto jau 2000+ sukišęs per 5 metus (už auto mokėjau 5k). Čia neskaičiuojant padangų ir tepalų.
immortallt 2022-11-18 19:37
gytis13, apie iš dviejų vieną, perkeltine prasme, bet visokie skendę, nudrožti po 500k km, kai rodo 150k km ir t.t. Niekas neatsukinėja, kad parodyti, jog vietoje 230k km yra nuvažiavęs tik 180k km. 50k km yra vidurkis, tai vienas atsuka 200k km, du atsuka tik po 40k km, kai per du metus tarp TA pravažiuoja po 30k km, visi trys vidutiniškai atsuks 50k km. Mindaugas, aš mieliau pirkčiau automobilį pravažiavusį 300k km ir žinočiau apie tai, nei 210k km ir dvejočiau, jis pravažiavęs 210k km ar 420k km. Tau matau nėra skirtumo ką perki. Tau matau patinka kišti pinigus į auto, aš nemėgstu ir nesuprantu, kodėl realiai neišgalintys tvarkingo automobilio, taip džiaugiasi geldomis, nes jos iš esmės įkalina nepritekliuje. Gelda ne tik kad neplanuotos išlaidos, bet ekstra laikas ir rūpestis + lieki be transporto ir važinėtis tektų taksi, kadangi nelabai yra viešojo ir net car sharing nėra šalia dažniausiai. Daug laiko ir rūpesčių mažai turi. Net kai vienas gyvenau, rinkausi šitų rūpesčių ir išlaidų neturėti. Geriausias sprendimas. Mano draugas už tokią pat sumą kaip aš pasiėmė automobilį prieš 7-8 metus, aš paėmiau butą nuomai. Dabar namą statant man padengė ~1/5 namo kainos, o jo mašina jau šrote. Sėdžiu dabar vis dar darbe, laukiu kol baigs generuoti duomenis. Eilinė diena per pastarąsias 87 dienas, kai kiekvieną dieną tenka dirbti po 10+ valanadų įskaitant savaitgalius, kad projektą uždaryti.