Lietuvoje debiutuoja elektrinė „Opel Astra“ versija – paskelbta pirmųjų modelių kaina

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

immortallt 2023-09-05 11:17
Geresnis gyvenimas neturi būti sąskaita kitų sveikata. Nes lygiai taip pat gali pateisinti plėšikavimą. Ubagas ir yra ubagas, nes jis nors ir negali realiai sau leisti jokio automobilio, vis tiek žūtbūt spraudžiasi turėti tokį. Gyvename nuo Vilniaus centro 10+km atstumu. Šeimoje vienas automobilis. Susitvarkome kažkaip. Mažas vaikas yra. Nepamaišytų ir antras, bet skaičiuojame, kad mums tai per brangu. Mano vieno pajamos yra daug didesnės nei šalies VDU. Ne dešimtimis procentų. Bet tie kurie vos sukrapšto VDU automobilį laiko būtinybe ir perka net vaikams vos sulaukusiems 18. Tada skundžiasi, kad blogai gyvena. Valstybė tuo tarpu stipriai subsidijuoja netiesiogiai automobilius. Tiek per parkavimą, tiek per kelius (iš ES pinigų kiek pritiesta ir savivaldybės iš GPM), tiek per sveikatą, prekybos balansą ir ką tik nori. O tuos pinigus galėtume geriau panaudoti, bet automobilis yra šventa karvė Lietuvoje. Tiek šventa, kad geriau skurs ar net liks be namų, nei atsisakys jo. P.S. buvau žiūrėjęs Fiat500 pirkti seną elektrinį po miestą, nes užtenka realiai 60-70km nuvažiuojamo atstumo laisvai. Kai pirma žiūrėjau, berods 2021 metais, realiai ant kuro atsipirktų visa automobilio kaina (~3500€ tuo metu) per +-3 metus. Tada prasidėjo karas ir pirmą mėnesį benzino kaina šoktelėjo iki vos ne 2€/l, fiat500 kaina pakilo tik iki 4000€, atsipirkimas krito iki ~2-2,5 metų. Praėjo dar pora savaičių, ir tokio pat amžiaus fiat500 pardavinėjo už 10,000€. Pirkti finansine prasme - nebetikslinga. O realiai kai susitvarkys pasiūla su paklausa, galėsi pirkti už 2000-3000€ antrą šeimos automobilį (nežinau, kam antro šeimos automobilio reikia su 300km nuvažiuojamu atstumu, kai iš miesto neišvažiuoji) su 80-120km nuvažiuojamu atstumu.
donatasv 2023-09-05 11:43
Išvažiuok už vilniaus, už miesto ir pabandyk gyvent be šventos karvės. Tie kas perka vaikam auto tai uždirba ne 1k. Nereik išpūsti burbulo. Mes gyvenam netoli vakarų su atlyginimais. Bet pažvelk į rytus, į afriką, pietų ameriką, kada ten ateis mada pirkt ne vdv kur elektros infrastruktūros nėra ? Pasakyk mūsų pensininkui pirk elektromobilį. Ką jis su 400 gali pirkt? Dėl to ir sakau turtingiems tinka ir patinka, bet nepasiturintiems tai bus bėda. Nesugeba pakeist filtro už 1k tai mokėdamas už mašiną brangiau sugebės keist baterijas... sunku patikėt.
immortallt 2023-09-05 13:49
Mano klasiokai beveik visi turėjo auto, ne visų tėvai VDU uždirbo. Tai pirma gal Vilniuje susitvarkome su šventomis karvėmis? Čia jų koncentracija ir skaičius gyventojų skaičiui didžiausias. Tada galėsime apie rajonus pradėti kalbėti, kur automobilis dažnai aktualesnis, bet ir tai dažnu atveju ten šiais laikais iš kaimų važiuoja vis tiek į miestus dirbti. Tada klausimas, kodėl subsidijuojame tai, kai žmonės pasirenka tokį kelią. Afrikoje ir pan. labai daug automobilių, turbūt po 3 šeimoje ant 2 pilnamečių jie turi. Čia jau nekalbant apie tai, kad elektros tinklai ten sparčiai pradeda vystytis ir iškart ant microgrids ir 100% AEI. Tu apsimeti durnu ar kaip? Kurioje vietoje aš pasakiau, kad čia ir dabar reikia visiems pirkti tik elektrinį automobilį? Kurioje vietoje aš rašiau, kad naudoų EV rinkoje yra pilna? Rašiau tik kad kaip tik dėvėtų EV yra žiaurus trūkumas ir kaina >2x išaugo. O tu vėl savo absurdus kiši, kaip praeitis rodo ateitį, kokį EV už 400€ įpirksi... Kokį tvarkingą VDV su neišpjautu katalizatoriumi ir tepalų neleidžiančiu varikliu už 400€ įpirksi? Ką dąrysi kai baigsis kuras viduryje kelio, žirgu žolės užteks...
Pumper 2023-09-05 13:59
Naudingumą praradę baterijos nenuodija praeivių ir kitų vairuotojų, kaip auto su išpjautais katalizatoriais/DPF. Jei užtenka nuvažiuojamo atstumo, tai kam tą nusidėvėjusi akumą keisti?
immortallt 2023-09-05 14:10
Net nesupratau, ką jis norėjo tuo pasakyti. Po tavo atsakymo aišku, būtent, nuvažiuojamas atstumas kerta labai aiškiai per patogumą tau. O ką čia dūmai ir nuodai, kurių pačiam nekliūva, o tik kitiems. Dalis dar ir didžiuojasi "coal run'inant" kitus, kad čia kažką parodė.
donatasv 2023-09-05 14:19
Tai aš apsimetu durnu ir ignoruoju žmones kurie važiuoja prastais auto. Ignoruoju tai kad auto brangs, ignoruoju kad atstumo dabar ne prūdai bet nusidėvėjus batarkei jo bus dar mažiau. Daug aš ignoruoju ir piešiu baisų pasaulį. Čia tu ignoruoji visą kitą pasaulį matydamas tik tankiai apgyvendintą europą, ignoruoji tai, kad 15 metų mašinos iš mūsų važiuoja į rytus. Ignoruoji kad žalias gyvenimas brangsta 10k eurų visiems. Ignoruoji tai, kad ubagas irgi nori sėst į mašiną ir važiuot kažkur toliau nei darbas ir namai. Kam daugiau žmogui mašinos? Po vilnių pasitrint... kai išlysi iš vilniaus parašyk toliau nėr ką diskutuoti.
donatasv 2023-09-05 14:20
Tą ir norėjau pasakyt, kad sėsk pats į troleibusą, nes elektromobilis pačiam per brangus. Dujų nereikės, naftos tuoj nereikės visi elektra gyvi būsim....
immortallt 2023-09-05 14:35
Iš fazės "automobiliai niekada nepakeis arklių" tavo argumentai eina. Jei nepastebėjai, tai pakeitė. Ir saulės bei vėjo elektrinės sudaro 90% naujų elektros gamybos pajėgumų pasaulyje. Ir vis auga diegimo mastai. Ir elektromobilių pardavimai pasaulyje vos ne dvigubėja kasmet. Ir norvegai anot tavęs idiotai, niekur negalėsiantys nuvažiuoti, o žiemą prarandantys pusę atstumo stumdys išlipę iš mašinos jas. Kaip gerai, kad tu protingiausias. Aš planuoju 20-30 metų į priekį. Tu ir vėl "šią akimirką per brangus, tai visada bus per brangus". Šachmatais nepavyktų tau žaisti, kaip ir bet kokio strateginio žaidimo, stalo ar kompiuterinio. Ir vėl, deficito rinkoje sprendi apie kainas ilgu laikotarpiu. Dar kartą, prieš 15 metų irgi aiškinai, kad vėjas ir saulė neturi perspektyvų, tik žaisliukas brangus? P.S. kiek sudeginto kuro perdirba VDV pramonė? Jei jau apie akumuliatorių, kurie neatitarnavę perdirbimą bandai kritikuoti, tai kodėl ne apie sudeginto kuro susitvarkymą pakalbėti?
donatasv 2023-09-05 15:44
Matėm kaip pakeitė. Prieš 100 metų elektra keitė arklius ir vis dar keičia, paplok pats sau... Tau dabar 20k už dėvėta per brangu, kas bus po 10 metų? Jei kada nors ir pasidarys įperkamas tai po 30 40 metų tada jau būsi pensijoje ir galėsi suokt toliau duslintuvą apsikabinęs ir svajot apie žalią pasaulį nes pensijoje pajamos bus kritę ir vėl liks tik svajonė. Apie vargingas šalis aplamai nekalbu... Lietuvoje per 15 metų 20k elektromobilių su hibridais registruota tai tas pats kas nieko. Tikrai sulauksi kol įpirksi. Apie saulę ir vėją aš tau nieko neaiškinau. Gali nustot kliedėt. Priešingai visada mačiau tame naudą. Apie vėja ir saulę dar gal pats ir pakeitei nuomonę jei ji ir buvo kada miglota, jei gerai pamenu su balansavimu.
donatasv 2023-09-05 19:59
Aš tau pirma pasiūlysiu susidėliot savo mintis normaliai nes kuom giliau į mišką tuom didesnė mišrainė iš tavęs byra. Pradėkime nuo ruso čia tuoj tuoj rusas žlugs, nes niekam nereikės dujų, naftos ir t.t. ar tikrai tuoj? Pramonė, žemės ūkis ir dar daugybė sričių net neplanuoja keisti į elektrą. Nes vdv dirba 24/7 su trumpom pertraukom žiemą, vasarą per karščius ir šalčius, kur ta tavo elektra atrodo kaip nuvarytas arklys kuris net nepradėjo dirbti, o jau ieškai pievos kur gali pašert. Vdv ištūmti arklius pradėjo tik kai atsirado fordo model T. Tai yra masėm prieinama transporto priemonė. 50k eurų Lietuvoje masėm prieinama transporto priemonė? Kuom toliau tobulina elektromobilius tuom didesnę bateriją deda, baterijos kaina krenta, o tp kolkas ne. Tai tas 20/30 metų ir bus visiem prieinama jei bus kur piginti gamybos procesus. Bet kai paklausai tavęs, o ypač valdžios, gamintojų nesąmonių tai reik dyzeliui, benzinui kelt mokesčius. Gi turim šitiek bankų imkit paskolas ir važiuokit elektra... 2030 jau pažadėjo akcizą didinti. Taip kad pradėk augint pinigus kišenėje arba galvok kur nusipirkt tolonėlį. Nes jei nemesim vdv mus rusas užpuls... pažvelgus į brics tai rusas dar ilgai puldinės. Pažvelgus į pramonę, žemės ūkį vdv kaip nuvarytas arklys dar ilgai dominuos. Nebemt išduosi paslaptį kaip be laido priverst dirbt 24/7 techniką. DI ateis ir nudirbs už mus? Nu jam irgi iš kažkur reikės imt energiją. Tiek kalnuose, tiek laukuose, tiek visur kitur kur nėra laido...
immortallt 2023-09-06 08:33
Pramonė - šiaip dirbu su didžiausiomis įmonėmis Lietuvoje, visos mato, kad teks elektrifikuotis, dalis dar neigime ir aiškina, kad neįmanoma, dalis prieš du metus sakė, kad neįmanoma, dabar dėliojames elektrifikacijos planus. Žemės ūkis neplanuoja? Lietuvoje gaunantys dyzelio lengvatą neplanuoja, bet net Agrowill žiūri kaip čia nulipti nuo iškastinio ir pristatė biodujų/elektrinį traktorių. Bet tarkime. O rusas nežlunga? Ar jei kas nors pasako, kad žlugs, tai čia taip per akimirką viskas įvyksta? Jei pas tave galvoje viskas sujaukta, tai nereiškia, kad pas mane taip pat sujaukta. Didžiausios kasyklos pasaulyje pereidinėja gan sparčiai ant elektros, vietoje pagamintos AEI, o įrangą vis dažniau valdo autopilotas. Bet taip, elektra atrodo kaip nuvarytas arklys. Vėjo jėgainės irgi kelių tūkstančių metų senumo technologija, bet kažkaip nunešė tiek anglis, tiek dujas, tiek atominę energetiką. Kad buvo naudojama panašiai, tai nereiškia, kad ta pati technologija. Bet nieko, pas mane čia galvoje viskas sujaukta. Wow, Ford model T atsirado iš karto? Iki jo nebuvo automobilių kitų. Na ir dar kartą, tavo teiginys, kad jei dabar normalus EV pigiausias yra 50k€ (šiaip 40k€, bet tarkime), tai ir ateityje neatsiras naujų modelių, neatsiras mažesnių kainų. TP kaina nekrenta? Tesla per metus pernai numetė vidutiniškai 10k€ nuo automobilio, kai visi kiti gamintojai kainas kėlė. Ir ne tik automobilių kainas kėlė, bet daugumos prekių. Pirma, šiaip netvarkingos transproto priemonės turi dingti, ir visi pasiteisinimai, kaip tvarkingo auto neįperka yra pasiteisinimai, kad neturėjau pinigų su atliekomis normaliai susitvarkyti, tai išpyliau aplinkai labai pavojingas atliekas į ežerą. Antra, iš viso asmeninių transporto priemonių turi mažėti. Trečia, asmeninių transporto priemonių eksploatavimo kaštai turi gulti ant transporto priemonių savininkų, pvz. parkavimo. Ir tik tada galime kalbėti apie mokesčius, kuriuos reikia didinti, nes nevykdoma prieš tai easnčios sąlygos. Ir auto mokestis turėtų būti ir EV. Problema ta, kad tu n***ja niekur nežiūri ir nieko nematai. Elektrifikuosis viskas, ne dėl to, kad kažkas pasakys, o dėl to, kad taip bus pigiau, patogiau ir geriau. Tavo visi argumentai remiasi, dabar taip nedaro, tai ir ateityje nedarys. O tada įsivaizduoji, kad esi protingas. Aš su energetika dirbu jau 10+ metų. Įvairiais kampais, su įvairiomis įmonėmis Lietuvoje ir užsienyje. Tame tarpe ir su Europos inovacijų programa, tad bendrauju su įmonėmis apie produktus, kurie komercializavime atsirasti gali anksčiausiai po 8-10 metų. Ką tu veiki šioje srityje? Bambi, kaip vėjo ir saulės jėgainės niekada nekonkuruos su dujomis ir atomine? Ai palauk, šita vieta jau nepaeina, dabar bambi dėl elektromobilių, kurių gamyba kasmet dvigubėja, o elektrifikacija įvairių sektorių jau prasidėjo, tame tarpe ir šildymo, kur sakė, kad malkų niekada nenukonkuruos (per kainą nenukonkuravo, tik kūrenti visi tingi, o už dujas pigiau).