Hibridiniai automobiliai „Infiniti“ meta pirštinę „Lexus“

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Evaldas 2010-07-10 13:37
60-90% cia ziauriai daug ; O
DJ_LFS 2010-07-10 16:32
Na va kaip isisuko i mada visi gamint hibridus, po 10 metu manau kas antra nauja masina bus hibridas, o dar po 10 metu metu - kas antra bus elektrine pilnai
gRysed 2010-07-10 20:38
norit pasakyt vietoj 6l-100km, rys vos 1-2l? kazkas stebuklingo....
Linas000 2010-07-11 01:29
tikriausiai varikli ides silpnesni, masina is popieriaus, ir kai matuos skysto kuro sanaudas, tai masina bus varoma elektros varikliu
Harm 2010-07-11 19:48
kas yra dviguba sankaba?
immortallt 2010-07-11 21:12
Kas tiksliai yra dviguba sankaba paaiskinti negaliu, bet naudojamas ir ant paprastu automobiliu dalykas.
namaste 2010-07-12 00:42
Dvigubos sankabos transmisijos itin gerai tinka dyzeliniams varikliams, kadangi jų apsukų diapazonas yra gerokai siauresnis nei benzininių agregatų ir dėl to tenka dažniau perjungti pavarą. Tuo tarpu dvigubos sankabos greičių dėžė pavarą gali perjungti beveik nepastebimai. Dvigubos sankabos greičių dėžė iš esmės yra mechaninė transmisija, kuri gali veikti ir automatiniu rėžimu. Dvigubos sankabos transmisija veikia lyg dvi šalimai esančios greičių dėžės: pavyzdžiui, šešių laipsnių greičių dėžės atveju viena sankaba valdo pirmą, trečią ir penktą, o kita – antrą, ketvirtą ir šeštą pavaras. Dvigubos sankabos transmisijos pavaras perjungia greitai ir be trūkčiojimų. Naujoji technologija suderina automatinių ir mechaninių transmisijų privalumus – tolygų veikimą ir mažas kuro sąnaudas. Be to, dvigubos sankabos transmisijos gali būti netgi ekonomiškesnės už įprastines mechanines, nes jos pavarą perjungia pačiu optimaliausiu momentu.
Nerkashis 2010-07-13 11:09
Nedaug te nusimanau mechanikoje, bet mano benzininiam tenka tankiau pavaras mėtyt, nei tėvo dyzeliui. Šiaip visų (gal) dyzelių pavaros "ilgesnės".
FtBall 2011-10-08 21:25
Ko gero lygini kokį nors 2.0 benzininį su 3.0 dyzeliniu variklius. Paprastas benzininis variklis gali pasiekt 6-7 tūkst. ir dar nebus riba, o įprastas dyzelinis jau prie 4 tūkst. nebenorės jau ir apsukų kelt.
Arthuras 2011-10-08 21:59
Dyzelinio variklio traukos diapazonas trumpesnis, nei benzino. T.y. todėl dyzeliai turi dažnai tiek pat arklių, bet daugiau sukimo momento - nes trauka stipresnė, bet "trumpesnė".