Mados vėjai neaplenkė „Lietuvos metų automobilio 2024“: kodėl vis daugiau žmonių renkasi kupė SUV?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Darius995 2023-11-09 19:10
Na, tai kodėl vis daugiau pirkėjų renkasi SUVus? Gal dėl to, kad dauguma vairuotojų yra moteriško vairavimo stiliaus išpažintojai? Mėgsta sėdėti aukštai, posūkiuose važiuoja lėtai, ir tiki didesniu saugumu bei pravažumu. Ai, dar yra vyresnio amžiaus vairuotojai, kuriems sunkiau įlipti į žemus auto.
immortallt 2023-11-10 09:09
Na posūkiuose varyti tiek kad ratai slysta nėra nieko gero. Ir keliai yra ne lenktyniavimui. Ne, nesu tas, kuris važiuoja lėtai, bet nereikalingų rizikų nesiimu, kai šlapia ar arti 0, posūkiuose važiuoju lėčiau nei įprasta, nors padangos pagal mašinos klasę/svorį yra daug geresnės pagal sukibimą. SUV renkasi tikrai ne dėl pravažumo, o paprasčiau įlipti ne tik vyresniems (jaunesni tiesiog dažniau nemato didelių problemų, kad ne taip patogu), kažkiek daugiau erdvės, bet dažniausiai tik dėl išvaizdos/stiliaus. O ir šiaip, dabartiniai iki 28 metų išsilavinusio miesto jaunimo Lietuvoje, automobilio jau taip nebesureikšmina, tai ir nesvarbu jiems kiek gali spausti, kad posūkį išlaužti neapsiverčiant. Tarp regiono ar juodadarbio jaunimo automobilis vis dar lieka lygiavertis šeimos narys.
Darius995 2023-11-10 13:27
Prisipažįstu, vairavimo stiliui apibūdinti mano pasirinktas žodis yra provokuojantis. Neutraliausia būtų sakyti - nemėgstantys vairuoti. Daugumai vairuotojų pradėjus vairuoti gana greitai praeina entuziazmas ir vairavimas tampa tiesiog dar viena užduotimi, kurią reikia atlikti dienos eigoje. Ir tokių dauguma. Ir Jūsų komentaras - tipinis nemėgstančio vairuoti, nesimėgaujančio kiekvienu nuvažiuojamu kilometru ar mylia, nepriklausomai nuo jų skaičiaus, žmogaus komentaras. Viskas OK, visi skirtingi su skirtingais pomėgiais, bet nepabijokime to žodžio - dauguma nėra mėgėjai vairuoti ir SUVų vairuotojai yra/bus pirmieji ir pagrindiniai autonominio vairavimo naudotojai.
immortallt 2023-11-10 15:00
Na tai kaip ir įvardijai, pagrindinis pirkėjas nėra fanatas tiesiog laiką leisti automobilyje, ir automobilį perka, kad kažkur nuvažiuoji, o ne pasivažinėti. Ir net vairavimo stilius čia ne prie ko.
HardAxe 2023-11-10 15:14
Mazus vaikus lengviau isodinti i suv. Ir paciam patogiau sedeti. O coupe tiesiog nepraktiskas mados reikalas, bet kai perki pagal kaina su tuo susitaikai. ai dar tie aptariami couple turi 4 duris, kokie jie coupe?
Darius995 2023-11-10 15:45
Yra ir daugiau normalių auto variantų, ne tik coupe. Yra nemažai universalų, kurie yra ne tik talpūs bei patogūs, bet ir smagūs vairuoti.
HardAxe 2023-11-10 16:41
as gal ka maisau, bet coupe neturetu buti dvieju duru modelis? O cia kalbama apie hechbekus? bet "Mercedes-Benz GLE Coupe" pirmas pradejo toki pavadinima, cia ne zurnaliugu kalte?
kukulis4 2023-11-10 16:58
O kaip tu apibudintum smaguma vairuot? Ir kur Lietuvoj galima smagiai pasivazinet? Nes lakstymas dugnais nuo sviesaforo prie sviesaforo su e39 2.5 tds neatrodo nei smagiai nei protingai...
IceBullet 2023-11-10 17:04
Ar ne X6 pradejo ta coupe SUV mada? Siaip SUV gerai ziema, galvoju koki senuka winter beater 4x4 pasiimti, o savo dodge challenger toliau naudoti tik siltu sezonu. Ziema per zemas, provezose kabina dugna, braukia sniega priekiu, su akseleratorium labai atsargiai elgtis reik, langai uzsala ir nenusileidzia duris atidarant. O SUV - labai universalus auto, bet nedziugina
Xdmin 2023-11-10 18:29
Zemas, mazesnio svorio automobilis su kietesne nei iprastai vaziuokle. Vaziuoti smagiai galima ir meiste nepazeidziant eismo taisykliu, tiesiog vaziuokles darbas ir variklio garsas iskart itraukia i vairavima. Mazas svoris ir prasta garso izoliacija nuima saugumo jausma, todel ir vaziuojant 60 atrodo kad skrendi. E39 tiesiog per daug komfortiskas automobilis, turejau kai ka panasaus, juo smagu vaziuoti, ypac keleiviams, bet ne vairuoti, ypac mazais greiciais.
Kyborg 2023-11-10 19:30
Žiemą gerai 4x4, o dauguma dabartinių SUV yra tik priekiniais varomi. Draugas turi Hyundai Tucson, variklis negalingas, lengvas, tik priekiniai varomi gerai nekabina (mažas svoris). Tad kai pernai žiemą gerai papustė prasikeikė. Aš su savo trečiuku F31 xdrive problemų neturėjau ir netgi džiaugiausi, kad prie darbo atvažiavus nereikia ieškot kur prisiparkuo, o krūva laisvų vietų, nes daug kas bijo parkuotis užpustytose vietoje. Išvažiuojant iš darbo, kolegos su šiupeliu darbavosi, kad išvažiuotų, aš problemų su tuo neturėjau. O kas liečia smagumą vairuot, tai visiškai nesusiję su greičiu, labiau susiję dinamika, pakabos kietumu. Tarkim man su trečiuku smagiau važiuot nei su minkštesniu penktuku su galingesniu varikliu. Darbe irgi tenka pasivažinėt iš Vilniaus iki kitų LT miestų, Rygos, tuomet imu kokią nors darbinę. Pagrinde tenka važinėt Golfu, kartais Multivan ar X5. Visos 1-3 metų senumo (maniškė 9). Bet aš jas vairuojant jokio smagumo nejaučiu, man tai yra darbas. Na su X5 dar pusė velnio, bet vis tiek tai karvė, su trečiuku daug smagiau.
Vi4x 2023-11-10 23:41
Todėl, kad Lietuvos keliai kaip po karo. Didesni ratai geriau per duobes važiuoja.
Dannas3 2023-11-11 12:21
Suvas suv'ui nelygu. Turejom 7 metu xc60, dabar dairemes kraunamo hibrido. Pabandem siu metu Kia sportage. Tai vairavimo kokybe,dar prastesne nei 7 metu xc60, kad ir jau ne pirmos jaunystes vaziuokle. Ir Kia 1.6 variklis tikrai silpnokas ypac kai suvui. Aisku isbandzius toyota rav4 nuotaikos visai kitos ir konforto ir vairavimo kokybe. Tai nauji mersai ir bmw tikrai neturetu atsilikt. Kita musu masina yra universalas ir mano asmenine nuomone, man tikrai daug smagiau vairuot suva, nei kito kebulo tipo masina, gal del to kad neturiu noro spaust dugnais kur tik imanoma.
immortallt 2023-11-11 17:01
Variklio garsas ir važiuoklės barškėjimas yra malonumas? Man kaip tik tyla automobilyje ir be vibracijų važiavimas užmiesčio pustuščiais keliais yra malonumas. Taigi, gal kam kas malonumas galime sutarti yra individualu? Universalas estetiškai daug kam nepatinka.