„Mirksėjimu“ apie policininkus kelyje pranešantiems vairuotojams – baudos

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

immortallt 2012-06-13 10:20
Kazin ar teisme tokia bauda apgintu Nes kazkaip neiziuriu cia priezasties uz ka bausti. Kitas dalykas, KET apribojimai jau nebeatitinka realybes. Greicio apribojimai, ten kur ju nereikia ir nesantys apribojimai ten kur ju reikia. Gal dar galetumet paaiskinti ar 20 metu senumo opelis toks pat saugus kelyje 90km/h greiciu kaip naujausias mersas, bemvas ar net tas pats opelis ?
Creatium 2012-06-13 11:08
Jo, greitį tam tikrose vietose tikrai galėtų didinti, atsižvelgiant į auto parko palaipsnį atsinaujinimą. Toje pačioje autostradoje galėtų jau laisvai būti 140 km/h vasarą, gal net 150. Kituose keliuose ne 90, o bent 100 ar 110.
E[X]G8 2012-06-13 11:21
Jei autostrados būtų idealios būklės - taip. O dabar, bent jau A2 pilna lopų, siūlių ir važiuodamas nuolatos jauti bumpsėjimą. Didinant greitį, tai tik dar labiau jaučiasi.
mental1ty 2012-06-13 11:26
Nu nežinau, autostrada apie 150-160km/h daugiausia važiuoju ir manau tai yra visiškai normalus greitis, labai mažai vietų tėra kur norisi prilėtinti.
immortallt 2012-06-13 11:33
Zinai, net su tevo gelda 13 metu senumo jau vaziuojant 150-160 nelabai jauti tu siuliu. Autostarada musu pasaka ir keliai tikrai neblogi pagrindiniai. Vat kai teks Lenkijoje rajoniniais keliais su 70 pravaziuoti ant 150-160 (ilgas lenkimas keliu furu), va ten tai kelias prastas ir jokio malonumo vaziuoti taip greit. Bet yra ir keliu, kur leistinas greitis 90, nors ten pats vaziuoju 50, nes matotumo nebuna, kelias siauras, vingiuotas stipriai ir prasta dangos bukle. Kitas dalykas, kodel ziguliui, kurio stabdymo kelias vos ne puse kilometro leidziama vaziuoti taip pat greitai, kaip masinai kurios stabdymo kelias 10x trumpesnis turbut ir ant kelio 100x stabilesnes ?
Creatium 2012-06-13 11:37
Na, mūsų autostrados tikrai aukšto lygio. Taip, gal su Vokietijos autobanais nepalyginsi, tačiau tos minimos siūlės tikrai netrukdo eismo saugumui Važiuojant su antru golfu jų net nesijaučia, o ką jau kalbėt apie naujas mašinas. O kurioje vietoje autostradoje tu matei lopus, tai nežinau... Gal neteko man toje vietoje važiuot (kurioje čia autostradoje)? Kaunas - Klaipėda tai super kelias.
mobilunkas 2012-06-13 13:03
uzmiescio keliuose turetu but zenklais zymimas maksimalus saugus greitis tame kelyje idealiomis salygomis idealiai masinai, o jei masina sensta kai kiek metu masinai tiek km/h atimi is leistino greicio, nakti 10 km mazesnis greitis nei diena , ziema 20 mazesnis nei vasara, lietus/ snygis - 10 km. is konkretaus vairuotojo turetu but atimama visam gyvenimui tiek km/h kiek avariju yra sudalyvaves (nesvarbu kad ne del savo kaltes- kad kitakart vengtu avariju), po avarijos metus vazinetu 10 km mazesniu leistinu greiciu( 3avarijos per metus- 30 km leciau). Po teisiu issilaikymo kasmet greitis nuo 70km/h butu didinamas po 10 km/h. susiskaiciuoji visus tuo metu esamus dalykus ir matai kokiu greiciu tau leidziama vaziuot. Baudos priklausytu uz tos masinos ir to vairuotojo bei paros ir oro ypatybes paskaiciavus pagal formule.
blizzard 2012-06-13 13:58
prisidėsiu prie jūsų, esmė yra ne greitis o automobilių ir kelių būklė. Retas kuris iš mūsų važinėja su visiškai suremontuotu atomobiliu, dažnas kuris nekreipia dėmesio kad važiuoklė bilda, ar kad galbūt vienoje pusėje šviesa nedega, ar šviečia per aukštai, gal kito automobilis buvo daužtas ir šiek tiek neša į vieną ar kitą pusę važiuojant tiesiai, trečio rate gal yra guzas, negi keisi padanga dėl kažkokio guzo.. ir t.t. iš to ir turim avarijas net važiuojant saugiu greičiu 50-90km/h nekalbu kaip su tokiom netvarkingom auto reikia važiuoti greičiau arba apsilenkti kitą automobilį. Pats vairuoju audi a4 1996 metų tikrai nėra visiškai tvarkingas automobilis, šiuo metu kaip tik pradėjau tvarkyti po truputį, variklis geras stabdžiai geri amortizatoriai geri, vis vien važiuojant 160km/h atrodo jog automobilis išsiskirs į kelias dalis ir pabirs ant kelio, nekalbu apie tuos kurie vairuoja senesnius automobilius kurie dar prastesnės būklės. Aš asmeniškai manau kad reikia ne riboti greitį o tiesiog nustatyti rekomenduojama greičio limitą tam tikrame kelyje. Aišku nesakau kad greičio neribojimas pasireikš tuo kad bus galima važiuot 200km/h per miestą, mieste jis gali būti ribojamas, bet užmiestyje manau užtektų nustatyti rekomenduojamą greitį. Tačiau atsakomybė abipusė ir tai nereiškia kad su nesutvarkytu automobiliu pilietis skrenda 150km/h ir jam viskas pofik nes rekomenduojamas greitis buvo tarkim 120km/h ir jis į tą rekomendaciją neatkreipė dėmesio. TA galėtų būti atliekama dažniau ir nuodugniau, galbūt automobilį pastačius ant stendo ir ir taip pažiūrėjus kaip jis laikosi prie tam tikro greičio, jeigu jau tam tikros tiuningo bendrovės turi stendus tai kodėl negali TA turėti? manau ir pačiam vairuotojui būtų įdomu sužinoti savo automobilio "performanca" + ant stendo žymiai kokybiškiau išsimatuoja taršos visos, dabar kuomet pergazuoja laisvu bėgiu nieko nenustato išskyrus suodžių kiekį duslintuve kuriame jie užsilikę nuo ramaus važinėjimo, visas dūmingumas pasimato tada kai variklis gauna apkrovą, kaip manot kodėl chipuoti dyzeliai per tech apžiūras praeina, todėl kad jie nedūmina tuomet kuomet nėra apkrovos, gali ten gazuot ant to laisvo kad ir iki pat ribotuvo, nieko nebus, bet chebra iš TA piniguojasi tokiu būdu.. O ką mentai, man atrodo kad jiems reikia stabdyt ne už greitį, o už tai kad automobilis netvarkingas, kad nėra TA, kad nedega šviesos, galbūt tiek surudijas kad per duobes akivaizdžiai matosi jog tuoj variklis iškris ir t.t. O tokių pilna su kokiom bulkom daužtom važinėja, net pažiūrėt baisu nesuprasi kaip jie TA praeina tai kyla klausimas ar jie jas praeina ar be TA važiuoja, gal tiesiog lipduką nuo kitos auto užklijavo ir viskas, kad taip akivaizdžiai nesimatytų.. o tie kurie pamirksioja ir perspėja kad yra policija nieko blogo tikrai nepadaro, jeigu pamatau kad man pamirksiojo, iš kart permetu akim ar nepamiršau šviesų įsijunkt, taigi bet kokiu atveju pažeidimas būna panaikintas. O tas greitis, jeigu mieste važiuoji, vis vien prie srauto prisitaikai ir niekur tu nepalėksi.. Va kas blogai, tai chebra kalba telefonu vairuodami, dėl šito tai tikrai reikėtų baust ir kaip reikalas, o gal net ne baust o pagavus dalint laisvų rankų įrangas ir problema išsispręstų. O jeigu dalint brangu, tai priverst tą vairuotoją nusipirkti vietoje vietoj baudos ir problema išsispręstų..
E[X]G8 2012-06-13 14:30
Gal iš mano komentaro pasirodė, kad situacija labai bloga. Ne, tačiau bent jau A2 (Vilnius - Panevėžys), tai lopų tikrai yra ruožais ir nemažai. Man tokie dalykai malonumo neteikia. Sutinku su dauguma dėl automobilių būklės neįvertinimo. Man pačiam atrodo, kad viskas gerai, kol gerai (Apie važinėjančius greičiau). Kai reikia greičiau stabdyti, tai tie dešimt ar dvidešimt kilometrų yra daug. Norėtųsi, kad būtų daugiau vietos pačiame kelyje, kad visi važiuotų tokiu greičiu. Tarkim trečia ar net ketvirta juosta. Be to, pačių vairuotojų sąmoningumo trūksta. Prisispaudžia vos ne prie tavo galinio bamperio prieš lenkimą. Tikrai tokių daug.
immortallt 2012-06-13 17:51
Jei chebra prisilaikytu desines, uztektu 2 juostu, o 3 jau per akis.
Arthuras 2012-06-13 18:28
Kas liečia tiesiogiai mirksėjimus - tai kai policija baigs stovėt krūmuose su tikslu nubaust, o ne auklėt - tol mirksėsiu. Kas liečia greičius - faktas, kad vietomis reikėtų juos didinti. Tėvai mūsų važinėjo su Moskvičiais, Volgom, Žiguliais - lyginant su dabartine, kad ir 15 metų senumo mašina, tai tie rusiški - vežimai visomis prasmėmis: stabdžiai tragiški, vairo sistema tragiška, kėbulai mirtini, padangos - kaliošai, ABS ir ESP nėra. Mobilunkas paspango kaip reikiant. Paimkim LT automagistralę. Vieni važiuoja 120km/h, kiti 140km/h, kiti skrenda. Tai negi tas, kuris važiuoja 140km/h, turi važiuot paskui važiuojantį 120km/h, kad erelis praskristų ant 180km/h?
Wildpants 2012-06-13 18:36
pagal tavo logiką jei važiuoji naktį, žiemą ir dar per lietų, ir dar ne duok tu dieve turi pora avarijų maximos aikštelėj turi važiuoti ant kokių 40 kmh, kur leidžiama pvz 90 D
blizzard 2012-06-13 19:19
Nu matai tas lenkimas vėl gi, kai lenki reikia žiūrėt ir prieš tą mašiną kurią lenki ar kartais jis nesugalvos dėl kokios priežasties pristabdyt, prie galo arčiau privažiuoji todėl kad greičiau aplenktum, traukos visgi trūksta kai kada, ad ir pvz 81kw variklis dyzelinis 90km/h važiuodamas 4 šaibos prieš lenkimą nesinori mušt tai grizini 5, nu nebent jau labai mažai vietos lenkimui būna.. Man asmeniškai tai durniausia yra miestuose persirykiuot iš vienos eilės į kitą jeigu eismas intensyvus, vietos mažai, kiti vairuotojai retai praleidžia turi labai taikyt labai žiūrėt, norėtūsi, kad kiti suprastų jog jeigu žiūri per veidrodėlį gali nespėt pažiūrėt į priekį kada stabdys lenkiamas automobilis, galėtų praleist jeigu mato jog tau reik persirykiuot, tokio supratimo tikrai trūksta pas daugumą + važiuoja labai prisipaude vienas prie kito tokiu būdu nelabai lieka laiko sekt ir priekį ir galą kai reik persirykiuot, gal kai patys vairuojat to labai nepastebit, bet pavažiuokit su kuo nors keleivio vietoje, pamatysit koks rizikingas veiksmas tas persirykiavimas, aš kai keleivio vietoj važiuoju tai pastoviai vairuotojui sakau kad žiūrėtų į priekį, nes atrodo kad nepamatys kliūties ar nespės sustot Važiuojant dideliu greičiu vis vien stengiesi atstumą palaikyt tarp kitų automobilių, juk ne žiedinėse lenktynėse važiuoji, nežinau bent jau aš taip darau aišku yra visokių erelių kuriems viskas giliai px, svarbu kad turi "plytą" su 2,5 140kw ir tipo jau axujenas visais bėgiais dugną laiko, prie pat stabdo ir t.t. pavažiuos taip per miestą ir žiūrėk tam tikru momentu stabdžiai atsisakys, nes paprasčiausiai perkais, ar dar kas nors pasidarys ir ką avarija yra.. Jeigu jau leki tai turi labai įvertint visas sąlygas ir aišku nelėkt tuo keliu kuriuo važiuoji pirmą kartą. Stendo pagalba galėtų nustatyt galingumus ir pažiūrėt ar automobilis chipuotas, jeigu taip, tai galėtų iškart atkreipt dėmesį ar prie to pačio ir kitos dalys pakeistos pvz stabdžiai, kas tikrai aktualu sukėlus galią, visgi paprastma dyzeliukui vien iš optimalaus chip galima pridėt apie 30proc. galios, o kai jau tiek prisideda manau stabdžių geresnių tikrai reikėtų, man asmeniškai jau prie standarto norėtūsi daugiau stabdymo galios, jeigu lyginant pvz su audi a6 2,5 v6tdi tai mano a4 sakyčiau kokius 2x prasčiau stabdo.. o chip pagalba galingumas padidėja labai panašiai.. kitas dalykas stendo pagalba variklio būklė pasitikrina, turbinos slėgiai ir t.t. juk jeigu auto visiškai buka tai važiuot su ja irgi nlb galima, jeigu turbinos nėra tai išeina vos vos 120km/h išvystyt ir kaip su tokiu automobiliu ką nors apsilenkt? po to taip ir būna kad kaktomuša susiduria. Beje tai susija ir su dūmingumu, ką dabar ir tikrint pradėjo.. 130km/h su audi a4 tai normalu nesijaučia labai. Aišku dar priklauso nuo padangų pločio, mašinos aukščio ir t.t. nuleidus ją žemyn būtų dar maloniau važiuot. 160 jau ta riba kurią peržengus darosi nemalonu, jei numynsi iki dugno (kažkur 180) tai tikrai atrodys kad ji tik tam ir buvo sukurta, todėl tuoj pat panorėsi nukelt koją nuo pedalo ir lėtint , bent jau man tokie įspūdžiai buvo, čia buvo vienintelis kartas kada važiavau tokiu greičiu su tokia mašina ir turbūt paskutinis
Arthuras 2012-06-13 19:34
Automobilis yra skirtas važiuoti leistinais greičiais, todėl ta galia - visai ne į temą. Būtų visiškai nelogiška iš valdžios pusės.
Anonymous 2012-06-13 22:32
Jeigu rūpintųsi saugumu, tai įvestų apribojimus variklio galiai ties 45 AG, max greičiui - 110 km/h ir sudėtų tachografus su greičio ribojimais Dėl tų mirksėjimų - retai besutiksi mirksintį. Visi kelyje priešai - su blizgančiom mašinom nekenčia purvinų, greitos mašinos nekenčia lėtesnių, brangios - pigesnių, jauni šoferiai - nekenčia senių ir jaunų... O kas mirksės nekenčiamiems? Senos mašinos gal ir ne tokios saugios pagal testus, bet kaip gerai žmones traiško pulkais - atlekia tokia saugi, nauja, greita, ir kai tvoja bent nuo 180 km/h! Tai bent jėga, tai ne koks senas opelis su 90km/h...
kiesza 2012-06-13 23:29
esme ne masinos amziuje, o šoferio sugebėjimuose, reiketu grieztint dar labiau vairavimo egzminavimo tvarka. Asmeniskai nematau jokio pranasumo tarp automobilio pagaminto 85' ir 2012 nes visi tie elektroniniai zaisliukai, tai tik tustybe žavinti patiklu pirkeja, todel kai tenka vaziuot naujesne auto daznau jauciasi nepilnavertiskumo diskomfortas, nes toks jausmas, kad as esu invalidas ir negaliu savarankiskai prasiirkluot lango, liuko , arba esu nevysprotis ir nesugebu apskaiciuot kiek mano auto ryja degalu, kiek ju like, kada keisti tepalus ir t.t Na, o šviesomis mirksėti beabejonės reikia, nes valstybei iš mūsų tereikia pinigų ir ji visai nesuinteresuota mokyti piliecius doroves.. Geriau pastatys 5 kalejimus, nei investuos į žmonių linkusių nusikalsti prusinimą
kiTukampu 2012-06-13 23:47
Policininkai dedasi sau i kisenes , vairuotojai mirkcioja. Jei Policija butu maziau korumpuota gal ir vairuotojai maziau mirkciotu. uzdaraus mirkcioti, kisim rankas pro langus, ijungsim avarinius , pypsisim isjungsim visai sviesas ir tt.
Arthuras 2012-06-13 23:55
Aš suprantu, kad retas lietuvis gali įpirkti naują auto, bet nuo to seni geresni nepasidaro... Nematai pranašumo? Pranašumas tas, kad 85 auto į sieną ant 60km/h - sueina visas iki kablio, o naujas - visi sveiki lieka. Kitas pranašumas - geresni stabdžiai, komforto įranga, geresni varikliai, tikslesnė vairo sistema ir t.t. Pavairuoji naują, pavairuoji seną - ir viskas aišku.
immortallt 2012-06-14 00:15
Jei neiperki nauju zaisliuku, nesakyk kad jie blogi. Kai to po nosimi greitkelyje islys pensininkas su savo ziguliu vaziuojantis ant 90, o tu 140 bei su nauja masina tu sustosi graziai ir tolygiai bei palyginus greitai, o su senu kibiru tave prades nesti i viena ar i kita sona bei del ilgesnio stabdymo kelio teksies i sikna/kampa. Ne del tavo kaltes, tave nukale, mieliau busi 95 audineje ar naujame automobilyje, praktiskai bet kurios markes ? As mieliau naujame. Mano tevas maziausiai buvo patekes i kokius 12 eismo ivykiu. Susizalojes rimciau apart melynes nebuvo. Kaltas buvo tik porakart, kai ziema nuslydo graziai i griovi. Abu kartus ant masinos net ibrezimo nebuvo, bet daug mieliau renkas visas saugumo sistemas, kiek tik yra, nors autoparkingo nepripazista - sito ir as nepripazistu, kazkoks bevertis dalykas. Aisku igudziai turi labai didele itaka, bet kad ir koks geras vairuotojas esi, saugumo sistemos yra geris. Dauguma profesionaliu lenktyninku patys megsta visas saugumo sistemas kai vairuoja ne lenktyniu trasoje. Kaip ir profesionalai fotografai pasirenka pusiau muilines ar muilines atostogu, o ne darbo metu. Bet kad ir koks esi kietas vairuotojas su kokiu 92 metu golf'u greitkelyje mandrineti pries nauja bmw730 ant 160-180km/h greicio tikrai nera ne kiek saugu, nors ir pats Sumacheris esi, nes tokia masina prie tokiu greiciu nestabili, bet kada gali suluzti kokia nors detale, kas nors nutrukti ar dar kas nors nutikti. O siaip nepraleidzia ivaziuoti kitu del paprastos priezasties - tie kurie ir taip neislenda, dazniausiai vaziuot normaliai nemoka. Siaip retai kada ileidziu zioplinejanti. Taip buvo 2 kartus. Antraji karta man uzstamde be jokios priezasties pries nosi, nespejau sustot laiku (jos masina tik ka is salono, mano senesne gerokai, be jokiu saugumo technikos ir padangos nuo laiko jau buvo siek tiek sukietejusios, todel sukibimas sumazejes bei nespejau sureaguoti nes nesitikejau tokio totaliai neracionalaus veiksmo). Tai kam man ileidinet irracionalius zmones, kurie suda mala kelyje ? Jei nemoka vaziuot, tegul ir vaziuoja kaip visi kiti nemokantys - pirma juosta 40-50km/h greiciu.
vitalijuss 2012-06-14 08:42
O kam man mirksėti?? Aš tik pasitikrinau, ar šviesos veikia\netyčia įjungiau, ir išjungiau iš karto, kad neapakinčiau kito vairuotojo Jie negali įrodyti, kad tu tyčia mirksėjai, tokiu būdu perspėdamas kitą vairuotoją apie radarų pasalą. O aš, kadangi autostradom tenka žiauriai retai važinėti, dažniausiai tik rajoniniais kelias ar pvz A4 tipo keliais, noriu pasakyti, kad mane visiškai tenkina esami greičio apribojimai. Turiu, kaip Blizzard pavadino "plytą", bet nėra jokio noro lakstyti dideliais greičiais. Man labiau patiktų, jei dėtų daugiau mėlynų greičio ribojimo ženklų - pvz mažiausiais greitis 85km/h. nes Užknisa tie lėtapėdžiai - aš visad važiuoju nuo 90 iki 105 km/h. Ir man tiek pilnai užtenka - didesnis greitis - didesnės kuro sąnaudos, bereikalinga rizika ir t.t. Bet kai važiuoji tokiu greičiu ir kelyje koks tormozas birbina 80km/h tada tai nervina, ypač kai už jo susidaro visa vilkstinė, nes neina aplenkti dėl didelio priešpriešinio eismo ar vingiuoto kelio su ištisine linija. Reikėtų, kad kuo daugiau žmonių susipirktu vadinamus registratorius, ir pranešinėtų policijai apie tuos kelių erelius ir tormozus, o policija reaguotų ir imtusi atitinkamų veiksmų. Tada būtų tvarka. Dar pora žodžių apie TA. Nejau jūs tokie naivūs, kad manote, jog tos senesnės mašinos praeina ją? Nerealu, ypač jei papuola pas sąžininga darbuotoją, kuris krečia viską. Yra 100lt - TA praeita. O pažįstamų šiais laikais turi visi, kai kurie to net nenutuokia, kol nepradeda domėtis