Automobilių supanašėjimo revoliucija: vienas žmogus to laukė tris dešimtmečius

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Wolfy 2013-09-17 16:46
Iš vienos pusės gerai kai supanašėja modeliai, lengviau galima gauti detalių, gal kažkiek ir pigiau. Bet iš kitos pusės visos mašinos pasidaro daugmaž vienodos ir nuobodžios.
perihellis 2013-09-17 17:57
tai jau senokai tautomobiliai yra stipriai supanašėję..vizualiai skiriasi tik dydis
nondescript 2013-09-17 18:24
Negi jau pasiekėm technologijų viršūnę, jog automobilių gamintojai nebenori eksperimentuoti?
trapecijus 2013-09-17 19:37
Kažkokia nesamonė. Tikiuos taip niekada neatsitiks.
sigun 2013-09-17 21:11
Ar bent pasidomėjai kas iš ties yra MQB? Ar blogai, kad bet kuris variklis gali tilpt į bet kurį auto (jei tik skardos leidžia). Ar blogai, kad dauguma komponentų bus tose pačiose vietose? Skardos kaip buvo skirtingos taip ir liks, salonai kaip buvo skirtingi taip ir liks. Išoriškai auto darosi vienodi ne dėl platformų naudojimo, o dėl saugumo, aerodinamikos ir patogumo.
Anonymous 2013-09-17 22:14
Kuo toliau, tuo labiau vairuotojai nesidomi, kas yra po skardomis. Dėl įvairių priežasčių. Vakariečiai tikrai mažiau patys lenda su replėmis po kapotu - tai jiems (mums irgi ateityje) koks skirtumas, kas po kapotu? Prigamins modulinių, variantų bus dešimt milijonų, ir visi liks patenkinti. Moterims bus mažutė, vyrams didutė, o turčiams paauksuota. Nors realiai dabar mašinas konstruoti yra pigiau ir greičiau - virtualus modeliavimas sutaupo geroką kalną medžiagų, bandomųjų modelių ir kelis metus laiko. Jei kas domėjotės apie mašinų kūrimą, tai žinot geriau už mane Šiaip tai galvoju, kad visas šitas bimbimas yra šokiai valso ritmu (kad neįtartume) aplink bandymą pastatyti robotizuotą gamybą; milijardus paklojus robotams mašinas būtų galima kepti su kokiu tūkstančių profesionalų, kas tikrai pigiau, nei dešimttūkstantinės darbininkų armijos su profsąjungomis.
TLas 2013-09-18 00:06
Jau neigiamu savybiu rimtumas tai truksta zodziu "M. Warburtonas atkreipia dėmesį, kad bendra platforma nesumažina darbo sąnaudų, surinkimo laiko ar naudojamų žaliavų kiekio. Be to, MQB platformos naudojimas skirtingų klasių automobiliuose gali versti gamintoją naudoti pernelyg brangius komponentus, nes, pavyzdžiui, „Passat“ salonui tinkamas oro kondicionierius „Polo“ modeliui gali būti per galingas." Bet veliau raso MQB leidžia keisti automobilio ilgį, ratų bazę, plotį bei aukštį, tad gali būti panaudota skirtingų klasių modeliuose. Tai ant to standartiniu stuburo gali sudeti kitus ratus, net atstumo tarp ratu ilgius pakeisti, kebula skirtingu ismatavimu padaryt ir t.t. bet maziau galingos kondiskes neiseis idet... Cia vienintelis minusas kad viskas nuobodziau ir vienodizau bus. Bet jei tai sutaupo pinigu tai visi eis ta linkme ir cia tikrai ne galvosukis.
MiSiPe 2013-09-18 00:27
Galbūt gali kas nors apibrėžti kas yra "platforma"? Vienodus ar panašius komponentus į įvairius modelius gamintojai ir ankščiau montuodavo. Šiuo atveju platforma irgi glai būti labai skirtingų matmenų. Tai kas gi yra ta platforma? Agregatų suderinamumas?
AirDog 2013-09-18 01:30
Įsivaizduokite kubą su kintamo ilgio kraštinėmis - tai platforma. Variklio, važiuoklės, kitų agregatų tvirtinimo taškai pastovūs. Apdaila (vidaus/išorės) pati įvairiausia. Maždaug taip.
zamzungas 2013-09-18 12:23
Esmė, kad kurti ir montuoti mažesnę kondyškę bus neverta, nes padidins kurimo ir gamybos išlaidas, tad dės truputi brangesnes bet vidutines vienodas visiem modeliams, kurios bus kiek per didelės mažiausiems ir galbūt kiek per mažos didžiausiems
keturi 2013-09-19 15:57
Teoriskai platforma neturetu itakoti automobiliu dizaino panasumu, bet praktiskai gatvese matau seat atrodanciu lygiai taip pat kaip audi, bei skodu atrodanciu kaip jetawagenai.