Renkamės žiemines padangas: naudingi patarimai, leidžiantys taupyti pinigus

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

FtBall 2013-10-04 12:04
O pas mus šeimoj 4 mašinos, nė viena nėra mačius dygliuotų padangų. O ir įvykį mačius tik viena iš tų mašinų - ir netgi ne žiemą, o vasarą per žioplumą(nepamatė, kad priekyje mašina praleidžia pėsčiuosius). Išvada - vairuotojas sukelia avarines situacija, o ne plikledis ar prastos padangos. Tačiau pritariu dėl aikštelių - pats kartą negalėjau pasistatyti mašinos patogioj vietoj, nes ji tiesiog slydo į apačią.
Arthuras 2013-10-04 12:20
Dygliuotos turi privalumą tik ant plikledžio (o kiek jo Lietuvoje būna?..). Visur kitur - tas pats. O ir kaip kažkas čia jau sakė - ant gumos taupyti nereikia. Gal tarp normalių ir super brangių skirtumo ir nepajusi, bet tarp restauruotų/naudotų/turginių ir normalių - tikrai pasijus.
Tuxedo cat 2013-10-04 14:07
Na, aš vieną sezoną atvažinėjau su restauruotom padangom. Komplektas atsiėjo 500 Lt. Automobilis niekur žiemą neklimpo, visur, kur reikėjo, pravažiuodavau, o ir stabilumo joms netrūko. Pažįstamas su vienu tokiu komplektu padangų atvažinėjo 4 sezonus ir dar ruošiasi atvažinėt šį.
trapecijus 2013-10-04 17:36
Na ko jau ko, bet tarp technologijos.lt forumiečių daug įvairių specialistų, bet tik vienas kitas vairuotojas. Šeštą mašiną vairuoju. 3 priekiu varomos, 3 galu. Per 13 metų vairavimo stažo jau būsiu kažkur netoli pusę milijonų kilometrų prasukęs. Iš savo patirtiek tik tiek galiu pasakyt: 1. Žiemą siauresnės padangos visada laimi prieš platesnes. Čia vienareikšmiškai. 2. Padangos su šipais praverčia tik miško keliais ar užpustytiems vienkiemiams pasiekti. Ant asfalto stabdymo kelias pailgėja. 3. Restauruotos padangos nėra blogis. Dažnai guma būna minkštesnė nei nauju ''brand'' padangų. Tiesa reikia susitaikyti su dviem dalykais - sudils per dvi žiemas (na o mūsų žiemos mieste pagrinde pliurzė ant asfalto) bei neįlysi į padangos vidų pažiūrėt. Jei restauruota padanga pagrinde buvo važinėjama miesto bordiūrais, tai gali ir neatlaikyti maksimalaus numatyto (60.000km) tarnavimo laiko. 4. 4x4 Volvo xc70 darbine važinėdavau tai galiu pasakyt tik tiek - nesijaučiau saugus. Ant sniego įsibėgėjimo kelias trumpesnis nei stabdymo. Įdomus jausmas. Aišku nepamainomas dalykas jei reikia lipt į apsnigtą įkalnę. 5. Sena padanga yra sena. Žmonai važiuojant greitkeliu sprogo padanga 10 metų senumo. Kai atidžiau pažiūrėjau visa jau suskirdus buvo. 6. Nauja padanga geros kokybės taip negarantuoja. Naujas Continental suplyšo išilgai protektoriaus važiuojant užmiesty. Išplėšė posparnį. 7. ... Žodžiu su protu važiuojant ir restauruotos pigios (90Lt/vnt R16) gerai laikysis ant kelio. Neturint įgudžių ir šiaip loginio mąstymo ir naujos 300Lt/vnt padangos nepadės. Tiesa dar kartais kiša koją tie elektroniniai pagalbininkai. Jei tiksliau tai ABS. Bet čia jau atskira tema.
blizzard 2013-10-04 17:40
Klausimas, ar būtų reikėja kailį gelbėt, jeigu būtum žinojęs, kad tavo padangos prastos ir kad reikia važiuot atitinkamoj vietoj lėčiau? iš asmeninės patirties galiu pasakyt tik tiek, kad universalios padangos, net poplikės (jau ta stadija kai protektorius skutais pradeda luptis) ant sauso/šlapio astfalto stovi geriau, nei naujos minkštos žieminės. Bet ir su žieminėm važiuot galima, tiesiog su jom mašina pasidaro tokia plaukiojanti (kai pakeitė visas iš universalių į žiemines, tai išvažiavęs iš autoserviso pagalvojau, kad ratų nepriveržė ) Reziume, galiu pasakyt, kad kol nevažinėjam trasoj, tai viskas daugiau remiasi į universalios/žieminės/vasarinės/šypuotos kietos/minkštos standartus. Dar vienas dalykas, dėl kainų ir vardo. Nebūtinai tai galio padangom, kalbu dabar apie visas prekes. Vardas sudaro labai didelę kainos dalį. Taip pat didelę kainos dalį sudaro atstumas kurį reikia įveikt norint pristatyt prekę. Čia du pagrindiniai faktoriai kurie lemia kainą. Taip, galim kalbėt apie kokybę, nu bet tada kaina būna didesnė ne 2x, o 10-20x. Padangos kaip ir dauguma kitų prekių gaminamos ant konvejerių iš identiškų medžiagų pagal visoms padangoms keliamus identiškus reikalavimus (kaip ir dauguma kitų prekių). Todėl drįstu teigt, kad daugumoje atvejų, kainos yra nustatomos pagrinde dėl logistikos išlaidų ir vardo. Vardu manipuliuoja ne tik didelės įmonės (kurios tą vardą sukuria savo produktui), bet ir perekūpai, kurie tuo vardu pasinaudoja keldami savo antkainius.. Matot čia viskas panašiai kaip ir su mėgėjiškais ir su profesionaliais įrankiais, jeigu tu esi vidutinis vairuotojas, kokio b*bio tau reikia padangų kurios yra aukščiau standarto, kuris nurodo, kad šių padangų naudojimas yra saugus? Kitas dalykas, kiek tos geresnės už standartus ištiesų yra geresnės už tą standartą.. čia vėl subjektyvu.. Puikūs pavyzdžiai dėl mano išvardintų dalykų yra batai. Dauguma batų perkamų vardinėse parduotuvėse, sakykime iki 300-400lt kokybe praktiškai prilygsta nežinomų gamintojų prekėms kurių kainos siekia 100-150lt. (išbandyta ir ne iš vieno tą jau girdėjau..) Apple produkcija ir daugumos kitų gamintojų. Dauguma persimetė ant azijos rinkų, pagrinde Kinijos ir ten gamina savo produktus. Na pagalvokit, koks skirtumas ar eilinis kinas dirba Apple gamykloj ar eilinis knas dirba kažkokioj nežinomo gamintojo gamykloj? Žinoma galima sakyt, kad dėl kapitalo dydžio, įmonės pajėgumų ir t.t. ta kokybė skirsis.. Nu bet gi abi prekes surenka tos pačios mažos eilinio Kiniečiu rankutės.. Taigi Kalbėt galima daug, bet man rodos jau nebeliko tų produktų kur tikrai nusiperki ir gauni už tai axujeną kokybę ir žinai, kad kitas pirkinys bus būtent šio gamintojo.
Simplicity 2013-10-04 18:21
Na tu ir suplakei viską į vieną krūvą Rūbai rūbais (visi jie Turkijoj ir Bangladeše yra siuvami), o va elektronika ir padangos čia ne prie ko. Elektronikoj galima sutaupyti ant pačių komponentų (rezistorių, tranzistorių, kondensatorių ir t.t.), plastmasių (naudojant PVC vietoj ABS ir pan.), o gaminant padangas galima taupyti ant gumos ir nekreipti dėmesio į nežymius neatitikimus kokybiniams reikalavimams. Taip jau susiklostė, kad turiu pažįstamų automobilistų. Tai va, tiek Airjoj, tiek ir Lietuvoj tos pačios mintys— kinietiškomis/korėjietiškomis padangomis apautų ratų ne visada pavyksta subalansuoti. Su restauruotom vėl, kaip pasiseks— vienų gamintojų padangos laiko, o kitos skutais nuo ratų eina. Todėl vyrai naudoja naujas žinomų gamintojų arba naudotas. Lietuvoj pats važinėjau su naudotom ir tame reikale nieko blogo nematau. Jei galvos ant pečių nėra, tai ir geriausios padangos nuo bakstelėjimo ar griovio neapsaugos.
qriuqriu 2013-10-06 21:42
nzn kaip kam, bet asmeniskai 90% mieste vazinedamas jau 3 sezona demi naudosiu guma, kuri dar nesukietejus , nors vasaros sezonui reiks tikrint, pagal kaina apsimoka, gal tik 2-3 kartus ziemoj i garaza neuzvaziavau- bo ten posukis ir kalniukas 45% apie 20metru, visgi is keliu bandymu(kai kada kastuvo prireikdavo) pavykdavo, kai zinau kad is vietos startuoju blogiau nei 4varomu su sipais, atitinkamai ir vazineju, (stabdziu nesijauciu), bet problema, kad kai apsnigta svieziai visi kazkodel taikos i 40km/h greiti, kuris toli grazu neoptimaliausias ziemos metu,kai 50-60km/h tada istraukt galima masinos svoriu ar minimaliu vairo pasukimu, bet 30-40km/h kosmaras kai bijai aplink visko kas juda
Skirgela 2014-01-15 11:45
Gerai straipsnyje pasakyta, jog kai kurių brangių gamintojų žieminės padangos nėra labai praktiškos mūsų klimatui. Aišku, priklauso kur jos bus naudojamos - mieste rekomenduočiau rintis minkštas padangas, o jei daugiau važinėjama magistralėje - kietesnes. Taip pat labai svarbu atsižvelgti ar varomi ratai priekiniai, ar galiniai. Nežinau kaip kiti, bet aš asmeniškai universalių padangų nepripažįstu, kadangi su jomis blogai vairuoti tiek žiemą, tiek vasarą. O jei jau kalbėtume apie restauruotas padangas, reiktų nepamiršti, jog po kurio laiko gali atsirasti bėdų su pakaba + vairavimo komfortas visai kitas. Teisingas kažkas pasakė, kad žieminėms padangoms ir prezervatyvams geriau pinigų negailėti, nes po to gali būt didesnių išlaidų