Žiedinės sankryžos – vairuotojams sunkiai įveikiamas galvosūkis

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

vycioka 2013-12-31 10:00
pritariu pasipiktinusiajam savaitgali pas uosvene is kauno nuvaziavau tai iskart supratau kad alytuje mazai kas moka vairuoti nei vieno posukio nemaciau per dvi dienas... net sankryzose... ziede buvau jink sereikiu tas maziukas, bet ir tai vos ne ikabinau priesais vaziuojanciam nes kirto ant stabdziu ir issuko likau prie vairo rekdamas Nenoriu nieko izeisti tik tikrai matosi vairavimo kultura, ten kaip ir niekas nelekia neskuba, bet ir nesigaudo. ps alytus man labai grazus, saunuoliai!
Ethanol 2013-12-31 10:04
"Baikė" tas Alytaus žiedas. Kauno Pilies žiedas, va ten jau smagiau. Iš dviejų gatvių įvažiuot į žiedą - pagrindinis, iš kitų dviejų - jau šalutinis. Išvažiuojant iš žiedo - vienur pagrindinis, kitur - šalutinis. Nėr savaitės be avarijos.
vycioka 2013-12-31 10:18
nu jo tas ziedas rimtesnis, bet nebuvo teke susidurt taip kad reiketu kuloku mojuot seip micrai nervina, vo ten ant to ziedo kai buna kamsciai tai nx atsiprasant. stoviu ziuriu is desines pries uzkylant ant tilto per pieva micras lipa, is kitos tarp abieju juostu ktias lenda. gavosi taip kad tupiu ple ne savo vietoj... nx greiciau apmazintu, reikia ju bet ne tokiu lopu....
manas 2013-12-31 10:19
Jo jo tas geras
obuglas 2013-12-31 10:46
Na ten ne visai žiedas reikia pastebėti. Jeigu ten būtų tas tikrasis žiedas - neišvažiuotumėt iš kamščių. Ant tilto pastoviai būtų užsikimšę, nuo centro taip pat. Viskas ten gerai, tik reikia suprasti jeigu eismas ratu, tai dar nereiškia, kad čia žiedas.
Ethanol 2013-12-31 10:52
obuglas, na taip tamsta visiškai teisus bet va kai kurie vistiek važiuoja kaip paprastu žiedu. Vienas toks kaimietis vos į šoną neįvažiavo, pypsina ir dar rėkia, o kad jam trikampis po nosim stovi - nemato.
Laplaya 2013-12-31 11:10
Kadangi Klaipėdoje žiedų yra bent 5, čia vairuotojai yra įpratę, tačiau avarijų visvien įvyksta. Pagrindinės priežastys - vairuotojų neatsargumas + tai, kad žiedai yra 3 juostų (rikiavimasis ir išvažiavimas). Dėl Kauno Pilies žiedo turiu pripažinti - tikrai sudėtingas ir pirmuosius kartus važiuoti buvo sunkoka, bet tereikia sekti kelio ženklus ir būti atidžiam. Dabar sugrįžtam prie provincijų klausimo - nežinau kokia situacija Alytuje, tačiau panaši situacija, t.y. naujos žiedinės sankryžos yra Kretingoje, Plungėje... Visos problemos kyla dėl to, kad tokiose vietose yra labai daug žmonių, kurie nepratę važinėtis intensyvaus eismo sąlygomis, taigi jie atpranta/neįpranta stebėti kitų automobilių manevrus, kartais net kelio ženklus ar linijas. Važiavimo principas maždaug toks: "važiuoju iš įpratimo, visąlaik taip važiuodavau, dar kai nebūdavo tų linijų ir viskas būdavo normaliai". Taigi pagrindinė bėda kurią reikia spręsti - nepakankamas vairuotojų provincijose švietimas. O jei švietimo ir kultūros pakaktų - sankryžos nors ir penkiaaukštės tegu būna...
vardasas 2013-12-31 11:15
vajetau net ir cia renkasi visi mokantys gerai taisykles ir ypac matantys zenklus pries sankryzas, koks skirtumas kokia sankirta ziedine ar seip paprasta ketursale, jei pamatytumete daugiau zenklu pries zieda netik ta viena eismas ratu tai pasidarytu taip paprasta kad net juokas imtu. o del alytiskiu tai tik parodo korupcijos lygi alytaus regitroje. Alytusplius.lt reiketu ne svarstyti kaip kirsti saugiai o ieskoti problemos iskur tokie vairuotojai atsiranda
manas 2013-12-31 11:17
Nebuna tikru ir netikru ziedu, jeigu is visu gatviu ivaziuojant stovi ziedines sankrizos zenklai vadinasi ziedas.
obuglas 2013-12-31 12:16
KET 410 ženklas ir KET 111 ženklas - du skirtingi ir paprastai stovi ženklas 410 "Eismas ratu" - kas nėra žiedinė sankryža (Nr. 111). O kam pirmenybė jau parodo papildomi ženklai. Pats asmeniškai Lietuvoje berots nesu matęs ženklo Nr. 111, visur yra eismas ratu.
sub 2013-12-31 12:41
Man asmeniškai gana paprastos tos žiedinės sankryžos, gal todėl kad Kaune jų tikrai dauk, todėl ir praktikos yra. Bet labai svarbu pamatyti ženklus, kurie nurodo judėjimo ir išvažiavimo juostas ir žinoma rodyti posūkius, visada bus aišku ir pačiam, ir kitiems. Didžiausia bėda Lietuvoje, kad nėra vairavimo kultūros, arba ji yra bet ne per geriausia. Lietuviai nelabai mėgsta rodyti posūkius net važiuodami pagr. keliu ir išsukdami į šalutinį kelią ir atvirkščiai. Na o neparodytas posūkis - man prilygsta neįjungtoms artimoms šviesoms - už tai turi būti baudžiama, nes vienas neparodytas posūkis gal kažko ir nepakeis, bet žiūrėk eilė automobilių nerodo posūkio ir veltui lauki kelias minutes, nekalbant apie avarines situacijas.
Christmas_fun 2013-12-31 13:16
Gyvenu Vilniuje ir pastebejau, kad absoliuti dauguma vairuotuoju nemoka teisingai ivaziuoti i zieda. Stengiasi visada ivaziuoti is kaires juostos, toje puseje visi koncentruojasi, nors nebutina. Tada nemoka isilieti i eisma, laukia kol ziede nebebus auto ir tik tada juda, todel kuria kamscius. Kiekviena ryta nusileidus nuo ukmerges gatves matau kaip jiem nesigauna normaliai ivaziuot i zieda, pralenkiu visus desine juosta ir iskart labai lengvai ivaziuoju i zieda, kol jie ten laukia kazko stovedami...
Sarunas 2013-12-31 13:30
Tikiuosi kalbi ne apie Pedagoginio žiedą? Nes iš pirmos juostos ten galima tik išsukt pirmame išsukime. Toliau žiedu važiuot galima tik įvažiavus iš kairės juostos...
Andrius+ 2013-12-31 13:51
Jis važiuoja su viešuoju transportu, nes tik autobusai ir troleibusai iš dešinės įvažinėja į žedą
immortallt 2013-12-31 14:11
Žiede daugiausia avarijų įvyksta, nes yra mandrų, kurie tyčia užblokuoja bandantį persirikiuoti iš trečios juostos į antrą, kai kurie akli ir nemato, kur važiuoja bei dar drįsta po to rėkti, kad kaip tu čia į jį įvažiavai, kai jis bandė rikiuotis iš antros į trečią (į šoną įsiremia ar ant bordiūro užstumia) ir žinoma dažniausia problema, pradeda priekyje važiuojantis važiuoti, rodos važiuoja, žiūri kas dedas žiede, matai, kad dar laisvai ir tu tilpsi, o tas lapas, ar bent jau turėtų tokį turėti, kerta ant stabdžių, o kadangi tu tikiesi dar išvažiuoti, o jis sustoja, tai nespėja sureguoti ir kepšteli šiknon. Jei ne žmonių nemokšiškumas ir bailumas, tai Lietuvoje kamščių beveik nebūtų jokių. Problema ta, kad vairuoti nemoka, trūksta kultūros ir nesilaikoma eismo taisyklių.
Creatium 2013-12-31 15:28
Taiklus pastebėjimas. Ne kartą teko vos per plauką išvengti avarijos, kai matai, jog žiedas tuščias, o priešais esantis automobilis tiesiog stovi ir laukia neaišku ko. Panaši situacija yra buvusi ir prie paprasto šviesoforo. Matai, kad žalia užsidegė, pradedi važiuoti, o priekyje esantysis dar krapšto nosį. Taip ne tik, kad sukelia avarinę situaciją, bet visiškai tiesiogiai didina kamščius (automatinė eismo valdymo sistema didelius tarpus tarp auto supranta, kaip mažėjančius kamščius).
immortallt 2013-12-31 17:39
Na dar kai nepradeda judėti yra viena, bet kai iš niekur nieko kerta ant stabdžio, tada jau išvengti dažniausiai būna sunkiau spėti.
Unikali durnaropė 2013-12-31 18:31
O man patiko štai tokio žiedo koncepcija:...
Anonymous 2014-01-01 09:08
Geras dalykas! Tik, gaila, brangus. Taigi neverta tikėtis didelio paplitimo...
kestutisz 2014-01-01 12:37
Brangus? nebent reikiamos žemės prasme. Nemanau, kad tos triaukštės kaskados kurias pastatė (dėl 3 savaitgalių per metus - greitesniam grįžimui iš Palangos) kainavo pigiau :)