Taksistai rado įžūlų būdą susidoroti su „Uber“: taip dirbti tiesiog neįmanoma!

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Melyna 2016-03-30 09:40
O jeigu kviesti "normalų" taksi nurodytu adresu ir nepasirodyti? Išeitų tokia kontrataka?
tomasnojus 2016-03-30 10:07
ivesti uzstato mokesti, nepasitvirtinus uzsakymui uzstatas negrazinamas, rba tik puse ir viskas.
Shinigami 2016-03-30 11:13
Aš tą pati pagalvojau. Ir manau, kad gali būti panaudotas šis metodas, jei bus pralaimėtas teismas.
MindaugasV85 2016-03-30 12:26
As tai kaitrines lemputes 100W gaminu, darba ES ateme, tai dauzau visas taupiasias is eiles. O ryt planuoju vaikams klumpes gamint pradet, bet pridyge cia visokiu zygio batu... reiks irgi prasisukt. Taigi ble dirbu!
01 2016-03-30 17:50
Normalus procesas. Negi taksistai tiesiog ims ir vieną dieną visi sutartinai išeis iš darbo ir mes savo užsiėmimą ir pragyvenimo šaltinį? Nes kažkas sugalvojo viską daryti kitaip? Beje ir patiems paslaugos naudotojams (kol kas mažumai, bet ji dideja ir didės) net tai kartais yra patraukliau nei tradicinis taxi. Aišku yra rizikų, tačiau ne apie tai. Įdomiausia dar prieš akis manau, nes UBER kiek skaičiau neketina apsiriboti tik pavežėjimo paslaugomis - tuoj ateis eilė apgyvendinimui - galėsite išnuomuoti savo būstą jei tarkime tuo metu patys atostogaujate. Tada ateis eilė viešbučiams būti nepatenkintiems. Pagyvensim pamatysim:)
MindaugasV85 2016-03-30 18:09
Mano supratimu, tai Uber suteikė galimybę tą pačią paslaugą suteikti sunaudojant mažiau išteklių. Tai jei su būstu dar kaip sakai įgyvendins, tai išvis sveikintina bus. Kam statyti viešbučius, kai galima išnaudoti jau turimą plotą?!
01 2016-03-30 21:08
Minčių eiga gal ir teisinga, bet kad tai patiks viešbučių verslo atstovams tai abejoju:) Bet koks virsmas turi du galus. Vieni iškyla - kiti neišvengiamai bankrutuoja. XX a. pradžioje kol ponas Fordas dar nebuvo pastatęs savo pirmo konvejerio ir nuo jo nenuriedėjo T1 modelis - žinai koks biznis buvo paklausus mieste? Klestėjo arklių augintojai, karietų gamintojai, pašarų tiekėjai, net ir kiemsargiai ir gatvių valytojai darbo turėjo tiek kad buvo tikra ta žodžio prasme iki kelių arklių mėšle. Kai konvejerio dėka automobilis tapo įkandamas masėms ir ilgainiui pakeitė arklių traukiamas karietas - visi arklių infrastruktūros verslo dalyviai patyrė bankrotus. Panašus virsmas ir dabar vyksta. Ir vyks, visada. Gyvenimas.
w00xer 2016-03-30 21:13
Jei jau taxistui asmeniškai mažai darbo dėl uberio, tai vezk per uberi... O verslininkams bus sunkiausia dalia sugalvoti, kaip sukurti aktualų verslą, kai taxi pradės trauktis
Shinigami 2016-03-30 21:27
Taksistai gali spardytis nesispardę, jų gyvenimo metai šiaip ar taip suskaičiuoti. Jei ne UBER tai autonominiai automobiliai juos pakeis.
immortallt 2016-03-30 23:28
Tai Uber tą ir ruošias padaryti. Kol kas vysto savo verslą ir užsiima rinkos dalį. Pasirodys autonominiai automobiliai ir bus vieni didžiausių klientų, kurie užpildys visas rinkas pradedant nuo pelningiausių. O šiaip autonominių automobilių laukiu. Iš esmės turėti nuosavą automobilį taps beprasmybė, nes pigiau ir patogiau bus tiesiog imti autonominį, nei išlaikyti savo.