Jei „Tesla" atidarytų gamyklą Lietuvoje - mūsų šalies raida pasikeistų tiesiog neatpažįstamai

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

AP0323 2017-05-04 12:46
Iš tavo komentaro šitą reikėtų pašalinti, nes tikrai MMA kėlimas Lietuvos mastais stambioms kompanijoms nedaro įtakos.
Pumper 2017-05-04 13:00
Tai gal geriau pradėti nuo to, kad be DPF/katalizatoriaus tech. nepraleistų, kaip dabar? Tas tavo mokestis pagrinde gultų ant skurdžių, kurie bet kokiu atveju tų elektromobilių neįpirktų, t.y. iš skurdžių atimtum ir atiduotum vidurinei/aukštesnei klasei.
immortallt 2017-05-04 13:09
AP0323, MMA, nors tiesiogiai didelėms įmonėms įtakos nedaro, bet tai keičia kainodaras ir planavimą, nes didelės įmonės naudoja ekonometrinius modelius, kur MMA vienas iš kintamųjų. Taip pat, MMA kėlimas daro didelę įtaką vidutinės algos kėlimui, nes jei MMA pakelia 50%, o vidutinė kils tik 2% (dvigubai daugiau nei infliacija), tai žmogus, kuris iki tol jautėsi gerai uždirbantis, bus nepatenkintas, tad jam algą tenka kelti bent 20%. Ką ir matome, per tris metus pakėlė 50% MMA + NPD dar prisidėjo ~10-15% prie MMA algos didėjimo ir paslaugų kainos šuoliuoja į viršų. Vidutinė alga taip pat auga ~20-25% per tris metus. Turbūt gyvenime nieko nesi planavęs ilgiau nei 4 savaites į priekį centų tikslumu, kad tau tokie pokyčiai atrodo nereikšmingi. Beje, tuo tarpu, MMA kėlimas vakarų pasaulyje vyksta su grafiku dviems metams į priekį. Tai yra jau šiandien žino, kiek MMA bus pakeltas 2019 pirmą ketvirtį. Tuo tarpu pas mus, niekas nė nenutuokia, ar ir kiek bus pakeltas MMA po 2 mėnesių ir nežinos iki joninių, likus savaitei iki liepos 1d. Gal pakels 25€, o gal sugalvos, kad reikia 100€ pakelti. Pumper, reikia baigti skirstyti žmones į pasiturinčius ir "skurdžius" ir su jais elgtis skirtingai. Tai vienur aiškinat, kad žmonės lygūs, tai kitur jau ne. Teisingai sakai, automobilių be katalizatorių turėtų nepraleisti, bet tai automobilio kainą pakels iškart 1,500 eurų, arba beveik 50% nuo vidutinės kainos. Taigi, vėl patys skurdžiausiai gyvenantys turės atsisakyti automobilio. Ir turi jie atsisakyti! Automobilis yra prabangos reikalas, kuris taip pat kelia pavojų visuomenei, tiek fiziškai, tiek dėl taršos. Ir mes vis dar žiūrim pro pirštus į automobilių saugumą keliuose.
Audrius 2017-05-04 13:20
what ever, gyvenu vilniaus centre ir negaliu pakest masinu senamiesty! Visiskas Lagosas pasidare. Kekvienoj s*dgatvej butinai dar ir parkavimas, kai tuo tarpu "saligatvis" max plyteles plocio (ir aisku istrupejes). Pabandyk kada vaiko vezimeli pastumdyt vilniaus senamiesty-suprasi kam jis prioritizuotas. Visi normalus miestai planuoja car free zonas centruose, kai kurie ta jau padare. Miesto centras-vieta zmonems, o ne supuvusiems TDI. Nesu transporto specas, bet akivaizdu, kad miesto centre vazineti su masina (sakyciau mieste bendrai) turi buti prabangos dalykas, o ne kekvieno ubago teise! Tokyjuj centre parkavimas parai kainuoja iki 200 euru, masinos net negali nusipirkt, jei neturi nuosavo parkingo, Singapure masinoms yra (lyg) 100% kainos mokestis-del tuose miestuose oras svarus, gatves malonios, o viesas transportas turi dideles subsidis is surinktu mokesciu.
Audrius 2017-05-04 14:14
Klausimas: ar padidinta MMA darytu itaka priimant sprendima del Gigafabriko statybos Lietuvoje? Atsakymas-taip! Kitas klausimas: ar kai pasoki i ora ne tik tave traukia zemes gravitacija zemyn, bet ir tu ja siek tiek patrauki i virsu? Atsakymas-taip (bet kokie du fiziniai kunai traukia vienas kita). Taip, kad negalima sakyti, kad rasai netiesa, klausimas tik, ant kiek tai butu reiksminga kompanijai, kuri uzsiima hi tech gamyba Kalifornijoj, kurios fabrikai pilni robotu, o produkcija premium klases..? Cia mano draugiskas patarimas: Siulau kalbeti tiesiau-pvz sakyk, man asmeniskai labai skauda, kai dideja musu vargana (viena maziausiu ES) MMA. Bendrai esu zmogus, kuris nekencia siek tiek biednesniu uz save. Pozicija bus aiski ir gerbtina (kekvienas turi teise i savo nuomone, bet ne i savo faktus), plius kekviena karta nereiks marazminiu litaniju rasinet apie MMA kelimo siaubus. Pagalvok.
aurimokas 2017-05-04 16:42
Va todel ir nesi transporto specas, nes nesupranti esminiu dalyku. Tokijuj viesasis transportas yra isvystytas labai gerai ir tu gali patogiai ir greitai pasiekti bet kuri taska. Dabar isivaizduok kauno situacija, kai is vieno miesto galo i kita autobusas vaziuoja daugiau nei 1h, su masina i ta taska gali nuvaziuoti aplinkeliu per ~20 min. Kai autobusai, troleibusai, levituojantys traukiniai ar skraidancios lekstes sugebes greiciau ir patogiau tave pristatyti i tau reikalinga taska nei automobilis, o bilietas nekainuos 30 euru menesiui (kas pvz uzdirbant MMA yra dideli pinigai), bei kai viesajam transporte nesivolios bomzai ir truke alkoholikai su tuberkuliozes kvapu, daugelis zmoniu patys perses is automobiliu i viesaji transporta, ir tada galima bus apmokestint ir centrus ir senamiescius ir kitas prieigas
Pumper 2017-05-04 16:57
Bet dvigubai daugiau išleisti važinėjant su savo auto tai jau maži pinigai (kuras + draudimas + nusidėvėjimas + nuvertėjimas + pradinės išlaidos perkant).
Audrius 2017-05-04 16:59
Sutinku, gyvenau Tokijuj, zinau koks ten viesasis transportas. Bet ta pati galima ir is kitos puses pasakyt: Kam investuot i viesaji transporta, jei dabar juo naudojasi tik varguoliai ir bomzai, o normalus zmones su masinom vazineja? Beveik gaunasi visto ir kiausinio dilema. Beveik, nes scenarijus kai apmokestini masinu naudojima ir tuos pinigus investuoji i viesaji transporta ilgainiau viska issprendzia. O scenarijus, kai nieko nekeiti-niekada nepagerins trasnporto, nes nebus keleiviu, todel nebus poreikio plest, plius niekada nebus pinigu. Zinoma, darau prielaida, kad savivaldybes dirbtu svariai ir efektyviai-taip sakant kalbu apie teorija, tiketina, kad Lietuviska praktika butu kitokia. Bet buciau linkes rizikuoti, nes status quo negali testis.
AAA000 2017-05-04 19:17
visiskai nesutinku. viesas transportas yra atskira konkuruojanti transporto rusis. imt mokesti is automobiliu ir kist i viesa transporta yra visiska nesamone - rinkos tiesioginis iskraipymas. galutiniam rezultate tik nusmukdys valstybe ir tiek. mokesciai turi but logiski. apmokestint tersima - logiska. taip skatinsim neterst. apmokestint transporto rusis - visiska nesamone. individualus transportas turi negincijamu privalumu. pvz vieso transporto teroro atveju visas miestas butu paralyzuotas. arba butu daug auku. individualus transportas duoda automatini visuomenes sauguma. o tu negalvodamas siulai apmokestint - o paskui teks leist kruvas pinigu visokiam saugumo gerinimui, visuomenes pertekliniam sekimui ir pan... sutinki moket iskart?
immortallt 2017-05-04 21:14
Tik pataisysiu pumper, ne dvigubai daugiau, o minimum trigubai. Nežinau kokią seną geldą turi nusipirkti, kad per mėnesį nuvažiuoti bent 150km gautųsi pigiau nei 60€, įskaičiuojant visąs sąnaudas, įskaintant remontą ir amortizaciją, išlaikant automobilį tvarkingą (be juodų dūmų uždangos), su tvarkingom padangom ir t.t.
manciukaz 2017-05-04 21:24
Atsidarytu ir užsidarytu, nes kas liečia pigia darbo jėga čia like praktiškai alkoholikai ir tinginiai, kas norėjo dirbti ir uždirbti senai užsieni sėdi
AAA000 2017-05-04 21:34
tu matyt su nemirtingu is situ irgi... https://www.youtube.com/channel/UC_2guT ... aSQw2arQas
immortallt 2017-05-04 21:45
Kas norėjo dirbti ir užsidirbti, dažniausiai jokių užsienių nereikia. Puikiai gyvena ir čia.
aurimokas 2017-05-05 10:05
Man mano gyvenimo laikas yra brangesnis, nei pinigai kurie yra uzdirbami. Jeigu viena kelione as galiu sutrumpinti ~40 min, tai per darbo savaite as turesiu sutaupes beveik 7 val, kurias geriau panaudosiu saviugdai, poilsiui, seimai ar net ir tam paciam darbui, kad uzdirbciau automobilio reikmems. Pinigu uzdirbsi, taciau gyvenimo laiko neprailginsi, todel nezinau kaip tau, bet man asmeniskai kiekviena mano gyvenimo minute yra svarbi
immortallt 2017-05-05 10:14
aurimokas, tai ir mokėk už tą gyvenimo minutę. Bet jei tu per 40min uždirbi viso labo 2€, o su mašina išleidi 4€, tai gal geriau sutaupyti 2€ ir taip reikės dviem valandom mažiau dirbti? Kalba eina apie "skurstančius", kurie su mašinomis duodasi.