Lietuvoje skelbiama greičio matuoklių evoliucija: pradedamas eksperimentas, apie kurį pravartu žinoti ir automobilių vairuotojams

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Arthuras 2017-06-27 16:52
Pamirksėjimas, tai kaip pamirksėjimas, gal žmogus tikrai pamiršo, jog važiuoja antrąja juosta. Bet bandymas "pastumti" - chamiškas elgesys, jau nebekalbant apie saugumą. Man įsijungia atvirkščias refleksas - susigretinti su dešinėje važiuojančiu ir dar labiau panervinti tokį "stūmiką".
lape 2017-06-27 17:28
Su "antraeilinkais" ginčytis tas pats kaip su tikinčiaisiais - jie nesuvokia, kad jei jam trukdo "antraeilinkas" reiškia jis pats ir esa tas antraeilinkas. Tai jeigu pirma juosta laisva tai ir važiuok ją, kame problemos? Jei bijai, kad kas persirikuos staiga tau į šoną, tai važinėk troleibusu.
immortallt 2017-06-27 17:36
Matau čia daug tokių "gyvenime nepadariau nė vienos avarijos", bet per jus krūva padariusių, nes video įrašo nėra ir įrodyti jūsų kaltės neina. Ir sugebu aš ir per pirmą juostą apslinekti, ir kitaip, jei priverčia aplinkybės, kai koks idiotas išlekia posūkyje viduryje kelio priešprieša, bet kalba eina apie saugų eismą. Bet kam čia tas saugumas, jei nori važiuoti saugiai - važiuok troleibusu Vilnius-Klaipėda ir palik kelią kelių gaidžiams, kur vieni lekia be galvos ir lenkia per kelkraštį, ar antraelininkams, kuriems normalu, pažeidinėti KET, net ne normalu, o gyvybiškai būtina, nes jie laikosi dalies taisyklių, todėl kitų gali nesilaikyti. Gaila natūrali atranka savo darbą vykdo labai lėtai šiais laikais...
Xdmin 2017-06-27 18:03
Nes viskas draudziama Nebutu greicio apribojimu po metu jau vairuojanciu kiekis nukristu bent 10%
Nerealiai 2017-06-27 18:24
Kodėl gi saugiau? Gal nebent smagiau? Ar po to ne tokių sportinių sedanų vairuotojai kalba kaip nesaugu aplenkti, pravažiuoti pro leistinu greičiu važiuojančius vairuotojus?
immortallt 2017-06-27 18:27
Jei 135.3 punktas norėtų pasakyti leistinu greičiu, ir sakytų leistinu greičiu, arba eismo, priklausomai kuris lėtesnis. To nesako. Taip pat, tai, kad važiuoji leistinu greičiu, tau neleidžia nesilaikyti kitų eismo taisyklių.
Nerealiai 2017-06-27 18:37
Kokių taisyklių, konkrečiau kokių punktų?
kernel_panikuoja 2017-06-27 19:02
Visi KET punktai galioja vienu metu. Jeigu punktas turi isimciu, arba jeigu vienas punktas leidzia nepaisyti kitu punktu, tai yra aiskiai ir tiksliai isvardijama: pradedant spec. transporto priemonem, baigiant neigaliaisiais ir 2 metu stazo neturinciais. 135.3 formaliai tikrai neleidzia virsyti maksimalaus leistino greicio. Tai, kad tam tikrose vietose jis yra masiskai virsijamas, policija nebaudzia, o valdzoa nepakelia limito - visiskai atskira tema. Beje, pabandykit per regitros egzamina "pavaziuot su srautu"
Evil Goku 2017-06-27 19:34
Jei važiuodamas prisiviji automobilį, kuris važiuoja antra juosta nors pirma laisva, tai pagal KET tu turi važiuoti pirma juosta, nes ji laisva. Apvažiuoti lėtesnį automobilį iš dešinės pavojingiau, bet nėra draudžiama. Aišku tas naglas/chuliganiškas manevravimas yra nepateisinamas Vienas svarbiausių KET punktų: Labai gaila, kad atsiranda tokių, kurie negerbia kitų vairuotojų. Tikrai nėra sunku praleisti greičiau važiuojančio, ar tiesiog mandagiai sumažinti greitį ir palaukti, kol susidarys palanki situacija saugiam lėtesnio apvažiavimui.
FtBall 2017-06-27 23:57
Tikrai dažnai atsiranda antraeilininkų, kurie važiuoja gerokai lėčiau nei leistinas greitis. Panevėžys - Vilnius - dažniausiai pasitaikantis greitis - 110km/h, ir vistiek jie važiuoja antra juosta, nors kelias tuščias. Esminį dalyką paminėjo Evil Goku - "Eismo dalyvių elgesys grindžiamas savitarpio pagarba ir atsargumu." Jei jau yra priimta, jog važiuojam dešine kelio puse, tai ir netrukdykim greičiau važiuojantiems. Ne vairuotojai užsiima įstatymų vykdymu, tai ir nebandom "pamokyt" važiuojančių kitaip. Jei kažkas apvažiuoja fūrą 130km/h greičiu - viskas ok. Jei visgi užtrunka 2 minutes, važiuodamas 91km/h - jau tiesiog nemandagu.
immortallt 2017-06-28 08:38
119. Vairuotojas privalo važiuoti kuo arčiau dešiniojo važiuojamosios dalies krašto. 125. Draudžiama transporto priemonėms (išskyrus dviračius) apvažiuoti ta pačia kryptimi važiuojančias transporto priemones iš dešinės (išskyrus leistiną sukančių į kairę, apsisukančių transporto priemonių apvažiavimą iš dešinės) važiuojant kelkraščiu, lėtėjimo ar greitėjimo juosta. Ta pačia kryptimi lėčiau važiuojančias transporto priemones rekomenduojama apvažiuoti iš kairės. O egocentrikų mulkių nepamokysi, jie mano, kad tai jų dievo suteikta teisė važiuoti kaip nori bei maišytis kelyje kitiems. 135.3 neleidžia nepaisyti eismo taisyklių, bet apie greičio viršijimą iš vis nieko nesako. Taip kad neužsiminėk kitų mokymų kelyje ir pats pirma laikykis taisyklių.
kernel_panikuoja 2017-06-28 09:33
FtBall, parasysiu paskutini karta, nes jau nusibodo kartot ta pati per ta pati. As niekur neteisinau nei tu, kurie vaziuoja antra juosta, kai pirma laisva, nei tu, kurie vaziuoja leciau nei maks. leistinas greitis ir stabdo normalu eisma. Tai yra savaime suprantami KET pazeidimai ir nematau del ko cia galima apskritai diskutuoti. Jeigu siu pazeidimu nebutu, naturaliai pirma juosta butu vaziuojama leciau, arba, efektyviai antra juosta butu skirta apvaziavimui, jeigu eismas neitensyvus. Taip pat niekur nesmerkiau tu, kurie padidina greiti daugiau nei maks. leidziamas, ar ji gerokai sumazina, jeigu to objektyviai reikalauja eismo situacija saugumui uztikrinti. Taisykles reikia taikyti su sveiku protu, ka net moko vairavimo mokyklos. Tiesa pasakius, as apskritai nei kazka teisinau, nei kazka smerkiau - visi esame zmones ir suklistam. As tik rasiau apie atskiras situaciju detales. Viskas. Tik tiek. Taip pat sakiau, kad 135.3 formaliai neleidzia virsyti greicio. Formaliai. Jeigu leistu, si isimtis butu aiskiai aprasyta, kaip ir visos kitos isimtys. Vilniaus ir pan. situacijos - atskira tema, as ne apie specifines praktines situacijas rasiau gi. Nezinau kodel, bet kai kurie viska suinterpretavo taip, jog as ginciau vaziuojancius antra, kai pirma laisva, ar letinancius eisma, kas yra visiskai ne tai, ka norejau pasakyti. Cia tas pats, jeigu kazkas su BMW padarytu pazeidima, as pasakyciau, kad BMW geri varikliai, ir tai butu palaikyta, kaip pazeidejo teisinimas. Keista logika. Anyway, nebeturiu ka daugiau pasakyti sioje temoje. Geros dienos visiems.
immortallt 2017-06-28 10:22
kernel, niekas niekur ir nesakė, kad 135.3 punktas, ar dar kuris kitas punktas leidžia viršyti leistiną greitį. Tik dar kartą, mes (na bent jau aš) sakau, kad tai, jog laikaisi leistino greičio, leidžiama nepaisyti kitų eismo taisyklių, pvz 119 ir 125 punktų. Ir kad būtent 119 ir 125 punktų nesilaikymas sukuria avarines situacijas, o ne protingai viršytas leistinas greitis. Įtariu, tau labiau stringa tokie, kurie pradeda drąskytis paskui važiuojantys, niekas jų čia neteisina. Bet nematau ir nieko bloga, jei porąkart mirkteli, kai atvažiuoja, ilgosiomis ir užsižiopsai. Būna, kad lenki koloną kitų ir užsižiopsai bei nepastebi, kad artėja. Aktreipia dėmesį ir pasitraukti, kad netrukdyti kitam eismo dalyviui. Kitiems deja tai kažkoks orumo įžeidimas, kaip ir darbas turbūt.
Instruktorius 2017-06-28 16:08
http://www.delfi.lt/news/daily/crime/kl ... d=75074324 Sioje atkarpoje greitis max 40, ... lenke ar apvaziuoti norejo, pedalus sumaise nesumaise, koks skirtumas, nebutu greitai vaziave, nebutu i nama ipuole.... Uztai daugiau pagarbos vieni kitiems ir maziau radaru reikes stayti, ir piktintis kad valstybe tik ir tenori pasipelyni is vargsu vairuotoju.
HardAxe 2017-06-28 16:25
aš labiausiai sutinku su FtBall iš nuomuonių. Jei apvažinėji fūrą 110 ir kažkas atvažiuoja, gali paspausti iki 130 kol aplenksi. Jeigu apavažinėji 130 ir kažkas iš kilometro mirksėdamas atskrenda 180... Vienintelis atvejis, kai turėtum kažką daryti būtų mėlyni švyturėjai ant tos atlekiančios mašinos, kitu atveju tai jo problema. Iš mandagumo, norint pateisinti save ir t.t. ir pan aišku galima viršyti greitį, bet viešai reikšti nuomuonę, kad norėdamas naudotis viešaisiais keliais kasdieninėse situacijose turi būti nusiteikęs viršyti greitį yra blogai. Tas pats kaip nutylėti kai matai, kaip kažkas nubraukia mašinos šoną ir pabėga, pasitraukti su močiutės rankine bėgančiam vagiui ir t.t yra blogai.
Nerealiai 2017-06-28 17:10
Trukt už vadžių ir vėl nuo pradžių. Kai kurie nenori matyti apie ką kalbama, interpretuoja savaip KET. Tam pačiam vakariniame aplinkkelyje, jeigu visi važiuotu pirma juosta, nes važiuoja leistinu 90km/h, nusidriektų nežmoniška eilė. Tos trys juostos yra išsklaidyt srautui. Tai nereiškia, kad pirma juosta važiuoti reikia 90km/h, antra 110km/h, o trečia 130km/h. Jeigu pirma, antra juosta laisva, taip trečia juosta važiuoti tikrai nedera, nes reikia laikytis dešinės pusės. Tačiau jeigu pirma, antra juosta taip pat pilna važiuojančių automobilių, tai trečia gali važiuoti be problemų, nes kaip jau ir sakiau, trys juostos skirtos srauto išsklaidymui. Jeigu kažkas su savo sportiniu sedanu užsimanė važiuoti 130km/h, o visose juostose yra automobilių, tai niekas jam neprivalo nei trauktis nei ką, nebent pats nori, maksimalus greitis 90km/h, ne autobanas tas aplinkelis, kaip ir likusios miesto gatvės. Magistralėse, greitkeliuose dažniausiai būna laisviau ir pasitraukt į dešinę nekyla sunkumų, tačiau jeigu tuo metu lenki (tikrai ne kaip čia kiti bando sakyt ant 90km/h), o kažkam užpakalis kaista, nes per daug arklio galių po kapotu, tai čia jo paties problema ir tuos visus mirksėjimus, pypinimus, reikėtų ignoruoti, o tie kurie prilipę 130km/h ir didesniu greičiu prie buferio turėtų būti baudžiami už saugaus atstumo nesilaikymą. Dar sykį nereikia iškraipyti savaip KET. Maišytis kitiems? Visai ne egocentriškas išsireiškimas... Būtent egocentrikai įsivaizduoja, kad kuo daugiau spaudi greičio pedalą, tuo esi pranašesnis kelyje ir visi kiti turi trauktis. Kiek tenka pastebėti Vilnius-Kaunas greitkelyje, tokie egocentrikai visą laiką patys važiuoja antra juosta, net kai jau visus ir pravažiuoja nesitraukia į pirmą juostą, nes jie per kieti važiuoti pirma juosta, bet prie kitų privažiavę krauna į kelnes, maždaug traukis.
FtBall 2017-06-28 17:32
, jog tavo išvados klaidingos. Nežinau ar teisingai girdėjau, bet kiek girdėjau, tai apgailėtinas sprendimas buvo Anykščiuose. Trumpai - vaikas pavogė motociklą, važiuodamas šalutiniu keliu atsitrenkė į mašiną, kuri važiavo pagrindiniu keliu. Po kelių dienų mirė. Tai dabar toje vietoje pastatė STOP ženklą. Nes... vaikas, be teisiu, su vogtu moticiklu tikrai žiūri į kelio ženklus. Panašiai klaidingos ir tavo išvados - greitis niekada nėra priežastis. Dėl greičio - keičiasi tik pasėkmės, bet įvykio tai niekad nesukelia. Pvz: * Sprogo padanga - kaltas vairuotojas, kad naudojo netinkamas padangas. * Nespėjo sustot - kaltas vairuotojas, nes nesilaikė saugaus atstumo. * ...
Instruktorius 2017-06-28 17:46
Padangos nesprogsta delto kad leciau vaziuosi kaip ir delto kad greiciau vaziuosi, o lekdamas greiciau ziurek del didelio greicio ir avarija. Kai nespeji sustoti visada kaltas greitis, o mazesniu greiciu atsitrenkus pasekmes visada mazesnes. ... Neagituoju kad tiesiame kelyje vilktis ir vaziuoti issiziojus, tiesiog musu kraste vairuotojai visada 90 proc vaziuoja labai greitai, uztai pristate zenklu, sumazino greicius, kad visi , tie kurie moka,nemoka, mato ir nedamato galetu vazineti. Kas galima Tau , gal negalima man. Ir nebereikalo kiekviena diena zusta zmones keliuose, tikras karas, be karo. Del aplenkimo/apvaziavimo, o jus neprimetat kad masina gal nedatempia iki 130 km taip staigiai ir dar reikia netrukdyti aplenkiamai/apvaziuojamai vaziuoti, ir manevras baigiamas tik tada kai saugu baigti manevra, t.y kai matai lenkiama/apvaziuojama, per galinio vaizdo veidrodeli? Tai tokiu vaizdu prisiziuriu, kad beveik visada galima kviesti policija, neleidzia baigti manevro, pypina apvazineja ta kuris dar pats apvazineja 1 juosta vaziuojanty, , ir galu gale pasiveji ji prie kelio susiaurejimo del remonto , o lekia skuba... atvaziuoja i miesteli , keliom minutem anksciau... bet rizikuodamas atsitrenkti i briedi....
Nerealiai 2017-06-28 17:51
Niekada nėra priežastis... Panašiau į interpretavimą kaip kam labiau patinka. Jeigu keičiasi pasekmės, tai vadinasi yra priežastis, tiksliau viena iš priežasčių. Važiuodamas 60km/h ir į kelią išbėgus stirnai galimai sustosi laiku, važiuodamas 100km/h galimai nespėsi sustoti ir pats susižalosi. Taigi greitis bus priežastis, ne vienintelė. Aišku gali samprotaut, kad priežastis buvo ne pačios geriausios padangos, stabdžių kaladėlės galėtų būti geresnės, reakcijos laikas mažesnis, kelias sausesnis ir t.t. Bet greitis vis tiek bus viena iš priežasčių. O pasekmė/įvykis yra priežasčių visuma.
Instruktorius 2017-06-28 18:07
O autostaradoje norint "normaliai" vaziuoti reikia vaziuoti "vidutinisku" 160 km greiciu, ir antra juosta, nes kai paveji kanors jis butinai deda gazo, ir kai mato kad nebetraukia masiniukas tada , tada tik traukiasi, nes pirma juosta niekas nevaziuoja 130 tai ;lenktyniati reikia...... cia absurdas, dazniausiai buna aplenkineji leciau vaziuojanti, tai atsauna is galo mersas ar seip nauja masina, ir privaziuoja taip arti kad ne metro nera, o mes skrendam 120,,,,,, tai ar cia pagarba, nejau neeina suprasti kad pasitrauks ir pirmyn skrisk... Isvis kalbeti diskusijos forma apie eisma yra visiskas nesusipratimas, nes vairuojant situacijos keiciasi kas sekunde, daugybe varijaciju, daugybe zmoniu su skirtingais pasaulio suvokimo gebejimais, uztai ir sakau paskaitykite pati pirma lapa , virseli is geltonos keliu eismo taisykliu knygeles ir vaziuokite pagarbiai vieni kitu atzvilgiu, nes kiekvienas mes esame savotiskai teisus.