Elegantiškasis „ID. Charger“ - kiek kainuos ir kokias galimybes pasiūlys „Volkswagen“ elektromobilių įkroviklis namams? (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Paramotoras 2019-09-13 15:56
Su 400v padare nesamone. Norguos, o tai didele elektricku rinka., 230v ir realiai tik 1 faze pavyksta naudoti kas apriboja galinguma iki 4.5kw berods. Tik teslos ir dar kazkurio gamintojo stoteles sugeba suvalgyti 230v 3 fazes ir atiduoti 11kw. Na dar papildomai reikia dc type b berods nuotekio automato kuris vel kainuoja nesveikus pinigus. Programeles nafik reikalingos vartotojui. Taip kad cia paprasciausias neapgalvotas wall chargeris.
AAA000 2019-09-14 00:43
tu cia gal kazka maisai. makenen jungtis is esmes ir yra iprastas 400V trifazis. tik su pora papildomu kistuku. kur tipo aktyvuoja ikrovimo rezima, kai ikisi i rozete. o silpni elektromobiliai - tiesiog su netalpiu akumu - tiesiog net nepalaiko trifazio rezimo. ne ikroviklyje cia beda. ten akumu turi but gal apie 40kwh+ eiles, kad trifaziu rezimu imtu. DC ikrovos rezimas yra tiesiog bendras rezimas. kur ima jau is visu faziu iskart. as kaip suprantu abu rezimai vienu metu tiesiog negalimi ir tiek. visa kita ten elementarios apsaugos. dar cia brangiai nori. rinkoje nonaminiai ikrovikliai, kur is tikro reiktu vadint tiesiog kitokios formos trifaziai kistukai su laido gabalu - gal po 150-180€ mazdaug eina. o tas signalo valdiklis, kur butina dalis, gal kokiu 10-20€ eiles. ikrovikli gali susikomplektuot ir pats. visas ismanumas - tai kad kelios LED lemputes mirksi ------ man tai kitas klausimas kyla. jei ivado minimumas elektromobiliu ikrovimo jungciai 11kw - tai ar neturetu pvz Lietuvoje koki istatyma ivest - kad privalomas ivado minimumas butu ne maziau 11kw. i bet kuri privatu nama ar garaza - kur potencialiai bius ikrovos vieta elektromobiliams. dabar gi visokios nesamones su ivado galingumo ribojimais vyksta... turi ten galingumus issipirkinet. ir cia tipo skatinimas elektromobilizmo is valdzios puses? pagal mane cia elementarus pagaliu kaisiojimas. ir dar kazka kliedi apie mokescius uz tersima... kai realiai dabartine valdzia draudzia elektromobilizma ribojimais jau istatyminiam lygyje... uzsieny aplamai tokiu nesamoniu ner - ten jei vartoji daug - dar tau tarifines nuolaidas taiko... o cia debilai riboja galingumus - tai kaip tada vartot?... prisipirkt liaudis tu elektromobiliu greit gali. bet bus tokia situacija - kad juos ikraut - turesi pirkt koki dyzelini generatoriu - nes elektros tinikai per silpni... ismetines tiesiog apsaugos prijungus elektromobili... ir visiem pofig - vaizduoja ten kazkokius eko zalius ir kaip auto mokesti rinks tekalba...
Paramotoras 2019-09-14 01:13
Pizdis. Sau staciau tad zinau. Ioniq turi onboard 7.5kw chargeri kas leidzia nuo 0 iki 80 proc per 4 val. Deja vienfaziai atiduoda tik 4.5kw. O ir net tiek isbalancuoja padoriai ivada. Tad teko imti teslos chargeri nes taip pigiau ir tai yik vienas is man zinomu dvieju.