Ypatingo automobilio kūrėjas stebisi nesulaukiantis paramos - kodėl per 3 minutes užpildomu elektromobiliu nesidomi nei pramonė, nei politikai?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Evil Goku 2020-06-19 19:11
kas čia per daiktas?
AAA000 2020-06-19 19:34
metanolio kuro cele. ------ esme yra atpigint technologija. kad ipirktu kritine dauguma vartotoju. panasiai kaip daro Muskas. o cia visa gyvenima priprates svaistyt didelius pinigus - nieko taip ir nesukurs, kad pakeistu pasauli. nors technologija tikrai puiki.
NekenciuReklamos 2020-06-19 20:57
Video + broshiuru tipo aprasymas: https://www.rolandgumpert.com/en/nathal ... fuel-cell/ Privalumai IR Minusai: Advantages - Ethanol is produced by fermentation - renewable source of energy It contributes to a reduction in global warming Ethanol is less toxic than methanol Disadvantages - The platinum-based catalyst is very expensive Evaluation - The fist vehicle powered by an ethanol-based fuel cell was developed in 2007. However, the development of direct Ethanol Fuel Cells is generally lagging behind that of hydrogen fuel cells because the hydrogen fuel cell is much closer to providing an everyday solution to the problem.
Giedriax 2020-06-19 23:17
Jei į elektromobilį reikia pilti kurą, tai galbūt jis nėra elektromobilis?
immortallt 2020-06-19 23:24
Tai kad vandenilio gamybos ir transportavimui dar reikia kaštus sumažinti kokiais 60-70%. Ir čia nėra kažkokios naujos šakos, kur progreso nebuvo. Technologijos tobulintos jau šimtmetį. Metanolis ar etanolis realiai tas pats kas su biokuru į automobilius. Pereinamajam sprendimui gal ir gerai, ilgalaikiui sprendimui - dvejoju, nes kiekių visam pasauliui reikės didelių. Energetiškai irgi man rodos nebus efektyvu. Reikėtų dar pasigilinti, per daug niekad neknaisiojau šitos temos.
jordanbn2 2020-06-20 01:03
Tai nera gerai is biokuro. Svarstyta jau tema. Dirvozemio erozija pagrindine problema.
punktyras 2020-06-20 07:09
Ne visi elektromobiliai yra troleibusai.
AAA000 2020-06-20 19:18
grynas vandenilis turi problemu kaip ir cheminiai akumai. sunku ilgai ir prognozuojamai saugot energija. o va metanolis, etanolis ar ten kokie nors spiritiniai skysciai - sitos problemos nera. su sitais skysciais musu technologijos moka dirbt labai lengvai ir prognozuojamai. net buhalterius eina to apmokyt bet yra kita problema - technologinio pobudzio. kai skystis negrynas kaip vandenilis, ar ten koks nors kitas nesudetingas tirpalas - sudinai dirba pati kuro cele. reikia kokiu nors labai stabiliu medziagu - tipo kaip auksas, platina ir panasiai. ir dar paciu celiu darbo resursas trumpeja, prasteja savybes ir pan... tiesiog viena problema pakeicia kita... bet jei ziuret technologiskai - nu tai vistiek geriau negu gamint platininuota vienkartini katalizatoriu ir ten keliais procentais pagerint "eko" debilizma duslerkoj. ar geriau turet visa technologija pilnai svaria, su ta pacia nusidevejimo ir brangiu elementu "problemele". cia jau manau geresnis pakaitalas. nors ir probleminis. akumuliatorinis elektromobilismas irgi nera svarus - jis ekologine problema uzkasa akumuose. ir va cia jau reikia skaiciuot - kad realiai svariau. ar celiu nusidevejimas, ar akumu nusidevejimas. ir pagal mane - kiekiai nesulyginami. akumai ters masiskai. celiu tarsos lygiai aiskiai butu mazesni. kaina nera taip labai svarbu. ji svarbu tik kad butu technologija prieinama masems. o jei viena technologija svaresne ilgalaikej perspektyvoj - ji ir turetu but politinis prioritetas. mokestine nasta turetu but mazesne ar nuline. statai prototipus ir ten labai lengva viska ismatuot ar paskaiciuot. dabar ciuvakas turi puses milijono euru prototipa ir aiskina kazkokias nesamones apie paramos trukuma... va tegu 50k€ prototipa padaro su panasiom savybem - apipils ji investuotuojai milijardais. bet jis to negali - per silpnas konstruotojas
conjurer 2020-06-21 00:54
Kol ratai varomi elektros varikliu - taip. Kalbant apie kuro deginimą, tai visi elektromobiliai kurie yra naudojami ne prancūzijoje teršia orą kaip vidaus degimo variklius turintys automobiliai.
Giedriax 2020-06-21 14:50
Jei automobilis naudoja 2 energijos rūšis, tai jis yra hibridinis. Bent jau internete radau tokį paprastą paaiškinimą. Kodėl straipsnio pavadinime pavartotas žodis "elektromobilis"? Dėl skaitytojų skaičiaus. Jei pavadinsi teisingai, t.y. "hibridinis automobilis" - sulauksi galbūt tik pusės skaitytojų. Skaitytojai = rodoma reklama = pajamos už parodytą reklamą.
conjurer 2020-06-21 15:20
Tokiu atveju visi vidaus degimo variklius turintys automobiliai turi vadintis hibridiniai, nes starteris varomas elektra, ir pasistengus galima vien tik su starteriu nuvažiuoti kažkiek metrų. Manyčiau Hibridinis yra kai egzistuoja tiek vidaus degimo variklis tiek elektrinis, ir jie abu gali sukti ratus, kartu ar pasikeisdami. Jei ne, Tesla automobilius reikia vadinti "Cheminiais hibridais" nes cheminė energija verčiama į elektros energiją.
immortallt 2020-06-21 20:56
O pomidorai yra vaisiai bei arbūzai uogos.