„Mercedes-Benz“ suteiktas pirmasis pasaulyje leidimas naudoti autonominio vairavimo sistemą

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

conjurer 2021-12-31 16:51
Tai nėra perteklinė informacija. Iš programos pusės tai papildomas sluoksnis, kurį mašinio mokymosi algoritmai gali naudoti kaip papildomą kintamąjį objektų atpažinime. Tai labai pagerintų objektų atpažinimą iš kamerų. Taip pat tai nereikalauja tiek kompiuterio resursų, kiek nuotraukų analizavimas. Aišku pasikliauti vien lidar ir sonarų informacija irgi negali, na nebent bekelėje. Kamerų didžiausias pliusas tai kad jos gali atpažinti kelio ženklus, ir nustatyti automobilių spalvą, kad juos galima būtų tiksliau parodyti automobilio ekrane. Visos technologijos turi pliusų ir minusų. Aš būčiau linkęs važiuoti su automobiliu kuris pasiima visus tuos pliusus, nei tuo kuris neturi vieno iš "pojūčių".
Creatium 2021-12-31 17:07
Jeigu neklystu, tai buvo minėta, kad Tesla naujuose automobiliuose (kur yra geresnės kameros) nebenaudoja ultragarso daviklių Autopilotui. Bet gal ne tai būsiu supratęs.
Creatium 2021-12-31 17:12
Tu sakai nėra, o krūva inžinierių Tesloje sako, kad yra. Aš linkęs labiau pasitikėti jais, nei tavimi. Nepamiršk fakto, kad AI sistema su visais objektų atpažinimais ir trajektorijų modeliavimais turi veikti vietiniame automobilio kompiuteryje. Tai ne tas pats, kas paleisti sistemą ant super kompiuterio. Per didelis duomenų kiekis įneš papildomų skaičiavimų poreikį, bet jo duodama nauda gali nusverti daromą žalą (pvz., jeigu reikėtų nuimti resursų nuo kamerų ir duot Lidarui arba ilgėtų sprendimų priėmimo laikas - kas iš to, kad tu greičiau atskyrei, kad čipsų pakelis vėjyje juda 1m/s greičiu, jeigu tavo sprendimas stabdyti ar ne vėluoja 0.3 s?)
Benediktas 2021-12-31 17:29
Nenaudoja priekinio atstumo radaro. Sulygino duomenis, pamate kad koreliuoja su kamerų duomenimis ir išėmė. Kol prasčiau apdorodavo kamerų duomenis - negalėjo to padaryti.