„Ford“ grasina atstovybėms - „nesilaikysite taisyklių, negausite „F-150 Lightning“  ()

„Ford“ į elektromobilių amžių kol kas žengia lėtai, bet užtikrintai. „F-150 Lightning“ be jokios abejonės bus labai populiarus elektrinis pikapas. Ir, panašu, jį rinksis dirbantys, pikapus mėgstantys žmonės. Tačiau šio modelio populiarumas verčia „Ford“ griežtai kalbėtis su atstovybių savininkais.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Atstovybių svarba skaitmeniniame amžiuje apskritai mažėja. Na taip, platų atstovybių tinklą vis dar galima išnaudoti labai efektyviai, bet automobilių pardavimus galima skatinti ir centralizuotai. Tiesą sakant, „Tesla“ demonstruoja, kad gamintojai patys gali užsiimti pardavimu. Užsisakykite automobilį internetu ir po kelių mėnesių jis bus pristatytas prie jūsų durų.

Tačiau JAV atstovybes saugo įvairūs su paskatinimu priimti įstatymai bei profsąjungų susitarimai. Sunku tikėtis, kad atstovybių tinklai subyrės vien dėl internetinės prekybos. Bet ši sistema gali supūti iš vidaus.

„Ford F-150 Lightning“ rezervacijos vis dar plaukia, nors aišku, kad gamintojas jų neišpildys bent kelis metus. Atstovybės tuo naudojasi ir kai kur jau pradėjo kelti kainas. Kaip jums papildomas 30 tūkstančių dolerių antkainis, kad savo „F-150 Lightning“ gautumėte anksčiau? Tai neigiamai veikia ir „Ford“ reputaciją.

 

 

Tiesa, „Ford“ neturi būdų pakeisti atstovybių nustatomą kainą. Tiesą sakant, JAV yra įstatymų, kurie draudžia gamintojams kištis į pardavėjų-pirkėjų santykius. Atstovybės gali nustatyti kokias tik nori kainas ir „Ford“ negalėtų net pabandyti papūsti prieš vėją. Tačiau yra veikla, kurios „Ford“ gali netoleruoti.

„F-150 Lightning“ rezervacijas pateikę klientai kai kur yra prašomi papildomai sumokėti už aukštesnę vietą eilėje. „Ford“ mano, kad papildomi depozitai ar kiti mokėjimai kenkia markės reputacijai ir trukdo klientams paversti rezervacijas užsakymais. Dar svarbiau - tai prieštarauja „Ford“ ir atstovybių susitarimams. Taigi, taip besielgiančios atstovybės sulauks atsako - joms skirtos „F-150 Lightning“ alokacijos gali būti perkeltos kitur.

 

Be to, „Ford“ siūlo atstovybėms įtraukti „nepardavimo“ sąlygą į pardavimo sutartis. Ši eilutė turėtų neleisti pirkėjams įsigyti „F-150 Lightning“ ir iš karto automobilį parduoti brangiau. Tai - tik rekomendacija ir atstovybės neprivalo jos klausyti.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Technologijos.lt
(20)
(4)
(16)

Komentarai ()

Susijusios žymos: