Tyrimas: Lietuvoje turėtų atsirasti net 262 tūkst. elektromobilių – plėtrai sąlygos palankios

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

HardAxe 2022-02-15 16:42
Man tiktų/patiktų EV, bet man reikia bagažinės į kurią telpa šuo+kažkas ir priekabos kablio. Dar turi už vairuotojo tilpti vaiko kėdutė. Ir ką dabar daryt? Tokių įperkamų EV negamina. Bent jau įperkamų.
donatasv 2022-02-15 16:55
Su tavim ginčytis kaip su pliku pešiotis Jei nežinai kaip vertinama audi vs reno. Nesugebi įvertinti mini vs karavnas, net nesugebi suprast automobilio klasės skirtumų. Tai ką su tavim galima diskutuot? Ar čia turiu parašyti vos ne straipsnį "for total idiots"? Žmogau atsipeikėk. Neturi noro gilintis tai nors nesvaik ir nevemk į eterį nesamonių.
donatasv 2022-02-15 17:07
Va šita tavo idėja, kad paliekam 20kwh akuma pastoviam naudojimui, o reikia didesnio prašau atvažiuok įmesim papildomai dienai dviem, savaitei ir panašiai man patiko. Realiai išspręstų daug problemų pradinę auto kainą sumažintų smarkiai, ir su svoriu mažiau problemų kam tampyt 100kwh batareiką, jei tu ja panaudosi į mėnesį kartą, ar net dar rečiau. Taipogi nebelieka pastovaus kaitaliojimo problemų, 10%/15% nusidėvėjimas jau netiek aktualus. Mano mintis imt elektromobilį, reik toliau pavažiuot nuomotis kitą auto, bet čia dar geriau
kestutisz 2022-02-15 17:09
Čia irgi juokingas momentas - tai ir daugiau atitiktų koks Cybertruck'as, jo net kaina buvo planuojama visai nieko. Bet... 6.5metro ilgio auto, nuvažiavimui iš vieno rančos galo į kitą arba irgi tik kaip papildomas auto - bet ir tai tik paveiksliuke ir vienam demo :) Kur tarpiniai variantai (klasikinio universalo gabaritų) - neaišku.
HardAxe 2022-02-15 17:41
yra prabangių sprendimų. Bet ala Golf SW kėbulo automobilių už tautovežio kainą - nėra. Priekabą tampau dažnai, bet neperkraunu ir trumpais atstumais. (statybinės lentos, visokie krūmai išmetimui).
donatasv 2022-02-15 17:47
Nepradėk apie priekabą, aš jau atsiemiau praeitoje temoje durnu išvadino, pagal kai kuriuos geriau pasisamdyti sunkųjį transportą ir tau išveš, atveš, dronu atskraidins belenkaip kitaip, kad tik pateisint mažą elektromobilį
Xdmin 2022-02-15 18:54
O kuom hibridai zmonems neitinka? Kaip Opel Ampera arba Mitsubishi Outlander PHEV ? Apie 70km baterijomis yra pats tas jei turi rozete, daugiau mieste retai ir prireikia, o visais kitais atvejais - turi generatoriu.
kestutisz 2022-02-15 19:06
Už hibridus nesumoka kiti piliečiai (parama, lengvatos). O ir šiaip - na nesiderina su idėja kaip ten "EV nėra kam gesti" (toks vienas labiausiai WTF argumentų VDV vadeliotojui) bo prie galimų mechaninių+elektronikos problemų pridedam naujų, didelios galios elektronikos problemų :)
Marius.brn 2022-02-15 21:42
O paslaugos teikejas manai automatiskai rinkoje netures isipareigojimu pries klienta nuomodamas baterija? Jei nuomoji masina ir uzkala variklis pats vaziuoji i servisa? Eksplotavimo salygos bus irgi apibreztos kontrakte. Tai kad sutinku, apribojimu/salygu gali buti klientui daugiau, nei esant baterijos savininku. O siais laikais "stebeti baterijos temperatura" maziausia problema tokiom tech kompanijom. O kad ir kaip tu naudosi batereika, tai jau bus NIO problema. Greito krovimo greicius vienaip ar kitaip apribos pagal savo standartus, o ir kad nuvaziuosi uz sienos ir isikrausi rusiskos elektros kaliningrade, tai zinai, nebus kaip su kontrabandiniu smirdanciu dyzeliu
gytis13 2022-02-15 23:15
Labiau tikėtina kad atsiras talpesni elementai ir keičiama baterija pasidarys neaktuali. Manau kad dauguma tų elektromobilių gamintojų kompanijų to tikisi. Todėl sukti galvos dėl išimamos ir nuomojamos baterijos niekas nesivargina. O automobilis visgi ne mopedas, ir baterija didesnė ir brangesnė, ir ją greitai iškrapštyti gali būti sudėtinga. O va kad ir mano turimame dviratyje baterija padaryta nuimama kad parsinešti krauti namo ir tai nesudaro problemų.
HardAxe 2022-02-15 23:53
Aš nesvaičioju teoriškai, "jei kada reikės priekabos". Naudoju labai realiai, sezono metu kokį kartą į dvi savaites trumpais atstumais. Tas pats su didele bagažine. Ne "jeigu kada kraustysiuos", bet tuti tilpti retriveris ir vežimas. Kaip antras automobilis tikrai tiks bet koks spuogas. Tiesiog kolkas apseinam su vienu.
SventaKarvė 2022-02-16 00:44
Siūlymas daryti peticiją - faktas kaip blynas GondonMobilių svoris didesnis : 1. Jiems reikėtų įvesti papildomą kelių mokestį, labiau gadina kelius. 2. Būtina įvesti papildomą taršos mokestį - baterijos utilizavimui. Fanatams reikėtų pasiskaityti kokios gamyklos yra "statomos" ir kaip jos veikia kurios utilizuoja baterijas. Pirma - utilizavimo gamyklos yra PROTOTIPAI T.y.jos neveikė neveikia ir neveiks visu pajėgumu - bet reklama yra, galima rėkauti (kiek lietuvoje keliuose važinėja prototipų? tiek veiks tos ir gamyklos) . Antra , pagal ES reglamentus jei baterija sugebama utilizuoti 30~50%, skaitoma kad ji utilizuota ir turime ekologija, bet tie procentai gali būti tik korpuso dalis, o pati teršianiausia dalis taip ir lieka neperdirbta, o sudeginama/ištirpdoma chemijoje ir perdirbimui nepakliuna. 3. LT auto vidurkis, virš 10metų, t.y. liaudis sugeba įpirkti tik senus grabus. Buvo minčių imti kažkokią auto, pasiėmiau už 10.000€, nuvažiavus 120.000km, stovis normalus ( kažkas pasakė idealus...) Atsidarykite autopliusą ir patys pasižiūrėkite, kas yra iki kokių 15.000€ su minimaliu atstumu 300km.. FrezeNikrob? SudaSa01?? Kas tai per kosmosai? O jei reikėtų į verslo pusę pasiduoti, kur valanda laiko kainuoja 100€? Tai įmonė uždirbs tik 400€, o ne 800€?? Nes likusias valandas lauksiu kol pasikraus GondonMobilis? Kosmonautai žiūrintys pro iliuminatorių į žalią žolę?
donatasv 2022-02-16 07:17
Aš kitaip įsivaizdavau batareikos keitaliojimą, nuo įkrovimo iki iškrovimo ir mokestis už energiją. Čia gal verslui intensyvei naudojančiam EV, bet ne eiliniam žmogui. Logiška AAA pasiūlyta mainų sistema, talpa pagal poreikį ir moki už dienas ne už suvartotą energiją. Kada turi bazinę visiem mažiems reikalams, reikia didesnės prašau. Su tokiu pilnai sutikčiau ir pats naudočiausi. EV taptų ne tik miesto auto, bet su daug platesnėmis galimybėmis.
Xdmin 2022-02-16 13:36
Del sito maziausiai sukciau galva, juk realiai tie kasmetiniai aptarnavimai tera tepalo ir jo filtro pakeitimas. O jei didziaja dali ant elektros vazineji, tai nenustebdziau jei kokie long life tepalai bus naudojami kur kas 2 metus keisti galima. Zvakes, laidai, purkstukai - juos ir taip keiti ne dazniau nei 5 metai, o cia bus naudojami ne kasdien, tai karta per 10 metu zvakes naujas isisukti neatrodo taip blogai. Zinoma, jei planuoji ilgam naudoti automobili ir megsti viska pasikeisti is karto, tada nemazai visko atsiranda.
HardAxe 2022-02-16 14:08
keitimas krovėjui taip pat turi privalumų. Norint greit pakrauti, pvz autostradoj, turėsi turėt arba belekokios galios tinklą, arba buferinę bateriją. Visi stos krautis tik piko metu. Turint baterijų keitimo servisą per piką galima surinkti tuščias baterijas, tada nepiko metu jas daug tolygiau pakrauti. Dėl naudotų automobilių rinkos, tai nėr ką žūrėti ir lyginti. Normali elektromobilių pasiula atsiranda tik dabar. Iki šiol turėjom tik leis pionierinius modelius. Todėl tiem kas vairuoja dėvėtą ir ieško dėvėto nėra ko lyginti VDV su EV. VDV turi daug didesnę pasiūlą. Bet perkant naują, EV jau turi ką pasiūlyti renkantis. Kai ateis kokie 2027 turėsim neblogą pasirinkimą tarp 5-7metų amžiaus EV. Perdirbimas sakai? Kiek iš VDV alyvos ir antifrizo nepatenka į perdirbimo gamyklas? Kiek mazuto (labai taršių naftos perdirbimo atliekų) sudegina tanklaiviai? EV nėra medinis arkliukas, bet turi mažiau potencialo teršti.
immortallt 2022-02-16 18:46
Pirmiausia padangoms reiktų depozito mokestį įvesti ir ženklinimą įvežant į ES visas padangas, įskaitant sumontuotas ant automobilių. Lietuvoje vos ne pusė padangų, nebuvo oficialiai net įvežtos į šalį, t.y. nėra sumokėtas atliekų tvarkymo mokestis.
sub 2022-02-17 08:51
Ne plikas aš, tai gal papraščiau. Pradėkim nuo to, kad pirmas paklausiau kas tamstos nuomone yra "normalus automobilis". Įvertinti aš sugebu, bet atsakymo nesulaukiau, tad nėra ko vertinti. Aš atskiriu klases ir skirtumus, don't worry. Ne to klausiau. Tai pats atsakyk, ką galima diskutuot, jei į elementarų kalusimą "kas tas normalus auto" tiek rašyt komentarų reikia. Nerašyk viso striapsnio, išvis nieko neberašyk, kam tuščiažodžiaut be reikalo? Blyn kaip nevemt, jei pykina tavo nesamonės.
donatasv 2022-02-17 21:48
Viskas ir taip aišku kibiras vs audi (Audi / MB / BMW visada buvo prabangos simbolis). Nesugebi suprast? Durną ir bažnyčioje muša Man atrodo dar ilgai vemsi
sub 2022-02-18 08:42
Sorry, į bažnyčia neinu, nes nedurnas. Nesugebi suprast? Buvau kantrus ilgai ir pasitvirtino mano abejonės, tu eilinis marozas, budulis. Normalus automobilis jam yra = prabangos simbolis, rofl. Kestutisz dabar kyla respect levelyje, su paaiškinimu kad talpus auto yra normalus auto. Va čia tai suprantu. O šitas blyn - jam normalus auto - tai turi būt prabangos simbolis. Dar parašyk modelį, pačekinsim ar tirkai prabangus, nes be S klasės ir maybach, bei BMW 7 ir X7, nelabai tos prabangos yra, o spėjų šitų modelių su tokiu proteliu nelabai įpirktum. Oj blyn. Aš geriau jau važinėsiu su kibiriuku ir milijonu kišenėj. Prabangos simbolis spėju reikalingas smegenų disfunkcijai ir proto trūkumui kompensuoti. Sėkmės taupant