Ar keisti alyvą?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

sarkusz 2009-10-15 17:20
Taip ir likau nesupratęs kur to buvusio "Castrol" darbuotojo nuomonė pagrįsta? du kart parašyta tas pats, kad būtina keisti alyvą ir tiek.. o antraštė revoliucinė..
ligonis 2009-10-15 17:55
tai tipo, jei jau vadybininkas esi, tai ismanai visus techninius sprendimus? ar tais laikais zmones vadovaudavo tik tuo atveju, jei suprasdavo kas vyksta ju gamykloi?
Monteiro 2009-10-15 18:13
Tai reikia keist ta alyva ar ne?
creator 2009-10-15 18:35
Ką nori tą daryk - automobilis tavo
Robinis 2009-10-15 19:18
aisku reikia keisti as pasikeiciau ..tai varikliukas visai kiaip dirba jei nekeisi tai tavo bedos cia tas pats kaip sakyt ,kad nereik keisti filtru masinoj nu krc vejai alyvos keitimas - tai nera mistinis ar isburtas dalykas
Stratosfan 2009-10-15 19:30
Jeigu jis kas mėnesį po litrą papildydavo naujos, nes seną varydavo lauk ir važinėdavo nedaug, aš tikiu, kad nuvažiavo tuos 350000 kilometrų per kažkiek laiko nekeitęs tepalo, nes alyva nespėdavo susidėvėti nuolatos papildant šviežia. O keisti reikia būtinai, ypač jeigu motoras nenaujas, nes senas tepalas netenka savybių, kurias aprašė šitam straipsnyje.
blizzard 2009-10-15 20:32
žinoma kad reikia, juk parašyta o ir liaudies išmintis byloja, kad "atrabotkė" naudojama pagrinde tik laužui greičiau užkūrti bent jau aš ja tam nuodoju.. ir šeip gerai patepliojimam, kokio karučio rato ašiai, arba malkinės durų vyriams kad negirgždėtų.. nors ir tai greit lietus nuplauna.. nežinau iš tikro su kokia mašina jis ten pravažiavo 300000km ir kokio stovio ta mašina po tokio važiavimo liko.. jau čia padėvėtą nusiperki, kur keli šeimininkai turėja ir ji pravažiavus kokius 250000km, keiti tepalus, o ten jis vienas tiek pravažiavo nepakeites tepalu.. kvepia noru dėmesio..
Noriu_miego 2009-10-15 21:48
Ant turbininiu masinu tepalu ir ypac oro filtro keitimas ypac svarbus, nes apsinesus oro filtrui i turbina pradeda siurbt tepala, eina grazus melyni dumukai
lape 2009-10-15 21:53
Anokia čia naujiena - amerikonai dažnai nekeičia jokių alyvų - kaip nusiperka taip ir važiuoja.
blizzard 2009-10-15 21:58
vo šita info buvo man naudinga, dabar zinosiu kodel paspaudus dugna is mano opelio melynas dumelis pasirodo kartais
langas 2009-10-15 22:46
as tai tikrai sutinku kad reikia keisti, bet kad ten riba yra jauciu ant kokiu 23000 tai tikrai. tikrai visi nori pasipelnyti.
StN 2009-10-15 23:01
Gyvenam kaip gyvenam, jei nori išgyvent - reikia palaikyt tam tikrą įeinančių pinigų srautą.
Smėlis 2009-10-16 17:03
aš tai skaitau reikia vietoj alyvos anglių pritrupinti ir tada oj koks geras bus tepimas.
Nerkashis 2009-10-17 01:30
Straipsnyje rašė, kad alyvai kenkia ir aplinkos temperatūrų skirtumai. Taip kad mūsų sąlygomis alyvą reikia keist kas 10 000 senesnėm ir kas 15 000 naujom ar apynaujėm.
kionig 2009-10-17 01:37
Dar kazkur maciau irgi internetini burbula, kur alyva neva su nanodalelem... Tai kam negaila savo masinos pameginkint ir isitikinsit, o ne vien patikesit, kazkokiu tai direktoriuku, kuriam, zinoma, naujos alydavos uzpildavo nemokamai.. P.S Sarlatanu visada buvo ir bus, taip pat su durniu ieskojimu...
Nerkashis 2009-10-17 01:48
Kai nusipirkau mašiną, pasikeičiau tepalus. Variklio darbas suprastėjo. Matyt "medučio" ar "daktaro" buvo įpilta. Dar pyliau rusiško priedo, kur rašė jog be tepalo galima 50-100km nuvažiuot. Nieko gero nepajutau. Mašina sena tai eksperimentuot negaila.
Edcka 2009-10-21 15:33
nukvako senis. Man tai išvis kvailas straipsnis, atrodytų didžiausias blogumas tai klampos didėjimas. Pirmiausia reikėtų pradėti nuo to, kad net ir su geriausiomis alyvomis, detalės vis tiek dyla. Dylant į alyvą patenka smulkios metalo dalelės, kurios alyvoje veikia kaip abrazyvas, t.y. judėdamos kartu su alyva ir susiliesdamos su detalėmis jas ardo. Kuo alyva senesnė ir kuo daugiau joje abrazyvinių dalelių, tuo detalių dilimas intensyvėja. Aišku, kažkiek jų nufiltruoja alyvos filtras, bet visų vistiek nesugaudo, be to karteryje metalo dalelės kaupiasi, o daug detalių tepasi taškymo būdu, ir tiesiai taškomos iš kartero. Kitas dalykas, kuris labiau aktualus mineralinei alyvai, alyva laikui bėgant sensta (ypač ilgą laiką veikiant ją aukšta temperatūrai), keičiasi jos cheminė sudėtis ir fizikinės savybės. Dėl to didėja trinties koeficientas tepamose vietose, ko pasekoje ne tik kad žymiai padidėja dilimas, bet ir dėl didesnio pasipriešinimo mažėja variklio naudingumo koeficientas, mažėja variklio naudingoji galia, didėja kuro sąnaudos. Nors sintetinės alyvos šiuo požiūriu pranašesnės už mineralines ( pvz. su sintetine drąsiai galima važiuoti iki kito keitimo 30% didesnį atstumą), bet ir jos sensta. Todėl alyvos keitimas pilnai atsiperka detalių ilgaamžiškumo, degalų sąnaudų sąskaita.