Studentų klaida? Katastrofą patyrusiame „Titan“ galėjo būti vienas labai neįprastas komponentas (Video)  (1)

„OceanGate“ paprašė studentų sukurti nebrangų akumuliatorių, kuris dar labiau sumažintų viso povandeninio laivo kainą, pranešė žiniasklaida.


Visi šio ciklo įrašai

  • 2023-06-29 Studentų klaida? Katastrofą patyrusiame „Titan“ galėjo būti vienas labai neįprastas komponentas (Video)  (1)

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

2018 m. „OceanGate“ kreipėsi į Vašingtono valstijos universiteto inžinerijos studentus, kad jie surastų būdą, kaip povandeniniam laivui pagaminti pigesnę „povandeninę ir protingą“ bateriją. Nors neaišku, ar baterija vėliau buvo panaudota „Titane“, incidentas rodo, kokį „OceanGate“ darbuotojai patyrė spaudimą tęsti projektą „mažomis sąnaudomis“, rašo „vice.com“.

Studentams buvo pavesta sukurti „ekonomiškesnį“ prototipą, kuris būtų „saugus“ ir, galiausiai, „įperkamas“. „OceanGate“ atstovai Markas Walshas ir Tony Nissenas rašė, kad tikslui pasiekti gali būti naudojamos „jau gatavos detalės“ ir „nebrangios grandinės“, todėl pats akumuliatorius atpigs.

Studentai galiausiai sukūrė prototipą, kuris, jų teigimu, buvo „maždaug 50 000 USD pigesnis“, rašoma straipsnyje. Jie pirko „dalis iš vietinės parduotuvės, nes buvo efektyvios ir ekonomiškos“. Universitetas teigia, kad tarp įmonės ir studentų nebuvo jokios komercinės partnerystės.

„Vice.com“ žurnalistams nepavyko išsiaiškinti, ar „Titane“ buvo įdėta „savadarbė“ baterija, ar ne. Tačiau po avarijos povandeninis laivas po truputį analizuojamas, siekiant suprasti, kodėl jis sprogo ir kas tiksliai sukėlė jo suirimą. Žurnalistai pripažįsta, kad galėjo būti sumontuota pigi baterija, nes dar 2019 metais aukščiausia bendrovės vadovybė kalbėjo apie finansinius sunkumus, kuriuos sukėlė tai, kad povandeninį laivą nuolat tekdavo remontuoti. Bendrovė taip pat stengėsi, kad pagal projektą būtų galima pagaminti daugiau tokių laivų.

 

„OceanGate“ atstovas Tony Nissenas teigė, kad siekdama išlaikyti „mažas“ sąnaudas ir „tęsti plėtrą“, bendrovė stengėsi būti kūrybiška, be kita ko, naudodama jau paruoštus sprendimus. Tikriausiai todėl povandeninio laivo valdymo sistemoje atsirado žaidimų pultas.

 

Finansinių problemų kūrėjai patyrė iki 2020 metų sausio, kai įmonė gavo papildomų 18 mln. USD. Interviu apie finansavimą generalinis direktorius Stocktonas Rushas sakė, kad kai kurie planai buvo „sustabdyti“, kol jis negavo pinigų.

2019 m. balandį nardydamas „Titanu“, povandeninis plaukiotojas Carlas Stanley išgirdo nerimą keliantį traškesį. Pranešama, kad kitą dieną po to jis atsiuntė S. Rushui el. laišką, siūlydamas „OceanGate“ generaliniam direktoriui atkreipti dėmesį į problemą ir pagalvoti, ką jis darytų, jei būtų šio projekto investuotojas.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
Autoriai: Vigmantas Balevičius
(27)
(1)
(26)

Komentarai (1)