Aviakompanijos niekada jų neperka. Kiek laiko „gyvena“ lėktuvų padangos (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

xilix 2024-03-22 14:16
Pagaliau normalus, padorus, informatyvus ir idomus straipsnis ne apie kara. Aciu!
HardAxe 2024-03-22 15:47
galinės padangos matai nenaudojamos važinėjant oro uoste? įdomu kodėl nėra ratų įsūkimo mechanizmo. elektronio, nuo oro srauto ar pan. Turėtų sumažinti tūpimo stresą jei ratas suktųsi +/- leidimosi greičiu.
mindaugas.vaitiekūnas 2024-03-22 16:14
Iš to A380 video, tai priekyje tik viena ašis - 2 padangos. Ir veikiausiai tik ji sukinėjasi, kas irgi padidina jos dėvėjimąsį. Tai tą būtent ir rašė: priekinių trumpesnis eksploatavimo laikas. Dėl to sukimosi, tai velnias žino. Gali būti ir tai, kad reikia pradėti stabdyti kuo anksčiau. O gal kažkaip įtakoja tą "touch the ground" momentą. Nors tikrai neatmenu varianto, kad tiesiog stengtąsi išventi papildomo svorio. Jeigu jau buvo pasišauta pakeisti lankstinukų/dokumentų popierių į lengvesnį vien dėl pačio svorio, kuris atrodytų gana nereikšmingas bendroj sumoj, bet pagal skaičiavimus neva turi padėti sutaupyti krūvą pinigų. Beje niekada neatkreipiau dėmesio į padangų dydį, bet tikrai nebūčiau pagalvojęs, kad jos tokios sąlyginai mažos