NATO analizuoja karą kurdama naujos kartos sraigtasparnį. Ukrainos pilotai padarė kai ką neįtikėtino  (2)

Pasauliniai aviacijos gamintojai tiria patirtį, kaip Ukrainos ir Rusijos ginkluotosios pajėgos kare naudoja sraigtasparnius Mi-8. Į tai bus atsižvelgta tobulinant orlaivius.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Kol kai kurios NATO šalys ruošiasi sukurti naują karinį sraigtasparnį, gamintojai aktyviai tyrinėja Ukrainos karą, kad rastų užuominų apie naudojimo ypatybes ir taktiką. Apie tai praneša „Defense News“.

Viso masto karas Ukrainoje parodė, kad ne tik aviacija yra lemiamas veiksnys kare, bet ir tai, kaip pilotai ja naudojasi. Tiek Rusijos Federacija, tiek Ukraina daugiausia skraido sovietiniais septintojo dešimtmečio Mi-8 tipo sraigtasparniais. Rusijos Federacija orlaivius naudojo dieną ir dideliame aukštyje, todėl tai buvo lengvas Ukrainos ginkluotųjų pajėgų taikinys. Ukraina savo ruožtu naudojo Mi-8 naktį arba anksti ryte itin mažame aukštyje.

„Viena iš Ukrainos pamokų visiems yra ta, kad tai, kaip jūs valdote savo sistemas, ginklus, transporto priemonę, gali būti lemiamas nei pati transporto priemonė“, – sakė „Airbus Helicopters“ vyriausiasis technologijų pareigūnas Stefanas Tomas.

Jis pridūrė, kad įmonės klientai iš naujo vertina, kaip maksimaliai išnaudoti įrangą. Dabar Europa per ateinantį dešimtmetį nori gauti naują sraigtasparnį. Karo Ukrainoje pamokos lems pokyčius pramonėje.

 

Planuojamas sraigtasparnis skirtas padėti sąjungininkams įvairiose misijose. 2022 m. birželio mėn. 6 šalys pasirašė memorandumą. JK, Italija, Graikija, Prancūzija, Nyderlandai ir Vokietija sutiko skirti 28 mln. USD naujo sraigtasparnio koncepcijai sukurti. Kanada turėtų prisijungti birželio mėnesį.

Tarp pagrindinių reikalavimų sraigtasparniui yra šie:

  • galimybė sukurti nepilotuojamą versiją;
  • atstumas – 1650 km;
  • keliamoji galia – nuo ​​10 iki 17 tonų.
Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(41)
(0)
(41)

Komentarai (2)