Naujausia Rusijos pabaisa – BT-3F. Išbandomas atšiauriomis klimato sąlygomis (Video)  ()

Šarvuotas transporteris pritaikytas arktinėms sąlygoms. Jis turi izoliuotą korpusą ir autonominę šildymo sistemą, kuri palaiko temperatūrą net ir išjungus pagrindinį variklį.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Rusijoje eksploatacijai ruošiami naujausi šarvuočiai BT-3F, kurie yra aktyviai bandomi ekstremaliomis klimato sąlygomis. Sprendžiant iš sausio 24 dieną socialiniuose tinkluose paviešintos filmuotos medžiagos, mašinos bandomos atšiauriomis žiemos sąlygomis snieguotoje vietovėje.

Vaizdo įraše matyti, kaip vikšrinis transporteris meistriškai įveikia nelygumus, mažas įkalnes ir bekelę, demonstruodamas savo galimybes.

Mašina sukurta BMP-3F pagrindu, tačiau turi nemažai pakeitimų, rodančių pritaikymą prie Arkties sąlygų. Šarvuotis turi izoliuotą kėbulą ir turi autonominę šildymo sistemą, galinčią palaikyti teigiamą temperatūrą salone net ir išjungus pagrindinį variklį.

BT-3F taip pat gavo specialius vikšrus su prailginimais, kurie sumažina spaudimą dirvai. Tai žymiai padidina pravažumą ant sniego.

Šarvuotasis transporteris skirtas gabenti pėstininkus ir specializuotus padalinius, taip pat gali tarnauti kaip taktinė vadavietė ir medicinos transporto priemonė.

Skirtingai nei BMP-3F, šis šarvuotas automobilis neturi bokštelio, o turi paaukštintą antstatą, panašiai kaip artilerijos valdymo mašina 1B172-2.

 

Kaip pažymėjo „Bulgarian Military“ karo stebėtojai, po oficialaus paleidimo BT-3F gali tapti potencialiu BTR-80 serijos 8×8 šarvuotų transporterių, kuriuos šiuo metu naudoja Rusijos jūrų pėstininkai, pakaitalu.

 

Kalbant apie taktinį pritaikymą, ekspertai rašo, kad šarvuotis atlieka svarbiausią vaidmenį okeaninėse karinėse operacijose, perkeldamas jūrų pėstininkus iš laivų į krantą. Sausumoje gali patruliuoti teritorijoje, palengvinti karių ir krovinių gabenimą ir pan.

„Tai atspindi senojo sovietinio modelio BTR-50P arba amerikietiškų amfibinių šarvuotų transporterių AAV7 filosofiją, tačiau BT-3F yra kompaktiškesnio dizaino, todėl keleivių talpa yra mažesnė“, – apibendrino stebėtojai.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(2)
(11)
(-9)

Komentarai ()