[ŽT] A-50 lėktuvų gamyba Rusijoje. „Atsižvelgiant į esamą situaciją...“ Ką skelbia ekspertas  ()

Netekusi dviejų A-50, Rusija norėtų pasigaminti daugiau tokių lėktuvų. Tai – ypatingai Rusijai svarbi skraidanti radaro stotis, padedanti koordinuoti raketų, bombų ir dronų atakas. A-50 gali nustatyti radarų vietas, pastebi orlaivius, atskriejančias sparnuotasias raketas. Vienas toks lėktuvas vertinamas 350 milijonų dolerių, Rusija jau neteko dviejų.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Rusai nori atnaujinti A-50 gamybą, bet Ukrainos aviacijos ekspertas Valerijus Romanenko teigia, kad tai nebus lengva. Taganrogo gamykloje yra du A-50 lėktuvai, kuriuos rusai ketina atnaujinti pagal A-50U standartus.

Romanenko teigia, kad Rusija toliau eksploatuos šiuos lėktuvus, nes jie atlieka pagrindinį vaidmenį oro gynyboje. Rusija jau kurį laiką jų negamina, bet per 2-3 metus atliko maždaug vieno orlaivio modernizavimą.

[Pasaulinė premjera!] Iš EU+kuponai+dovanos. Ypatingai galingos graviravimo staklės, kurios tiesiog daužo konkurentus (Video, „Mecpow X5“, „Mecpow X5 Pro“)
3657 1

Pasaulinė premjera!

Specialūs kuponai

Dovanos

Galioja iki 2024-03-31

Iš Europos sandėlių

2 metų garantijos

„Mecpow X5“ ir „Mecpow X5 Pro“ modeliai, įvairūs rinkiniai

Išsamiau

„Pirmąjį A-50U lėktuvą rusai pagamino 2011 metais. Jie turi dar kelis nemodernizuotus lėktuvus su sena sovietine analogine įranga. Jie yra sandėliavimo bazėse“, – pažymėjo jis.

 

A-50 elektroninės įrangos svoris siekia 20 tonų – tai yra gana sudėtingos sistemos. Atsižvelgiant į dabartinį elektronikos komponentų pristatymo tempą, mažai tikėtina, kad rusai per trumpą laiką galės gauti visus reikiamus komponentus. Naujo A-50 pristatymas gali užtrukti 5-6 metus.

(29)
(0)
(29)

Komentarai ()