Kas nutinka mirštant? Klinikinę mirtį patyrę žmonės dalijasi išgyvenimais

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Wolfy 2011-08-09 00:01
Protingas komentaras,pritariu jam 100%.Deje,cia musu visuomenes problema yra,kad kuo tiki aplinkiniai,tuo dazniausiai tiki ir asmuo tarp ju.O tam zmogui,kuris teigia ,kad zmones isnaudoja tik 5% ar kiek ten procentu klysta,nes zmogus isnaudoja dazniausiai visa savo smegenu pajeguma.Tiesiog tam tikros smegenu sritys atlieka savo darba ir bendrai paemus zmogaus smegenys dirba visu pajegumu.
vytautas50 2011-08-09 00:31
blizzard 2011-08-09 00:36
drįsčiau nenuvertint mūsų visuomenės šiuo klausimu, visi žinot kaip mes Lietuvaičiai reikalus tvarkom, kaip mokesčius mokam, kaip įstatymų laikomės.. tas pats ir su bažnyčia, visi esam krikščionys bet į bažnyčia einam tik 2 progom esant.. ir nereikia sakyt kad čia tik jūs tokie protingi ir taip darom, kiti irgi taip pat ryšius su dievu palaiko.. Taigi aš manau kad čia tik formalumas ir galbūt baimė, ne kiek dievo, bet baimė neturėt pritarimo jeigu nebūsi krikščionis krikščionių krašte, baimė kad kaip mirsi neturės kur tavęs pakast jeigu atsisakysi religijos (šitas gal man labiau galioja ). Gal kitose šalyse kitaip. Anyway tikėjimas labai remiasi į tradicijas, o kas manai labai nepatinka, kad mes stengiamės išlaikyt tradicijas, nes neva reikia mirt taip kaip mirė mano tėvai ir nekitaip, nes taip reikia.. Tai yra pasenęs mastymas kuris neveda niekur, puikiai matom kas vyksta dabar, kiek yra pažengiąs mokslas, kuris visada yra atviras naujovėms ir kiek yra pažengus religija, kuri yra uždara.. Tai ką kristus neva darė prieš 2000 metų tai yra vertė vandienį vynu ir vaikščiojo ant vandens, dabar mokslas daro užsimerkęs ir atskleisdamas visas paslaptis su tuo susijusias.. kalbu būtent apie bioniką, genų inžineriją, dievaži tie patys milteliai iš kurių alų daro, ohoho prieš 2000 metų tai būtų buve stebūklas o ne pasaka, kuria dauguma dabar dar tiki.. Ypač mane piktina mentalitetas, būtent vyresnios kartos, kuri save laiko labai pasaulietiška tikinčia ir gera, nors iš tikro yra rasistinė, kritikuojanti naujus dalykus, nepripažįstanti kitų įdėjų ir smerkianti mažumą. Iš kitos pusės žiūrint, reikia kad kažkas vienytų žmones, religija kol kas šį darbą atlieka, bet panašu kad socialiniai tinklai tą darbą daro dar geriau.. Tolerancija žmogus šiais laikais ugdosi pats ir drysiu teigti kad tas kuris remiasi savo susikūrta tolerancija, yra žymiai šviesesnės pasaulėžiūros atviresnis ir nuoširdesnis aplinkiniams, nei tas kuris turi galimybę žmogų sumušt ar pasiūst ant 3 raidžių ir po to nueit išpažinties.. Vis gi viskas yra orientuota į daugumą ir mažuma turi prie to taikytis, deje dar toli kol išbrisime iš tokios pasaulėžiūros, kol kas kaip matom esam tik viso šito pionieriai, tokių netikinčių ne tiek jau ir daug. Manau ir viliuosi kad ateityje niekam nebus įdomu su kuo tu praleidai savo gyvenimą, koks svarbus tas žmogus yra tau, kur ir kaip tu numiriai ar ką tu manai tai kad petras su danute gyvena nesusituokę, nes tai yra visiškai asmeniškas dalykas, nesidalintinas su aplinkiniais, gali su artimais žmonėmis diskutuoti tokiomis temomis, bet aplinkiniams neturėtų rūpėti ar tu gyveni santuokoje ar ne, tai visiškai asmeninis reikalas ir aš asmeniškai nematau tame jokio tabų, kaip dauguma jau per kaimą skalambija jeigu nesantuokinis vaikas gimė.. Beje iš asmeninės patirties, žymiai įdomiau kalbėti su tais kurie netiki dievu, nes kiekvienas toks pašnekovas yra savaip turtingas išmintim, o iš tikinčio nieko neišgirsi, tarsi enciklopedija išleista dideliu tiražu.. Tai tiek pamastymų prieš miegą, tikiuosi nenusišnekėjau į lankas.. p.s. Vytautai50 mokslas yra patikimiausias, nesvarbu kiek kas kam sumoka, tu žinau kad g-9,8m/s2 kad žemė apvali, kad žmonės buvo mėnulyje.. Apie bažnyčios įtaką ir pinigus, geriau nekalbėkim, nes jau kalbant vien apie monopolį tarkime europoje, būtent krikščioniškos bažnyčios monopolį, tampa aišku kad pinigai čia tikrai plaukioja nepatikimai, o sumos įtin didelės, na o ką mokslas? organizacijų tūkstančiai mokslininkų milijonai, juos finansuojančių komapnijų vėl milijonai ir t.t. jau vien iš to galima daryt išvadą kur yra skaidriau viskas.. nekalbu jau apie pinigų plovimo skandalus ir pedofilus dėl kurių vatikanas pastaraisiais metais pradėjo garsėt ir populiarėt.. Apie pranašiškus sapnus ir aš turiu šiek tiek patirties, visi žino kas yra dejavu.. Aš kažkada sapnavau labai keistą sapną, sapnuoju kad bėgu prieš veidrodį ant bėgimo tako ir taip sunku bėgt atrodo nukrisiu vietoj bet vis vien bėgu, tada veidrodyje matau save ir girdžiu "atsidaryk langą nes trūksta oro" tiesiog matau kaip kalbu su savim.. na ką atsikeliu ir iš ties kambaryje jaučiasi oro trūkumas, tada atsidariau langą ir toliau miegojau.. Bet taip buvo tik kartą gyvenime ir tikrai tai nebuvo dievas.. Tokius dalykus gali suprast ir sapne, ir tie visi pranašingi sapnai ar akstrasensai, tiesiog yra velniškai gerai mastantys žmonės, kurie pastebi tokias detales kurių nepastebi kiti kitą kart jie net negali paaiškint ką jie tokio mato, bet jie supranta kad tai ženklas pasakantis tą ir tą.. Matau kad religingi žmonės visada griebiasi taktikos "geriausia ginyba puolimas" Tai yra remesi dar nežinomais dalykais. Pateiksiu pavizdį. Tarkime mokslininkas atranda plutonį, tačiau dar nespėjo atrasi jo kenksmingo poveikio, ar nespėjo ko nors daugiau apie jį atrasti. Tačiau tas kuris nieko nežino, jau daro prielaidas kad galbūt plutonis kenkia, galbūt tai medžiaga galinti tą ir aną ir t.t. Tikinčiam daug lengviau paskleist daug faktų, daug padrikų minčių, nei išbandyti ir įsitikinti kad bent viena iš jų yra teisi. Panašiai vyksta ir su pranašingais sapnais, akstrasensais ir kitais kol kas nepaaiškinamais dalykais kuriais remesi visas tikinčiųjų pasaulis, kadangi mokslas dar nespėjo to įrodyti, tiesiog nėra tokių galimybių imti ir įrodyti kiekvieną kiekvieno žmogaus teiginį.. supraskit kol važiuojat keliu ir dar nepasukot į dešinę, negalit vairuotojui rėkt kad bus posūkis į kairę.. kol to žmonės nesupras tol ir bus tokios diskusijos. nes jeigu ant stalo stovi tuščias puodelis, o žmogus eina patikrinti ar jis tuščias, visada atsiras kas nors kas pradės garsiai spekuliuot kad galbūt puodelyje yra vandens, arba galbūt puodelyje sultys ir t.t. tikiuosi supratot ką noriu pasakyt. Labai lengva yra šaukt, bet nieko nedaryt..
Arwis 2011-08-09 01:11
Vytautai, sveikinu isivedus interneta! Neuzilgo suprasi kad dauguma, o gal net visi sitie ekspermentai yra modernus mitai, arba tikru ekspermentu rezultatu iskraipymas. Sekmes naudojantis internetu!
vytautas50 2011-08-09 01:42
Arwis 2011-08-09 02:07
Na tenais buvo sarkazmas... anw nvm. Bet uzteks cia kalbu geriau duok faktus. Negirdejau ne vienos apsestos valstybes, o kad nesusitiksim kitam lygmeny tai duodu 99.(9)%. As taipogi kalbu is patirties, ko tik nebandes, sielas, dvasias ir velnius kviesti nei lekstes neskraido, nei smaugimo zymiu neturiu, nei elektra dingineja, nieko :< Niekas tiketi nedraudzia, tik kad aklo tikejimo pasekme labai jau siauras poziurio ir supratimo ratas.
bahuriux 2011-08-09 02:52
net jei butum daves 1:(pacio didziausio isivaizduojamo skaiciaus) Palei QM tai ivyks (kurioj nors (is begalybes) realybej).
KarolisS 2011-08-09 09:43
Pradėjo pjaustyt smegenis ir pelės apskritai dar galėjo vaikščiot?! Cool story, bro.
Vagydarnuor 2011-08-09 10:27
Zmogus turi kazkokiu minimaliu gebejimu nuspeti ateiti, jausti kita zmogu, taciau nereiktu to mistifikuoti ir apkabinti sito reikalo kryziais. O kad mes susieti su visatos protu cia tikrai tiesa, juk mes kad ir tolimos granules didziajam sprogimui, taciau visgi esame is ten. Na nezinau cia tiketi ar ne, bet ta moteris Panevezyje kur laimejo Vikingo loto kazkiek ten milijonu.. Na ji sake, kad skaicius susapnavo, atsikele uzsirase ant lapuko ir tada nusipirko bilieta..
Hmz 2011-08-09 10:59
Jei dabar imtų liudyti visi žmonės, kurių sapnai NEišsipildė, tavasis liudijimas būtų tik atsitiktinis sutapimas ir tiek.
Tarkvinijus Išdidusis 2011-08-09 12:24
, ką tik pagrindei mano ankstensnį komentarą, kad čia esantys technokratai, gerai, tebūnie technologijų šalininkai, susidarę mažų mažiausiai keistą stereotipinį įvaizdį apie tikinčius. Atmink, tikėjimas dar nėra religija, tačiau religija yra tikėjimas. O atsakant į tavo klausimą, ką daryti... Na, bent jau, kai aš turėsiu vaikų, tai leisiu jiems rinktis ir vsio. Jei norės, galės tikėti, kad ir į Sidhartą Gautamą, jei nenorės irgi nieko blogo čia nematau, netaip kaip jūs čia susirinkę. Kiekvienas žmogus turi savo galvą ant pečių ir ja naudojasi, tik kitiems yra parankiau sekti paskui vedlį ar ramiai atsipūtus drybsoti ant sofos su alaus bonke ant storo pilvo. Tai tiek.
sielinas 2011-08-09 12:30
Mano vaikai nuspėja ateitį. Vienas visada teigia, kad laimėsiu loterijoje, o kitas sako, kad niekaip nelaimėsiu. O žinot jie visada teisūs.
sielinas 2011-08-09 12:42
Kodėl stereotipinis? Keisčiausia yra tai, kad žmogus visą gyvenimą gaišta laiką sekmadieninėms mišioms, maldoms kol galiausiai pavirsta į dulkes (kad vyksta kas nors kitaip nėra įrodyta kol kas). Šiuo atveju, kad miręs atgimsi žuvimi lygiai tiek pat tikėtina kaip ir patikimas į dangų ar amžinuosius kopūstų daržus (Kosminio kiškio atveju. Jeigu tu tik tiki, kad tiesiog yra kažkas aukščiau, tačiau jis nesikiša į mūsų gyvenimus, nesilankai bažnyčioje, nesimeldi - tu greičiausiai deistas. Deistas mažesnė blogybė, tačiau daugumos atveju ji toli nenuvestų, nes stabdo mokslo progresą. O ir aplamai bet kokia religija stabdo mokslo progresą. Kiap pvs žmogaus klonavimas ar eksperimentai su kamieninėmis ląstelėmis? Sakote etika? Prie ko čia etika? O kaip vaiko krikštijimas, tikybos pamokos, sekramentai ar tai ne savo kaip tėvų nuomonės primetimas vaikui. Realiai individas prieš kažką darydamas galvoja apie pasekmes vidutiniškai nuo 25 m., todėl galima iškelt prielaidą, kad tai amžius, kada jis gali kažką rinktis.
Tarkvinijus Išdidusis 2011-08-09 13:05
Na, kaip dėl tikybos pamokų, tai nežinau kaip pas jus buvo, bet pas pradinėje mokykloje buvo grynai religijos istorija, iš kur ji radosi ir panašiai. Daugiau nieko. Ai, dar vedė nuodėmių išpažinimo, bet vsio, daugiau niekur apart to ir neėjau. Aplamai, esu tik krikštytas ir pirmąjį sakramentą priėmęs, daugiau nieko. Ale degsiu pragare? Gal, kol kas man tai nerūpi. O nuo penktos klasės perėjau į etiką, nesigailiu. Filosofija ten buvo paprasčiausia. Dėl pasirinkimo, statistinis individas gal. Bet tikrai ne visi. Kai kurie suauga daug greičiau nei kiti, jei gyvenimas priverčia. EDIT: O dėl etikos ir mokslo pažangos. Pasiskaityk rwc komentarą straipsnyje apie anglų mokslininkus, kurie kryžmina gyvūnus su žmonėmis berods? Neatsimenu pavadinimo. Aišku, tas įeina į sci-fi sritį, nes gali tokių pasekmių ir nebūti, bet gali ir būti.
sielinas 2011-08-09 13:45
Žmonės ir šiandien žūva dėl religijos. Musulmonų ir krikščionių nesutarimai. Kryžiaus žygiai viduramžiais tik primetė religiją. O kiek nekaltų mirė ant laužo. Pomirtinis gyvenimas - taip gal lengviau gyventi dėl to, pamirštant tikrąjį gyvenimo džiaugsmą, nors tai būtų ir visiška nesąmonė. Žmogus visas savo bėdas ir egzistencijos prasmę primeta kažkam... Jeigu susimušė galvą į spintelės dureles, juk kaltas bus ne jis, o durelės. Religija neįtakoja mokslo pažangos? Pvz. abortų draudimas kai kuriose pasaulio šalyse arba dirbtinis apvaisinimas ar ne valdžios įtakojamos religijos sprendimai? Religija nedaro žalos? Dar ir kaip daro. Religingais žmonėmis galima manipuliuoti, kas ir dabar vyksta(politinės agitacijos bažnyčiose). Kuris politikas išdrys pasakyti, kad jis ateistas? Po to jis - politinis lavonas.
Vagydarnuor 2011-08-09 13:56
Na jus nustokit! Galima gincytis ar yra kokia dvasia uz viso to sydo, bet sutarkim vyrai, nekvailiai gal techn.lt komentuoja. DIEVO, kaip po tokio koki vaidzuoja biblija nera, nera nei adeno sodo nei nuogos ievos su obuoliais. Religija kokia yra siandien, nesvarbu kokia kriksc, musulm ar kitos ten, jos yra pasene, naivu galvoti, kad velnias yra raudonas su uodegyte ir deglu, o angelas su sparniukais sau plasnoja tarp debesu. visa tai yra energijos, blogos geros. Jas kazka stimuliuoja, energizuoja. o visas tas atsiprasant Š.. del to ir kyla tarp musu nesantaika ateistu ir dievobaiminguju. abi puses zino kad kazkas yra auskciau uz viska, vieni ji apipavidalina kiti ne. Paziurekit komentaru skaiciu, sakyciau pakankamai statistikos pamastymui.
Jomajo 2011-08-09 14:00
sitas vyras manau tiksliausiai apibudina kas yra kas: http://www.youtube.com/watch?v=MeSSwKff ... re=feedlik
Otto 2011-08-09 15:37
1. Į Ievą be obuolių ir čia nelabai kas žiūri 2. Yra, ar nėra, kam tai rūpi? Kol nebus tiesioginės sąveikos, nebus įmanoma ištirti, tai ir nerūpės, nes kas nesąveikauja, to nėra.
blizzard 2011-08-09 15:39
Bl arbata labai karšta buvo, bet nulužau.. žiaurus šitas..
sielinas 2011-08-09 15:44
Kodėl turi būti KAŽKAS? Kodėl ne kiekvienas savo gyvenimo pasekmių kalvis? Ar čia vėl kaltos spintelės durys į kurias atsitrenkiai, o ne pats tamsta? Aš nesutinku, kad yra KAŽKAS aukščiau už viską, todėl tikriausiai nepatenku nei į vieną iš pusių apie kurią kalbi. Tiesiog yra dar mokslo nepaliestos erdvės. Štai, kad ir didysis hadronų greitintuvas jau tuoj atskleis dar visą puokštę paslapčių