„Samsung Electronics“ – pirmoji kompanija pradedanti serijinę 3D televizorių plokščių gamybą  (0)

„Samsung Electronics Co., Ltd“, pasaulinis ekranų technologijų ir skaitmeninių įrenginių kūrimo lyderis, pranešė, kad tapo pirmąja kompanija pradėjusia serijinę 3D LED televizorių plokščių ir 3D LCD televizorių gamybą.

„Pastaruoju metu, 3D ekranai atkreipė į save šios pramonės šakos dalyvių dėmesį,” - pasakė Wonkie Chang, „Samsung Electronics“ LCD padalinio prezidentas. „Samsung Electronics“ siekia pirmauti pasaulinėje 3D televizorių plokščių rinkoje pradėdama serijinę 3D LED televizorių plokščių ir LCD televizorių gamybą.” Šį mėnesį kompanija pradėjo gaminti LED ir LCD plokštes skirtas 40, 46 ir 55 colių „Full-HD“ 3D televizoriams su „3D Active Glasses“ technologija, kartu diegdama išskirtinę „Samsung“ „True 240Hz“ technologiją.

„Samsung True 240Hz“ technologija užtikrina „Full-HD“ raišką stebint 2D vaizdus, taip pat, gaunami patrauklūs, ryškūs ir natūralūs „Full-HD“ 3D vaizdai, kuriuose ypač tikroviškai atkuriami dinamiški siužetai. Įdiegus „True 240Hz“ technologiją ir vaizdą atkuriant 240 kadrų per sekundę dažniu, „Samsung“ plokštės užtikrina labiau tikrovišką vaizdą, o kairioji ir dešinioji žiūrovo akis mato skirtingus vaizdus, kadangi naudojama 3D aktyviųjų akinių technologija („3D Active Glasses“).

„Samsung“ pavyko 20 procentų sumažinti kristalų reakcijos laiką LCD ir LED plokštėse iki mažiau nei 4 milisekundžių, panaikinami bet kokie įmanomi abipusiai trikdžiai tarp kairiajai ir dešiniajai akiai skiriamų vaizdų. Pagerinus reakcijos laiką, „Samsung“ užtikrina tikroviškus 3D vaizdus, o 2D vaizdas atkuriamas su išskirtiniu raiškumu ekrane stebint greitai judančius objektus. Pirmiausia, „Samsung“ naujoji „3D Active Glasses“ technologija blokuoja kairįjį, vėliau – dešinįjį, lęšius, todėl atsiranda momentinis atkuriamo vaizdo vėlavimas kiekvienai akiai tuo metu, kai atkuriami ypač tikroviški 3D vaizdai. Šių metų pradžioje terminas „3D Active Glasses“ pasirinktas kaip oficialus „Glasses Standardization Working Group“ (Akinių standartizacijos darbo grupės), kuri priklauso „Consumer Electronics Association“ (CEA) asociacijai, sukurtas pavadinimas.

Anksčiau 3D akiniuose naudotas poliarizuotųjų akinių būdas sukurdavo atskirus vaizdus kairiajai ir dešiniajai akims, o dviejų matmenų vaizdas buvo atkuriamas su du kartus mažesne raiška, kadangi pro kiekvieną poliarizuotą filtrą įmanoma matyti tik pusę ekrano ploto. Taip pat, naudojant poliarizuotus filtrus, sumažėdavo atkuriamo vaizdo ryškumas. Pagal rinkos tyrimus atliekančios kompanijos „DisplaySearch“ duomenis 3D ekranų rinka turėtų augti nuo 902 milijonų JAV dolerių 2008 m. iki 22 milijardų 2018-aisiais. Tiksliau sakant, tikimasi, kad 3D televizorių rinka plėsis iki 17 milijardų JAV dolerių, pardavimai didės nuo 200 tūkst. vienetų 2009 m. iki 64 milijonų vienetų 2018-aisiais.

[3D ekranų / 3D televizorių rinkos apžvalga]

[Milijonai vienetų]

 

2009

2010

2011

2012

2013

2014

2015

2016

2017

2018

3D ekranai

0.75

2.4

7.5

19.1

35.6

58.2

84.8

112.6

144.9

195.9

3D televizoriai

0.2

1.2

4.1

9.1

16.0

25.4

36.2

45.8

53.7

64.0

(Šaltinis: „DisplaySearch“, 2010 m. sausis)                                                                

 

[Milijonai JAV dolerių]

 

2009

2010

2011

2012

2013

2014

2015

2016

2017

2018

3D ekranai

346

920

2 565

4 844

7 564

11 020

14 584

17 296

19 349

22 034

3D televizoriai

292

778

2 129

3 977

6 223

9 136

12 108

14 179

15 423

16 925

(Šaltinis: „DisplaySearch“, 2010 m. sausis)

Aut. teisės: www.technologijos.lt

(0)
(0)
(0)

Komentarai (0)

Susijusios žymos: