Skaitmeninių naujienų iniciatyvos inovacijų fondas kviečia teikti paraiškas trečiajam turui  ()

Praėjusiais metais Skaitmeninių naujienų iniciatyvos inovacijų fondas (angl. Digital News Initiative Innovation Fund), iš 150 mln. eurų, skirtų paremti Europos naujienų industrijos inovacijomis pagrįstus projektus, skyrė 51 tūkst. eurų 252-iems ambicingiems skaitmeninės žiniasklaidos projektams 27-iose šalyse. Nuo šiandien fondas kviečia dalyvauti trečiajame fondo etape.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„Nuo pat pradžių fondo tikslas buvo naujienų industrijoje dirbančioms organizacijoms suteikti ne tik erdvę, bet ir biudžetą eksperimentams, bandymams bei inovatyvių sprendimų įgyvendinimams. Kodėl mes tuo užsiimame? Todėl, kad mūsų patirtis dirbant „Google“ leido suprasti, jog visos drąsiausios idėjos prasideda nuo mažų žingsnių. Šio fondo tikslas – įdiegti naują mąstymą su neribotomis galimybėmis eksperimentuoti, bandyti ir kurti, – sako Ludovicas Blecheris, Skaitmeninių naujienų iniciatyvos inovacijų fondo vadovas.

– Per pirmuosius du etapus sulaukėme itin kokybiškų ir aukšto lygio paraiškų. Didžiuojamės galėdami prisidėti prie unikalių projektų įgyvendinimo ir suteikti finansavimą šimtams ambicingų projektų.“

Pasak vadovo, šiemet fondas laukia inovatyvių skaitmeninės žiniasklaidos projektų, orientuotų į naujų verslo modelių vystymą ar net siekį pakeisti vartotojų požiūrį į skaitmeninę žiniasklaidą bei jų vartojimo įpročius. „Paskutiniame etape norime paskatinti skirtingų projektų bendradarbiavimą, apimant tiek skirtingas industrijas, tiek įvairius regionus. Žinoma, norėtume, kad ši tendencija taptų gražia tradicija, todėl šio etapo tikslas yra paskatinti dalyvius ištirti ir atrasti naujas sritis – tokia plėtra, be abejonės, gali atnešti teigiamą finansinę naudą įmonėms“, – įsitikinęs L. Blecheris. 

Skaitmeninių naujienų iniciatyva, kurios pradžia – „Google“ ir kelių Europos naujienų organizacijų partnerystė, laikui bėgant išsivystė į ekosistemą, kurioje daugiau nei 180 žmonių dirba išvien siekdami paremti aukštos kokybės žurnalistiką per technologijas ir inovacijas, įskaitant atvirojo kodo programą „Accelerated Mobile Pages Project“ ir leidėjams skirtą „YouTube Player“, naudojamą visoje Europoje. Fondo iniciatyva yra atvira visoms organizacijoms, susijusioms su Europos skaitmeninės žiniasklaidos industrija, nepriklausomai nuo dydžio ar gyvavimo trukmės.

Apie Skaitmeninių naujienų iniciatyvos inovacijų fondą:        

Projektai

Fondas laukia inovatyvių skaitmeninės žiniasklaidos projektų, orientuotų į naujų verslo modelių vystymą ar net siekį pakeisti vartotojų požiūrį į skaitmeninę žiniasklaidą bei jų vartojimo įpročius. Projektai gali būti bandomieji, tačiau privalo turėti aiškiai užsibrėžtus tikslus ir reikšmingą skaitmeninį komponentą. Pabrėžiama, kad nėra jokio reikalavimo naudoti „Google“ produktus. Sėkmingi projektai – inovatyvūs, turintys teigiamą poveikį originalios skaitmeninės žiniasklaidos gamybai bei orientuoti į ilgalaikį tvarumą naujienų versle.

Tinkamumo kriterijus

Fondas laukia paraiškų iš leidėjų, startuolių ir kitų su skaitmenine žiniasklaida susijusių pavienių asmenų ar organizacijų iš Europos Sąjungos (ES) ar Europos Laisvosios Prekybos Asociacijos (ELPA) valstybių narių. Taip pat laukiami jungtiniai projektai.

Finansavimas

Galimos trys finansavimo kategorijos:

  1. Prototipo projektai: atviri organizacijoms ir pavieniams asmenims, kurie atitinka tinkamumo kriterijų ir reikalauja iki 50 tūkst. eurų finansavimo. Šie projektai turėtų būti pirminėje stadijoje, idėjos – kūrimo procese, o pris 100 proc. visos sumos.
  2. Vidutiniai projektai: atviri organizacijoms, kurios atitinka tinkamumo kriterijų ir reikalauja iki 300 tūkst. eurų finansavimo. Fondas priims prašymus finansavimui iki 70 proc. galutinės projekto sumos.
  3. Dideli projektai: atviri organizacijoms, kurios atitinka tinkamumo kriterijų ir reikalauja daugiau nei 300 tūkst. eurų finansavimo. Finansavimas galimas iki 1 mln. eurų.

Išimtis: 1 mln. eurų finansavimo riba gali būti netaikoma dideliems jungtiniams projektams (tarptautiniai, skirtingų sektorių ar tuo atveju, jeigu įsitraukę keletas skirtingų organizacijų), taip pat projektams, kurie neša išskirtinę naudą naujienų verslui.

Kaip pateikti paraišką?

Apsilankykite Skaitmeninių naujienų iniciatyvos interneto svetainėje, kurioje rasite daugiau informacijos apie tinkamumo kriterijus, nuostatas ir sąlygas, paraiškos formą. Paraiškos turi būti pildomos anglų kalba, pateikimo terminas pirmajam finansavimo etapui – 2017 m. balandžio 20 d.  

Valdymas

Fondas užtikrina skaidrų paraiškų teikimo bei jų atrinkimo procesą. Konfidencialumas yra labai svarbus; pareiškėjai neturėtų teikti itin konfidencialios informacijos.

Projekto komanda atsakinga už pradinį paraiškų atrinkimo etapą. Projekto komandą sudaro „Google“ darbuotojai, naujienų ir skaitmeninių sprendimų industrijos profesionalai, kurie įvertins pareiškėjų tinkamumo kriterijus, inovatyvumą bei poveikį. Komanda pateiks prototipo bei vidutinių projektų rekomendacijas fondo tarybai, kuri toliau vertins projektus pagal fondo atrankos procesą. Balsavimo būdu taryba taip pat atrinks geriausius didelio finansavimo projektus.

Tarybos nariai:

  • Joao Palmeiro, Portugalijos leidėjų asociacijos prezidentas, Skaitmeninių naujienų iniciatyvos inovacijų fondo pirmininkas
  • Alexander Asseily, „State“ įkūrėjas ir vadovas, „Jawbone“ įkūrėjas
  • Miriam Meckel, „WirtschaftsWoche“ vyr. redaktorius
  • Arianna Ciccone, Perudžos tarptautinio žiniasklaidos festivalio įkūrėja ir vadovė
  • Bartosz Hojka, „Agora S.A.“ vadovas
  • Veit Dengler, „Neue Zürcher Zeitung“ vadovas
  • Rosalia Lloret, Europos interneto leidėjų asociacijos instituvinių ryšių vadovė 
  • Bruno Patino, Žurnalistikos mokyklos „Sciences-Po“ dekanas
  • Murdoch MacLennan, „Telegraph Media Group“ vadovas
  • Bart Brouwers, Groningeno universiteto žurnalistikos profesorius
  • Madhav Chinnappa, „Google“ priklausančios „News and Publichers“ strateginių reikalų direktorius
  • Torsten Schuppe, „Google“ rinkodaros vadovas Europai, Artimiesiems Rytams ir Afrikai (EMEA)
  • Ronan Harris, „Google“ viceprezidentas

Daugiau informacijos apie praėjusių metų projektus ieškokite digitalnewsinitiative.com. Paraiškas galima teikti ateinančias šešias savaites, iki balandžio 20 d.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(0)
(0)
(0)

Komentarai ()

Susijusios žymos: