Mokinius mokys mąstyti, o ne kalti

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

11280 2011-01-12 15:15
Na ką, kalikai, dienos suskaičiuotos.
Ultimadness 2011-01-12 15:37
OOO! Labai palengvės mokymasis.
cesna 2011-01-12 16:06
Paciu laiku! Kaip as mokykla baigiu ;/ Nu bet tikrai teisingas sprendimas svietimo sistemoj.
Strong_Bad 2011-01-12 16:13
Ar eliks tik dar viena grazi ideja, ne apie tai kalbam jau ne vieneri metai ir realiai nieks nevyksta.
haloo44 2011-01-12 16:39
Tik nereikia čia dejuoti, kad krūviai dideli, nebent mokykla susireikšmina ir kelia didelius reikalavimus. Jau ir taip iš mokyklų atėję į universitetą( KTU, KMU, VU) dauguma iškrenta neatlaikę krūvių. Nebent lempas mokinasi, kaip VDU ar LKKA
lgtech 2011-01-12 16:44
Kalimą reikia mažint ne mokyklose, o universitetuose, va ten tai tikra kalikėlių irštva.
Sleepo 2011-01-12 16:45
Prasau argumentuoti, kodel VDU ar LKKA yra "lempa".
kionig 2011-01-12 16:47
O vat idomiausia kaip bus su egzaminais ?
situ 2011-01-12 16:50
Pritariu haloo, kaip galima kalbėti apie per didelius krūvius, kai dauguma gabesnių mokinių prie pamokų praleidžia 15-30 minučių. Kalbu būtent apie gabesnius, o ne kalikus. Eiliniams mokiniams pasėdėjus valanda ar dvi prie pamokų per diena tikrai jokių problemų nekyla. Žinau, kad šimtą kartų sakyta, bet aįstoję i universitetą suprasit, ką reiškia didelis krūvis Pokyčiai sveikintini, bet deja dauguma tiksliųjų mokslų vis dar sumenkinami. Man pyktis kildavo, kad pavyzdžiui kalbų ar istorijos galėdavai turėti 5-6 pamokas per savaitę A lygiu, kai tuo tarpu fizikos ar chemijos tik 3. Informatika išvis dar rimtu dalyku nelaikoma. Paskui stebisi, kodėl visi puola i socialinius mokslus. Gal po truputį ateis į protą...
haloo44 2011-01-12 16:55
Sutinku su lgtech, kad kalimą reik mažint universitetuose. Nes mokyklose lyginant su pastaraisiais iš vis nėra jokio kalimo. Sleepo, atsiprašau, kad gal įžeidžiau. Netaip mintį suformulavau, norėjau pasakyti, kad krūviai KTU, KMU, VU yra smarkiai didesni ir reikalauja žymiai daugiau pastangų studijuojant negu VDU ar LKKA.
Muskietininx 2011-01-12 16:57
Aš irgi labai jau tai norėčiau tiksliai sužinoti. Turbūt šias metais man neverta tikėtis šių pokyčių. Galiausiai pasirodys, kad jie pamažu bus pradėti vykdyti po kokių 3-5 metų. Būtų tirkai liūdna. Na o dabar, baigdamas dvyliktą, tikrai negaliu pasigirt, kad esu patenkintas mūsų mokslo sistema. Sistema, aišku, daug ką reiškia, bet kai kuriems mokytojams ją tinkamai įvaldyti gali būti labai jau sunku.
Muskietininx 2011-01-12 17:08
Palauk, dėl istorijos, bent jau mano mokykloje klysti. A-matematika 5 pam/sav. A-anglų 5 pam/sav. A-lietuvių kalba 5 pam/sav. A-istorija 3 pam/sav. A-fizika 3 pam/sav. A-chemija 3 pam/sav. A-geografija 3 pam/sav. Tokia situacija su A lygiais bent jau mano mokykloje. Kaip matai kalbos ir matematika turi po 5 savatines pamokas, o visi kiti dalykai tik po 3. Nemanau, kad kažkuris dalykas būtų labai jau nuskriaustas.
Sleepo 2011-01-12 17:31
Mano mokykloje destomu pamoku skaicius savaiteje sutampa su Muskietininx, taciau kitoje mokykloje, tame paciame mieste, pamoku skaicius skiriasi. Pvz: jie turi 5-ias savaitines fizikos pamokas, 4-ias istorijos ir t.t. Man asmeniskai 3 savaitiniu A lygio fizikos pamoku neuztenka. Fizikos modulio pas mus taip pat nera.
Muskietininx 2011-01-12 17:37
O man lygiai tas pats su istorija. Man neužtenka 3 sav. pamokų. Aišku, taip, aš su jumis sutinku, istorija tai mokslas kurį gali mokytis vienas pasiėmęs vadovėlį, o fizika ne. Bent jau fizikoje labiau reikia mokytojo pagalbos, nors abiejuose dalykose mokytojas yra labai svarbus. Jis turi mokėt sudominti, kitaitp pasiėmus vadovėlį tai bus tik kalimas.
Shinigami 2011-01-12 18:05
Mano manimu iškrenta ne dėl to, kad univere labai dideli krūviai, o todėl, kad mokymasis univere ir mokykloje labai stipriai skiriasi. Jei sugebi ištempti du metus universitete ir per juos pripranti prie mokymosi būdo krūviai tampa visai nedideli (nors iš tiesu informacijos kiekis aukštesniuose kursuose didesnis). Bet pritariu įdėjai, kad reikia mažinti kalimą ir didinti suvokimą. Nes šiais laikais kai yra internetas ir beveik visi ji turi informaciją susirasti gan lengva (ypač mokyklinio lygio). Bet svarbiausia susiradus šia informaciją ją suprasti.
Arthuras 2011-01-12 18:14
Kažkas minėjo, kad namų darbams mokykloje reikia tik 15-30 minučių. Na, nežinau, nežinau... Ar per tiek laiko įmanoma pasidaryti tris keturis dalykus? Arba čia kuris taip teigė yra genijus. O jei į temą, tai niekas nesikeis, bent jau nemanau. Jei keičiasi mokykla, dar ryškiau turi keistis ir egzaminai. Kitas reikalas, kaip įvertinti žmogaus suvokimą apie konkretų dalyką per tam tikrą egzaminą? Sudarinėtojai turėtų labai pasistengt.
MiSiPe 2011-01-12 18:29
Šiaip labai gera iniciatyva, tikuosi pavyks ją įgyvendinti. Dabartinėj mokykloj krūviai tai tikrai nėra maži. Pvz. pas mus kitaip nei buvo minėta fizikos A lygiu tai 5 + 1 modulis per savaitę. Dar mokytojai mėgsta lygegriačiai kas savaitę duoti užduočių, ar pridėti kokį privalomą modulį. Taip ir lietuvių 6 pamokos gaunasi. Gerai kad aš dar kažkaip atsirenku ir žinau ko man reiks tai realiai mokausi tik lietuvių fiziką ir matematiką. Blogiausia tiem, kurie sąžiningai atlikinėja viską. Ne vieną tokį pažįstu. Esu 12tokas ir viliuosi kad kitais metais bus lengviau be visokių neįdomių dalykų mokytis . Ach, tas mokyklinis idealizmas...
koja 2011-01-12 18:36
matematika A 4 pam/sav. fizika A 2 pam/sav. istorija B 2 pam/sav. lietuvių A 5 pam/sav. anglų A 3 pam/sav. rusų B 4 pam/sav. kokio velnio ta istorija, jei ji visa išmokta ankstesniais metais, nevalia būtų skirti tas valandas fizikai, gal spetum nors vieną uždavinį išspręst, o tai kas pamoka rašom formulių kontrolinį, ar čia ne kalimas! Kaip jums atrodo?
Domas1 2011-01-12 19:25
Seniai svietimui ta reikejo padaryti, nes kai dar mokiausi mokykloje tai buvo apgailetina, nes yra dalyku kurie kai kuriems mokiniams tikrai arba nepriimtini arba per sunkus, nes ne kiekvienas gali buti "kietas" matematikoje ar kalbose ir pan. Manau kalimas mokyklose visiska nesamone ir jeigu mokinys nenori mokytis vieno ar kito dalyko ar jam per sunku, tai tegu atsiskleidzia visapusiskai kokiame kitame dalyke ar galu gale jam priimtinoje srityje. Per "kreiva" musu svietima musu salyje universitetai ar kitos mokslo istaigos niekada nepateks i 100tuka geriausiu universitetu, tol kol nesutvarkys normaliai svietimo. Manau reikia ne tik mokyklose bet labai reiktu keisti visapusiskai ir universitetuose, nes cia destoma tragiskai. Dauguma destomu dalyku universitetuose yra pasenusios tematikos arba visiskai nenaudinga nei realiame gyvenime nei praktikoje. Sakyciau visi paruosia tragiskai blogai, tik uzsienyje arba turint gera darba galima kazko ismokti sertifikuojantis, zinoma ne Lietuvos aukstosiose.
zahiraz 2011-01-12 19:25
Viskas priklauso nuo mokytoju Mano mokykloje ,kalimo išvis nėra reikalaujama, mokytojai stengiasi mus išmokyti mastyti logiškai. Na, o situacija su pamokų skaičiumi dar kitokia. Matematika A 5pam/sav. Fizika A 4pam/sav. Istorija A 5pam/sav. Lietuviu A 5pam/sav. Anglų A 4pam/sav.