Katės internete: kiek vaizdo klipuose režisūros ir specialiųjų efektų? (Video)  (1)

Katės. Jos krečia įvairiausias išdaigas, keistai išsižioja arba pyksta, o jų šeimininkai tai užfiksuoja vaizdo kamera ar telefonu. Tuomet, žinoma, rainosios atsiduria internete. Ir džiugina dirbančius, studijuojančius, tinginiaujančius, netgi šunų augintojus. Tačiau kurie šių vaizdų yra natūralūs, o kurie – praturtinti specialiaisiais efektais ir režisūros triukais?

Pastaraisiais metais vaizdo klipai su katėmis tapo viena populiariausių temų tokiose dalijimosi vaizdo įrašais svetainėse kaip „youtube.com“. Tokia tendencija stebima galbūt todėl, kad šiuos įrašus kuria geri filmavimo, grafikos, scenarijaus bei dizaino specialistai? „2012 – aisiais katės „valdys“ 75 % viso interneto turinio“, - yra spėjęs populiariausio pasaulyje socialinio tinklo „Facebook“ įkūrėjas Markas Zuckerbergas. „Reklamos agentūros, kurios nesupranta kačių reikšmės, netrukus bus žingsniu atsilikę nuo kitų,“ - įsitikinęs Stephenas Jurisicas, „John St.“ reklamos agentūros kūrybos direktorius. „Šioje srityje pastebimas tiesiog fenomenalus augimas!“ - tikina Arthuras Fleishmann, agentūros „John St.“ prezidentas. Pastebite - daugelis specialistų šiuo klausimu turi itin panašią nuomonę.

Ar iš tiesų atskira reklamos agentūra, įsteigta būtent produkcijai, vaizduojančiai tik kates, kurti, gali pasiekti komercinę sėkmę? Tuo įsitikinę agentūros „Catvertising“ sumanytojai. Minėtosios įmonės darbuotojai teigia sieksiantys, kad katės galėtų reklamuoti praktiškai visas prekes ir paslaugas. Šiuo tikslu jie kuria vaizdo klipus, kuriuose vaidina katės. Su kruopščiu scenarijumi, keliais operatoriais, įvairiais viliojimo žaisliukais ir, žinoma, dizainerių sukurta „paprastų namų“ aplinka. Šiuos įrašus įvairiuose vaizdo paslaugų portaluose kasdien peržiūri šimtai tūkstančių žmonių. Vadinasi, katės iš tiesų pamažu užkariauja internetą.

„Nindzė katė“, „Skraidanti katė“, „Katė iškeltais nykščiais“ – „John St.“ tikina, jog visi šie didžiulio populiarumo internete sulaukę įrašai kurti profesionalioje vaizdo studijoje. „Žmonės nori matyti kates. Jos įtikinamos, nepamirštamos, jų nepavyksta ignoruoti,“ – pergalingai užbaigia Stephenas Jurisicas, kūrybos direktorius. Panašios produkcijos studijos vadovas Joe Nicolosis tikina, jog kartais katės nesugeba įgyvendinti visų rašytojų idėjų, todėl pasitelkiamas 3D vaizdas, sukurtas kompiuteriu, animacija.

Kviečiame prisiminti vaizdo įrašus, kuriuos žiūrėdami greičiausiai aikčiojote, tardami „kokių tik stebuklų neiškrečia rainosios!“. Šie vaizdo įrašai buvo peržiūrėti nuo 1,5 milijono iki daugiau nei 60 milijonų kartų. Kiek juose tikrovės, o kiek – režisūros bei specialiųjų efektų?

Aut. teisės: Grynas.lt
Grynas.lt

(0)
(0)
(0)

Komentarai (1)