Lietuviai persėstų į autobusą tik sugedus automobiliui arba praradę teises

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Arthuras 2013-02-20 10:19
Na nieko nenormalaus. Kol viešojo transporto sistema bus tokia, kokia yra dabar, tol visi važiuos, kol galės. O viešasis transportas Lietuvoje neturi kur plėstis net Vilniuje, nes metro per brangu, o visi kiti pakaitalai nieko verti, tai ką jau kalbėti apie mažesnius miestus.
Nukainotas 2013-02-20 11:09
1. Dvokiantys bomžai. 2. Grūstys piko metu. 3. Lėtai važiuoja
X-log 2013-02-20 12:11
1) Autobusuose per mazai vietos stovintiems (nemegstu sedet), troleibuse si problema daug mazesne. 2) Å altuoju metu per karsta (ypac kada laike pradeda silti, o sildymas tiek pat atsuktas, kaip ir prie -20), Å¡iltuoju - tuo labiau. Is A i B nuvaziuoti viesuoju transportu neturiu jokiu problemu (nebent autobusas piko metu, tada jau geriau pesciomis), taciau jeigu atsiranda dar ir taskas C, dazniausiai tenka rinktis automobili, paprasciausiai per daug laiko sugaistama su viesuoju transportu.
Gytixas 2013-02-20 13:08
Man tai didziausia problema ,kad turi savo darbu grafika statyt pagal autobusu/troleibusu grafikus . Ir jeigu 1min per velai atejai i stotele ir pavelavai i reta autobusa , turi rinktis ar vaziuoti 3 autobusais ar valanda veluot . Bet pats vaziavimas visiskai netrukdo , nebent tenka vaziuoti susigrudus ,tada jau geriau eit .
Arns 2013-02-20 13:30
Tol kol ne viešasis transportas taikysis prie žmogaus, tol jo populiarumas mažės. Opiausia ne visokie bomžai, o tai kad kai važiuoja transportas tai eilėmis, jei bent minutę ne ten, lieki ant ledo.
kestutisz 2013-02-20 13:36
Ne tik smarvė, lėti nepatogūs maršrutai ar pačios transporto priemonės neleidžia naudotis visuomeniniu - yra dar ir nuovargio faktorius. Pvz mano kasdienis ~18km maršrutas namai-daržas-darbas įveiktas per 40 min automobiliu visiškai nenuvargina, o po beveik 3 kart ilgiau trunkančios "išvykos" autobusais vakare esi tinkamas tik gulėjimui ant sofutės ir tai dar pagalvosi ar ne per daug pavargsi bekilnodamas alų. Geriau jau vakare daugiau padirbėt ir uždirbt ant to brangstančio kuro, jo ko gero atsisakysiu kai jau nebebus rezervo mokamo laisvalaikio (koncertai, kavinės, etc) sąskaita.
Wolfy 2013-02-20 13:55
Na, jei man tenka naudotis viešuoju transportu, tai renkuosi tik mikriukus, nes jie bent greitai nuvažiuoja ir grūstis nereikia. Autobusais esu važiavęs gal kokį ~8-10. O nuosavas automobilis man yra nepamainomas daiktas, ir tikrai jo nekeisčiau į viešajį transportą. Be to, kaip kestutisz minėjo, naudojantis viešuoju transportu atsiranda nuovargis nuo to ilgo važiavimo, kai su savo nuosavo auto tiesiog važiuoji ir mėgaujasi.
Foxman 2013-02-20 14:29
Tuomet reiktų dviračių takų pristatyt prie kone kiekvienos gatvės. Tuomet mieste kur nori smagiai nuvažiuoji
Linas000 2013-02-23 12:06
Gyvenu Vilniuje, naudojuosi viešuoju, nes dar turiu teisę į studentišką kompensaciją. Viešuoju naudojasi daug žmonių. Problemos, kaip ir visada, egzistuoja tos pačios - oro kondicionavimas, sėdimų vietų trūkumas, kaina. Grįžtant iš darbų viešuoju, jeigu gauni vietą atsisėsti, jautiesi ramiau nei vairuodamas, Nes tą laiką, kurį praleistum už mašinos vairo kamštyje, gali skirti pramogoms telefone ar planšetėje/knygoje, juk mobiliojo interneto paslauga pasiekiama tikrai plačiai.
Arthuras 2013-02-23 12:27
Reikėtų dar įskaičiuoti ir laiką, kurį praleidžiame eidami iki stotelės (o orai, Lietuvoje, kaip žinia - ne visada vasariški), laukdami autobuso stotelėje, lėtai važiuodami(dažniausiai daugiau 40km/h netraukia), stoviniuodami stotelėse kol žmones išlipa ir sulipa ir po to dar eidami nuo stotelės iki reikiamo taško. Aš, asmeniškai, geriau jau pastovėčiau automobilyje kamštyje. Iš esmės Lietuvoje viešuoju transportu naudojasi tik studentai, nes tiems pigiau, ir visi kiti, kurie neuždirba ant automobilio arba negabūs vairuoti. Ir tiek žinių.