Iššūkis vairuotojams: važiavimas įkalnėn taupant degalus

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Aidziux 2013-09-09 11:49
Aš turiu klausimą: ar važiuojant nuokalne su įjungta pavara naudojamas kuras, jei variklis stabdo ratus? Ar geriau jungti laisvą pavarą ir naudoti kurą laisvoms apsukoms palaikyti?
Tukas 2013-09-09 12:11
Žiūrėti reikia iš kitos pusės: važiuojant nuo kalno su įjungta pavara, RATAI suka variklį, todėl automobilis po truputi lėtėja, o kuro padavimas tuo metu yra stabdomas visiškai.
Smėlis 2013-09-09 12:45
Tik jei yra elektroninė kuro padavimo sistema ir akceleratoriaus padėties sensorius. Kitaip sakant sąlyginai naujuose automobiliuose.
BadAmigo 2013-09-09 13:28
Įdomus pasiūlymas sunkvežimiui prieš įkalnę padidinti greitį. Šiaip sunkvežimis daugeliu atvejų važiuoja maksimaliu leistinu greičiu (90km/h), ir net jei vairuotojas ryžtųsi pažeisti eismo taisykles spusteldamas viršaus, visa tai atsispindėtų elektroninėj kortelėj. O tai grėstų nemažom problemom VKTI patikrinimo metu arba aptarnavimo metu dėl garantijos, jei sunkvežimis naujas.
Jomajo 2013-09-09 13:43
variklis nenaudoja kuro kai pavara ijungta ir akseleratorius nera spaudziamas. pasidomek"fuel cut off system" naudojama beroc nuo 1990 metu.
Jomajo 2013-09-09 13:48
vienintelis budas virsinti ribotuvo leistina greiti tai yra riedejimas nuo kalno isjungtu kalnu stabdziu, ne taip paprasta padaryti su tusciu sunkvezimui, prireiks stataus kalno. ir dar lekimas nuo kalno virsinant greiti gali baigtis tragiskai, jei asfaltas slidesnis, palija ar pasale, ziurek jau ir priekaba lenkia tave ir visa ta kam, kad savo bosui sutaupyciau 5 litrus dyzelino? nuo to man alga nekinta.
Dia.v.olO 2013-09-10 10:53
cia tam, kad po tokiu taupymu iseitu saliaros parduoti prie gariunu pigiau
AF 2013-09-10 21:53
Kažkas pasakojo, kad su fura 115-120 km/h važiavo, bet kadangi buvo skaitmeninis tachografas, tai ten greičio viršijimas fiksuojamas, jei viršijamas leistinas fūrai greitis (90/h) ilgiau ne 60 sekundžių. Ratai stabdo kažkiek variklį, bet jei mašina sunkiai pakrauta ir status kalnas reiškias bus greičio didėjimas - reik stabdyti variklio stabdžiu arba stabdžio pedalaii. tik nežinau ar galima ir tuo ir tuo vienu metu stabdyti. Beje, Italijoje-Prancūzijoje yra nuokalnė , jei neklystu 16 laipsnių ir tęsiasi labai ilgą atstumą, tai ten kaladėlėm gali būti greitai chana, bet variklio stabdys beveik nulis tomis sąlygomis, ypač, jei mašina sunkiai pakrauta.