Policija: pėstiesiems nebus jokių nuolaidų, jau nubaudėme daugiau kaip 15 tūkst.

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Arns 2013-12-06 18:36
labiau praverstu jog dažniau per kameras pastebėtu net miesto centre nesugebančius prie perėjų praleisti pėsčiojo. O avariją perėjoje prilygintu vairavimą išgėrus. Va tada niekas ir nebekarksėtu apie atšvaitus. Nes tuoj žlibiai ir naktį be šviesų važinės (kad tik lašą kuro sutaupyt), o pėstysis be šalmo ir ant jo žybčinčio žibinto nebe galės išeiti į miestą.
Egidijus 2013-12-06 18:50
Neatsargus pėstysis praeivio ar vairuotojo neužmuš, todėl jis ir gali būti su ausinukais ar dar su kuo nori. Vairuotojas su automobiliu kelia didžiulį pavojų, be to yra specialiai mokytas vairuoti ir vertinti situaciją iš anksto. Absurdiškos kalbos, kad per perėją turi eiti kažkaip ypatingai. Kaip elgtis žmonėms su negalia, tarkim regėjimo, ar dar kokia? Ne kiekvienas gali (ypatingai vyresnio amžiaus) įvertinti artėjančio automobilio greitį ar likusį atstumą.
immortallt 2013-12-06 19:35
Arns, atrodo lyg nevairuoji. Pats pėsčiomis vaikštau daug daugiau, nei tenka vairuoti pastaruoju metu, bet nematau, kad piktybiškai nepraleidžia ar pan. Net kartais tyčia atsistojęs atokiau stoviu, kad nestabdyti eismo ir važiuotų, bet vis tiek sugalvoja pastabdyti kokia moteriškė. Kas dėl pėsčiųjų, kai susidaro eilės prie žiedo ir važiuoji trečia juosta, tai dažniausiai manai, kad stovi, nes eilė. O pasirodo, koks pėstysis išbėga. Kitas variantas, prieš lėtai važiuojantį autobusą, per perėją išbėgo žmogus, gerai, kad pasisekė jam, į tarpą iššoko tarp autobuso ir lengvosios, sekundės dalys pirmyn arba atgal ir tikrai būtų neblogai parblokštas. Dar kitas variantas, per raudoną lekiantys pėstieji, bet ne čia blogis. Blogai tai, kad iššoka prieš mašiną. Pėstieji... Na jei jo negali matyti, tai kaip gali jo išvengti? Ne vietoje per gatvę einantys pėstieji patekę į autoįvykį yra avarijos kaltininkai. Jie ir mašinos remontą turi padengti. Egidijus, tai kitaip sakant automobilio vairuotojas turi greitkelyje važiuoti 50kmh, o mieste 10km/h, kad koks trenktas ar neregys į gatvę neiššoktų? Nes taigi pėstysis gali bet ką daryti, gali tyčia ant mašinos iššokti ir vairuotojas kaltas. Dar pridėk, kad šaudykloje šaudant irgi turi saugotis, kad koks debilas prieš vamzdį neiššoktų.
Arns 2013-12-06 19:50
immortallt, gal dažniau pėsčiuoju pabūk Kaip tik sunkiai stoja, prieš normalias perėjas Vilniuj dar dar stoja (tiesa nepamenu atvejo jog SUV praleistu), bet jei žiedinė... Arba ties Tauro kalnu, į jį kylančioj pėsčiajam užsidega žalia, tai iš Pamėnkalnio gatvės kad pradeda sukti mašinos, ne kartą net piktybiškai spaudžia gazą ir verčia tiesiog sustinkt (kai iš abiejų pusių įsuka vienu metu mašinos(nes į kalną vienpusis eismas)... Arba specialiai užblokuoja perėjas, kad tik užsidegus žaliam pirmasis įsirikiuotu į eismą... http://www.delfi.lt/auto/patarimai/spus ... d=63175436 nors čia daugiau sankryžas rodo, bet nemaža dalis lipa ir ant perėjų.
Egidijus 2013-12-06 20:17
immortal, taip, jeigu sąlygos tokios, kad nematai, kur važiuoji, reikia važiuoti kad ir 50km/h. Labiau minty turėjau situacijas, kai tarkim pirma juosta užstatyta iki perėjos ir nežiūrint to, kad vairuotojas nemato ar yra pėsčiųjų, ar nėra, skrenda savo įprastu kreiseriniu greičiu (leisitinas MAX. greitis + 10...20 km/h) ir mano, kad pėstieji turi įvertinti, kad jis įsibėgėjęs normaliai ir turi jį praleisti. Ir pėstysis ir vairuotojas, kelyje abu yra eismo dalyviai, tik su skirtingomis galimybėmis padaryti žalą aplinkiniams. Jei visi čia taip gerai žino, kad pėstieji nemėgsta atšvaitų, yra sunkiai matomi, tai gal reikia ir važiuoti atitinkamai? Kaip siūlai neregiui saugiai pereiti gatvę su baltąja lazdele, kai daug vairuotojų pirmiau už stabdžius spaudžia signalą?
dzo 2013-12-06 20:30
Niekas nesako taip daryt. Tiesiog reikia pamastyt ir ne apie tolima ateiti vaziuojant. Jei arteji prie pesciuju perejos, tai biski gaza numesk, ar bent jau koja perkelk prie stabdzio. Jei leki antra trecia juosta o pirmoj matomai kazkas letai juda ar stovi - pristabdyk, gal koks pestysis ten vel ar kas. O ne taip kaip Rusijoj (Lietuva siuo klausimu dar artimesne jai nei vakarams) iprasta tapke ant gazo pastoviai laikyt nesvarbu kur ir kada. Pasiziurejau cia kazkada youtube car crashes - didzioji dalis Rusija, ir visi laksto kaip akis isdege
dzo 2013-12-06 20:57
O tau ar sunku padekot uz tai kad jis atliko savo pareiga? Ar labiau linkes nusikeikt jei jis neatliko savo pareigos? Ar tu labai sugaisti eidamas kilstelt ranka? Ar labai sugaisti budamas prie vairo kilstelt plastaka? Mentalitetas cia post sovietinis: "jis taip privalo todel man dzin - einu pasikeles". Vakaruose labiau zmones tolerantiskesni ir nesvarbu kieno pirmenybe. Vat pvz kad ir siandien pasivaiksciodamas einu Londone, kertu T sankryzos salutini kelia, ties viduriu salelej matau kad vienas bando is pagrindinio kirsdamas priespriesine juosta isukt ir kaip tik jam gera proga - pajuda. Jis mane mato as ji. Kad nereiktu jam sustot pries mane uzkertant galu viena juosta - pastoviu keliom sekundem ilgiau kol jis kilsteledamas plastaka nuvaziuoja. Kita kart jis mane praleis ten kur nebus pesciuju pereju. Nereikia tiesiog but pasaulio bamba, nes dabar tavo pirmumas, ir bus visiems geriau.
qzar 2013-12-06 21:16
Man buvo viena karta kad irgi norejau kuo greiciau pereiti pereje tai kazkoks debilas antroje juostoje atsidares langa pradeti keiksnoti nezinia ko.Nors tikrai ejau greitai...Esme manau tokia kad kai kuriems vairuotojams yra labai sunku sustoti kazka praleisti nes gaista ''labai brangu'' laika.Ir man nekarta teko patirti ''malonuma'' kai antroje juostoje vaziuojantis nestabdo ir reikia saugotis tokiu psichiniu..
immortallt 2013-12-06 23:14
Žinoma, yra degradų, kurie nesugeba praleisti, bet nereikia versti visko į vienus vartus. Vairuotojų yra durnių, bet pėstieji irgi nežiūri ką daro. KET'e rašoma, kad pėstieji turi įsitikinti, ar kiti eismo dalyviai tave mato. Kas iš to, kad tavo koja bus ant stabdžio, kai tu važiuoji, kad ir pristabdęs ant 40, o 5m prieš tave pėstysis iššoka iš už autobusiuko, autobuso ar fūros? Net sureaguoti paspausti stabdžio nespėsi. Arba dar geresnis variantas, Klaipėda, Jakų žiedas, tėvas vairuoja, dar nebuvo viaduko, nuo Kauno pusės sukame link Palangos, eismas intensyvus ir staiga iš šalikelės metas žmogelis į pirmos juostos kraštą. Jei ne aš, tėvas visai nebūtų pastebėjęs ir būtų dabar nuskintas. Turbūt irgi vairuotojas kaltas, kad važiavo ~50-60km/h, kur leidžiama tuo metu berods buvo ~70km/h. Kaltas matyt tuo, kad pėstiesiems neleidžia vaikščioti kur nori, kaip aikštelėje.
dzo 2013-12-06 23:53
Daugiau sansu kad spesi sureaguot, daugiau sansu kad pestytis liks gyvas ar maziau suzeistas.
immortallt 2013-12-07 02:11
Jei pėstysis ant pečių turėtų galvą, o ne kopūstą, nebūtų jokio įvykio, pėstysis sveikas ir laimingas eitų toliau savo keliais.
Shinigami 2013-12-07 10:36
Bet paskaityk ką pats rašai. Rašai, kad nereikia visko versti į vienus vartus, bet pats viską verti į vienus vartus. Kad tik pėstysis kaltas.Jei VISI vairuotojai ir pėstieji atidžiau važinėtu/vaikščiotu tada ir avarijų butu daug mažiau. Bet atidumo reikia iš abiejų pusių, o ne tik iš pėsčiųjų pusės.
- 2013-12-07 10:59
Iš pateikto pavyzdžio - bauda tau, atėmimas teisių ir siuntimas už grotų. Jei ta mašina stovi, KET reikalauja sustoti pačiam, ir įsitikinti, ar nėra kliūties važiuoti toliau. Autobusai, mikriukai, fūros veltui šalikelėse nestoviniuoja. O jei stoviniuoja, tai tik prieš pėsčiųjų perėjas, ir tada TU PRIVALAI sustoti, net jei prieš tavo mandrą nosį nėra jokios kliūties.
Arthuras 2013-12-07 11:46
O tokius pėsčiuosius ir reikia skint kaip kėglius - nepasimoko tol, kol nieko neįvyksta.
PCP 2013-12-07 12:07
Na taip taip, mašinos smirta, kelia triukšmą, o jas vairuoja iš kitų žmonių prakaito pralobę bankininkai ir šiaip verteivos, kurie tik ir ieško progos ištaškyti ant kapoto kokią nėsčią moterį su vežimeliu. Na ir kas kad pėstysis - be atšvaitų, naktį, su saulės akiniais. Tamsiai apsirengęs. juodaodis. Ėjo kelio viduriu. Bet juk jeigu... įvykio galėjo ir nebūti!! Aš net nevairuoju, bet jūs tik paklausykit savęs... kai kurių neapykanta automobiliams ir vairuojams jau darosi juokinga
rwc 2013-12-07 12:19
Būtent, mažiau arogancijos "nepastebėjau, neviršijau greičio - reiškia, nekaltas". Ties perėja vairuotojas privalo elgtis kaip ir įvažiuodamas į sankryžą. Jei yra kliūtis, trukdanti matomumą, privalai pristabdyti tiek, kad spėtum įvertinti situaciją už kliūties ir nežviegdamas sustoti. Juk jei nematai kito eismo dalyvio, tai greičiausiai ir jis tavęs negali matyti. Tarkim, fūra sustoja prieš perėją - pėstysis pradeda eiti, nes jį fūra praleidžia. Iš kur jam žinoti, kad antra juosta kažkas atlekia, nepasiruošęs praleisti? Jei pasitrauks nuo perėjos ir duos ženklą fūristui pravažiuoti - vėl liks "kaltas", kad stabdo eismą, stovi prie perėjos ir nesiruošia eiti. Ir natūralu, kad mandagus pėstysis, kai jį praleidžia, stengsis paspartinti žingsnį ir kirsti gatvę kuo greičiau, nestoviniuos ties fūros kampu. Be to, nepamiršk, kad važiuojant 50 km/h tau iki kliūties pabaigos dar gali būti likę keliolika metrų, o pėsčiajam - vos žingsnis. Kuo greičiau važiuoji, tuo pėsčiajam sunkiau tave laiku pastebėti. Aišku, jei eismas neintensyvus, pėstysis turėtų neiti iškart prie gatvės, niekas nepraloš, jei vairuotojas pravažiuos nestabdydamas, kai už jo keliasdešimt metrų tarpas. Bet mandagus vairuotojas vis vien pristabdys, o pėsčiajam turėtų buduliškai gėda neįvertinti jo pastangų, nepadėkoti, ir neskubėti pereiti. Kas čia aiškina, kad dėkoti pakeliant ranką ar bent linktelint galvą nebūtina, nes taisyklės įpareigoja vairuotoją sustoti - tas stuobrys ir provincijos mužikas.
immortallt 2013-12-07 12:29
Autobusiukas/autobusas nestovi, o rieda su srautu. Pats kerta ant stabdžių iššokus pėsčiajam. Panašiai ir su dviratininkais būna, kai atvaro 20km/h ir net neprilėtinęs išlekia prieš mašiną. Gal 3 dieną mokantis vairuoti taip buvo, net instruktorius nespėjo pamatyti jo. Nesakau, kad visi pėstieji blogai kažką daro, išvardijau atvejus iš savo gyvenimo. Iš kur jis gali žinoti? Viduryje kelio pristoja ir pasižiūri. O gal mentai su švyturėliais įjungtais varo, tik be sirenos? O gal greitoji? Net per žalią einant, kai yra lentelė posūkiui į dešinė, pasižiūriu ar tikrai niekas neatvažiuoja, ir nematau jokios problemos! Aišku, jei kažkas sustojo, visad prilėtinu stipriai, bet ypač prie žiedo, kai stovi eilė, niekas negalvoja, kad ten pėstyjį praleidžia. O kai žemesnio ūgio dar sumąsto prabėgti - nieko gero nebūna.
kukulis 2013-12-07 13:06
Tu tai visai kiauras Replikuodamas i viena sakini, kurio esmes nesupratai, pritriedei visa paklode kazkokiu nesamoniu. As paprasciausiai sakau, kad pestysis turi but ipatingai atsargus, nes autoivykio atveju (nesvarbu ar vairuotojas nepraleido jo tycia ar netycia) pesciajam pasekmes dazniausiai buna skaudzios. Pries keldamas koja ant kelio, pestysis privalo isitikinti kad vairuotojai ji mato ir kad tikrai ketina praleisti, o ne daryt prielaida, kad jeigu pagal KET privalo praleist, tai butinai ir praleis.
Arthuras 2013-12-07 13:55
Norint tikrai galima pamatyti. Bet, be abejo, čia jau vairuotojo pareiga sustoti, jei kitas automobilis jau stovi prie perėjos. Vienareikšmiškai.
Shinigami 2013-12-07 14:25
Priminė viena anekdotą. Begemotas labai prastai mato. Bet su tokiu svorių tai ne jo problema.